Tema Komentar
Komentar

Koliko nam ustvari (ne)trebaju veliki saloni automobila? Ženevski salon otkazan i 2021. godine

Nema sumnje kako će ova pandemija, nakon što je silno srozala prodaju novih automobila, ostaviti veliki trag i na cijeli budući razvojni proces koji prethodi svakom novom modelu automobila prije nego li dođe u prodaju. Gledamo to već posljednjih godinu dana, a jedne od prvih žrtvi mogli bi biti upravo veliki međunarodni saloni automobila, na kojima su se do sada održavala javna predstavljanja razvojnih koncepata i svjetske premijere gotovih vozila

Ivan Cvetković 7. veljače 2021.
Komentar

Jedanaest tisuća hrvatskih automobila (arhivski tekst iz 2015.)

Obožavam se ponavljati. Time, na neki način, održavam tradiciju prema kojoj svake godine, otprilike u isto doba, ponavljam jednu te istu već poodavno prežvakanu temu. Uostalom, na taj način počinjem zvučati kao stara, podrapana ploča pa će mnogi koji me okružuju početkom još jedne godine imati prilike reći mi u facu ostario si!

Hrvoje Gattin 1. siječnja 2021.
Komentar

15 godina online (arhivski tekst iz 2014.)

Kada mi je palo na pamet kako bi bilo zgodno, da ne kažem "u redu", napisati nešto za petnaestu godišnjicu našeg sajta, počeo sam razmišljati o temi ove kolumne. Zapravo, tema koje bi trebalo "obraditi" svakako je više od jedne i ne sumnjam da bi se i ovaj tekst, lako, mogao pretvoriti u beskonačnu i malo kome zanimljivu priču isprekidanu osobnim doživljajima koji bi mogli nešto značiti tek vrlo, vrlo uskom krugu. No, treba biti uporan i dosljedan svom stilu, koliko god isti katkada naporan bio... Ha!

Hrvoje Gattin 1. siječnja 2021.
Komentar

L'ultimo giro - NIKI LAUDA 1949. - 2019.

Ako je u ljudskoj prirodi utkano da bez uzbuđenja nema života, vjerojatno je najbolji način za doživjeti navalu adrenalina upravo sport poput Formule 1. Pogotovo se to, oprostit će mi moderni gladijatori, odnosi na onaj dio priče iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada su pistama jurili automobili koje smo razumjeli

Hrvoje Gattin 21. svibnja 2019.