Novi Renault Twingo ima cijenu od samo 67.900 kn i najjeftiniji je auto u Hrvatskoj

Obnovljeni gradski mališan odmah na početku prodaje raspoloživ je po cijeni od 67.900 kuna. Riječ je o najjeftinijem automobilu koji je moguće kupiti u domaćim salonima, a ovaj akcijski primjerak ima i klima uređaj te kvalitetniji R&GO radio

Ivan Cvetković četvrtak, 16. svibnja 2019. u 00:00
📷 foto: autonet.hr, Renault
foto: autonet.hr, Renault

Renault je još davne 1993. pokrenuo revoluciju s modelom Twingo. Maleni, ali iznimno avangardni automobil osvojio je mlade i stare, a njegov uspjeh i danas se krije u aktualnoj, trećoj generaciji. Upravo ta treća generacije pristigla je 2014. godine, dok je početkom godine na salonu automobila u Ženevi prikazano dorađeno izdanje koje je od danas i u domaćim prodajnim salonima ovlaštene Renault mreže.

Promjene nisu donijele ništa revolucionarnog, ali kada se zajedno pobroje čine najmanji Renaultov model dosta zanimljivom opcijom. Krenimo onda redom. Na prednjem dijelu tu su nova LED dnevna svjetla u obliku slova 'C', kao i na već nekoliko modela u proizvodnoj paleti Renaulta, kromirani elementi, dok je maska napravljena tako da se koristi manje crne plastike, a što uz veće bočne otvore zraka daje dojam veće širine. Novi je, i lakši način otvaranja haube, nećemo reći poklopca motora, s obzirom na to da je kod Twinga motor smješten straga.

Straga su također LED svjetla, kao i nova ručka za lakše otvaranje prtljažnika. Dakako, i tu je korišteno manje crne plastike. U bočnom pogledu otkrivamo novi B stup, kao i ukrasne linije, kao i novi naplatci, a Twingo je sada i 10 mm niži. Maloprije spomenuta činjenica da Twingo ima straga smješteni motor omogućava mu iznimnu okretnost. S obzirom da je dug 361,4 centimetara, dimenzijama je malen, a tu je i izvrsni krug okretanja od svega 8,75 metara. Savršeno za napučene gradske prometnice.

Razigrana unutrašnjost

Zavirimo li u putničku kabinu, i dalje nailazimo na razigranost na koju smo navikli već dulje vrijeme. Novost je da je sada i u osnovnom paketu opreme, ispred suvozača, pretinac koji je moguće zatvoriti. Veća je funkcionalnost središnje konzole, u čijem su donjem dijelu dva USB i jedan AUX utor. Novim se dizajnom može pohvaliti ručica mjenjača, sve skupa djeluje skladnije i jednostavnije za korištenje.

Sukladno mogućnosti vanjske personalizacije, može se birati između tri paketa za prilagodbu boja (crvena i žuta samo za neke boje, te crna za sve opcije) - za promjenu obloge armaturne ploče, okviri ventilacijskih otvora te upravljača. Žuta i crvena stoje 790 kuna, a crna 390 kn. Presvlake u kombinaciji kože i tkanine uz šavove u odabranoj boji dodatna su mogućnost (390 kn) presvlaka također mogu biti u odabranoj boji.

S obzirom na to da je nekima multimedija bila preskupa, u Renaultu su odlučili pripremili R&Go audio uređaj. Znači, uz standardni audio uređaj dobiva se nosač smartphonea, a na kojem se preuzme R&GO aplikacija. Istom se na mobilnom uređaju dobivaju funkcije koje su inače dostupne na multimedijskom uređaju ugrađenom u automobil. Besplatna aplikacija dostupna je za Android te iOS uređaje. Uz bogatiji paket opreme ide Easy Link multimedija koja je jednostavnija i brža za korištenje u odnosu na R-Link koji je do sada bio raspoloživ.

Za lansiranje je odabrana nova, Mango žuta boja, koje je iz osnovne palete boja, kao i biserna bijela. Kupcima su na odabir tri paketa opreme sada i novih imena (Life, Zen i Intens), kao i opcije individualizacije poput naljepnica, Colour pack te četiri različitih 15 i 16-inčnih aluminijskih naplataka uz dva 15-inčna ukrasna pokrova, odnosno ratkapa.

Dva benzinska motora - od 75 i 95 KS

Poboljšani su i motori. Na raspolaganju su dva benzinca, a svaki od njih je dobio dodatnih 5 konjskih snaga. Osnovni je jednolitreni SCe od 75 KS, a za želite li moderniji i snažniji motor onda je tu 0,9-litreni TCe opremljen turbopunjačem, najveće snage od 95 KS. Potonji je raspoloživ i uz EDC automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.

Za sigurnost vozača i putnika brinu četiri zračna jastuka te sigurnosni pojasevi sa zatezačima. Sustav protiv blokiranja kotača (ABS), sustav za nadzor stabilnosti vozila (ESP), sustav protiv proklizavanja pogonskih kotača (ASR), sustav za pomoć pri naglom kočenju (AFU) dio su početnog paketa. Paket Sigurnost je namijenjen samo srednjem, Zen paketu opreme i stoji 2490 kuna, a sadrži tempomat i limitator brzine, električno podesiva i grijana vanjska osvrtna ogledala, stražnje parking senzore, sustav LDW (upozorenje o nenamjernoj promjeni voznog traka). Paket City, koji stoji 1990 kn, je moguć samo uz Intens paket opreme, a sadrži stražnje parking senzore i sustav LDW.

Samo kristalno bijela boja je bez nadoplate, dok se na nemetalik posebne boje (žuta mango, plava pill i zelena pistacija) treba nadoplatiti 1690 kuna, za metalik boje (crna i siva) 3190 kn, odnosno za posebne metalik boje (crvena i biserno bijela) 3990 kn. Moguća je opcija i mekog sklopivog krova, a što stoji dodatnih 7590 kuna.

Cijene

Cijena osnovnog modela ostala je ista kao i do sada, 69.650 kuna, ali iz nešto malo više opreme. Za lansiranje pripremljena i je i posebna ponuda u ograničenoj seriji, pa se za 67.900 kuna dobiva početni model, koji je dodatno opremljen i Cool paketom (inače stoji 5990 kn), pa je riječ o ukupnoj uštedi od 7740 kuna. Tome valja pribrojati i produljeno jamstvo na 5 godina ili 100.000 kilometara (inače nadoplata 3600 kn). Ipak, vjerujemo da ćete biti spremni i na nadoplatu od 1190 kn kako bi dobili električne podizače prednjih stakala.

Od dolaska treće generacije prodano je nešto više od 400 primjeraka Twinga, a zanimljivo je da riječ o modelu koji se traži više od onoga što domaći uvoznik može osigurati. Vjerujemo da će redizajnirani i poboljšani primjerci biti još traženiji.

model oprema snaga cijena do reg.
 
izvedbe s benzinskim motorima
Renault Twingo Life SCe 75 54 kW (75 KS) 69.650 kn
Renault Twingo Zen SCe 75 54 kW (75 KS) 79.650 kn
Renault Twingo Intens SCe 75 54 kW (75 KS) 90.650 kn
Renault Twingo Intens TCe 95 68 kW (93 KS) 97.150 kn
Renault Twingo Intens TCe 95 EDC 68 kW (93 KS) 106.150 kn