Ogroman problem s Gmail-om

poruka: 22
|
čitano: 6.906
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Ogroman problem s Gmail-om

Već neko vrijeme mi kolege, prijatelji, poznanici.. govore da im moji mailovi odlaze u spam folder. Danas sam se odlučila malo pozabaviti time i moram priznati da sam zapela. Uz pomoć www.mail-tester.com sam saznala da je moja IP adresa blacklist-ana od strane SORBS-a. Zatražila sam da me delist-aju tj. maknu s blackliste. Dobila sam odgovor da to neće učiniti jer se moje IP adrese konstantno šalju spam mailovi. Nakon malo kopanja po njihovoj stranici sam i sama to vidjela, njih nekoliko na dan se šalje s moje IP adrese. Pretpostavljam da moram nekako promijeniti IP adresu s koje šaljem mailove, ali ne znam kome se obratiti. Našla sam IP adresu svog računala i rutera, ali nijedna od njih nije jednaka adresi koju mail tester izbacuje kao blacklist-anu. IP adresa koju sam našla u zaglavlju mail-ova koje šaljem je jako slična, ali u konačnici različita od one na mail tester-u. Kada sam IP adresu s mail tester-a ubacila u online IP address lookup alat, saznala sam da adresa pripada Google-u. Trebam li se obratiti direktno Google-u i na koju email adresu obzirom da na internetu nalazim samo support-in@google.com. To je adresa za korisničku podršku za Indiju (ako sam dobro razumjela)? Je li moguće promijeniti IP adresu s koje se šalju mail-ovi ili moram napraviti novu email adresu? To je jako nezgodno jer tu adresu koristim za jako puno stvari obzirom da je to moja osobna adresa. Ukoliko je to jedino rješenje, dobro bi mi došli savjeti kako da si što više olakšam prijelaz sa stare adrese na novu.

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Ogroman problem s Gmail-om

Miješaš dvije različite stvar, e-mail adresa je jedno a IP drugo.

Samo e-mail adresu ima smisla "blacklistati" jer je ona stalna dok na IP adresu ne možeš utjecati, nju dobijaš od svog ISPa (pružatelja usluge, A1, HT ili kod koga već jesi) i to obično dinamički (mijenja se jednom ili više puta dnevno).

Drugim riječima, ako se gleda samo IP adresa, probleme može raditi bilo koji korisnik tvog ISPa jer svaki ima raspon IP adrese koji mu je na raspologanju za njegove korisnike (sutra netko deseti može dobiti IP adresu koju si ti imao/la jučer).

Također, tvoje lokalne IP adrese (najčešće oblika 192.168.x.x.) nemaju veze sa trenutnom javnom, tome služi modem/router koji sve tvoje uređaje povezuje na internet preko trenutno mu dodijeljene javne IP adrese.

 

Što su točno odgovorili na zahtjev da tvoj e-mail (neko.ime@gmail.com) maknu sa neke black liste ?

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om

Onda ne miješam stvari ja nego oni. Nije mi rečeno da mi je email na blacklisti već IP adresa. Copy&paste onoga što mi izbaci:

 

You're listed in 2 blacklists
Matches your server IP address against 24 of the most common IPv4 blacklists.
Not listed in Spamhaus SBL Advisory
Not listed in Spamhaus CSS Advisory
Not listed in Spamhaus XBL Advisory
Not listed in Spamhaus PBL Advisory
Not listed in Barracuda
Yellow listed in Hostkarma
Not listed in IMP-SPAM
Not listed in BACKSCATTERER
Not listed in China Anti-Spam Alliance
Not listed in LashBack
Not listed in mailskipe
Not listed in NiX Spam
Not listed in REDHAWK
Not listed in SORBS (Relay)
Listed in SORBS (last 48 hours) ( -0.5 )
Listed in SORBS (last 28 days) ( -0.5 )
Not listed in SPAMCOP
Not listed in SEM-BACKSCATTER
Not listed in SEM-BLACK
Not listed in RATS-ALL
Not listed in PSBL
Not listed in SWINOG
Not listed in GBUdb Truncate
Tako da moj zahtjev za uklanjanjem s blacklist-a sadržavao IP adresu, a ne moj email.
Ako nije problem u tome, u čemu je? Ne znam kako doći do odgovora zašto mi mail-ovi idu u spam.

 

4 godine
suspendiran
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Već neko vrijeme mi kolege, prijatelji, poznanici.. govore da im moji mailovi odlaze u spam folder. Danas sam se odlučila malo pozabaviti time i moram priznati da sam zapela. Uz pomoć www.mail-tester.com sam saznala da je moja IP adresa blacklist-ana od strane SORBS-a. Zatražila sam da me delist-aju tj. maknu s blackliste. Dobila sam odgovor da to neće učiniti jer se moje IP adrese konstantno šalju spam mailovi. Nakon malo kopanja po njihovoj stranici sam i sama to vidjela, njih nekoliko na dan se šalje s moje IP adrese. Pretpostavljam da moram nekako promijeniti IP adresu s koje šaljem mailove, ali ne znam kome se obratiti. Našla sam IP adresu svog računala i rutera, ali nijedna od njih nije jednaka adresi koju mail tester izbacuje kao blacklist-anu. IP adresa koju sam našla u zaglavlju mail-ova koje šaljem je jako slična, ali u konačnici različita od one na mail tester-u. Kada sam IP adresu s mail tester-a ubacila u online IP address lookup alat, saznala sam da adresa pripada Google-u. Trebam li se obratiti direktno Google-u i na koju email adresu obzirom da na internetu nalazim samo support-in@google.com. To je adresa za korisničku podršku za Indiju (ako sam dobro razumjela)? Je li moguće promijeniti IP adresu s koje se šalju mail-ovi ili moram napraviti novu email adresu? To je jako nezgodno jer tu adresu koristim za jako puno stvari obzirom da je to moja osobna adresa. Ukoliko je to jedino rješenje, dobro bi mi došli savjeti kako da si što više olakšam prijelaz sa stare adrese na novu.

 Nisam do kraja razumio što se zapravo zbiva. Naizgled je sve jasno, ali fale neki detalji.

 

Pogledaj ovdje što se može napraviti: https://support.google.com/mail/topic/7280460?hl=en&ref_topic=3394215 ako je u pitanju Gmail kao Webmail ili možda POP3/SMTP varijanta. Ako je pak u pitanju slanje s nekog non-google mail servera, onda se moraš javiti onima koji su ti dali IP adresu za mail server ili onima koji ti održavaju neki lokalni mail server.

 

 

4 godine
suspendiran
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Ako nije problem u tome, u čemu je? Ne znam kako doći do odgovora zašto mi mail-ovi idu u spam.

 

Spam kod koga? Tvojih prijatelja, kolega? Pa neka ga označe da nije spam i gotovo. Bitno je cijele poruke dođu do njih. Ako ne dolaze, to je već problem.


Primjer: da kupiš pretplatu na Microsoft 365 i njihov Outlook on the Web, vidjela bi da SAV mail prvo odlazi u folder "bezvrijedna pošta", a u njemu potom moraš legitimne poruke označiti da nisu spam i tako trenirati Microsoftov filter za tvoju e-mail adresu. Nakon toga više ne baca prepoznate mailove u bezvrijednu poštu ali baca sve ostale koji stignu po prvi put i koje su mu nepoznate tj. nisu whitelistane. Pa moraš provjeravati taj folder s bezvrijednom poštom bar jednom tjedno. To ionako svi preporučuju: ako niste dobili naš mail, provjerite spam folder.

 

Ti nemaš ništa s IP adresom. S njom imaju veze tvoj ISP ili Google. A teško da će Googleovi mail serveri samo tako završiti blacklistani. Ako i završe, to se brzo sredi.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.6.2022 18:58 (zelenapaprika).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Već neko vrijeme mi kolege, prijatelji, poznanici.. govore da im moji mailovi odlaze u spam folder. Danas sam se odlučila malo pozabaviti time i moram priznati da sam zapela. Uz pomoć www.mail-tester.com sam saznala da je moja IP adresa blacklist-ana od strane SORBS-a. Zatražila sam da me delist-aju tj. maknu s blackliste. Dobila sam odgovor da to neće učiniti jer se moje IP adrese konstantno šalju spam mailovi. Nakon malo kopanja po njihovoj stranici sam i sama to vidjela, njih nekoliko na dan se šalje s moje IP adrese. Pretpostavljam da moram nekako promijeniti IP adresu s koje šaljem mailove, ali ne znam kome se obratiti. Našla sam IP adresu svog računala i rutera, ali nijedna od njih nije jednaka adresi koju mail tester izbacuje kao blacklist-anu. IP adresa koju sam našla u zaglavlju mail-ova koje šaljem je jako slična, ali u konačnici različita od one na mail tester-u. Kada sam IP adresu s mail tester-a ubacila u online IP address lookup alat, saznala sam da adresa pripada Google-u. Trebam li se obratiti direktno Google-u i na koju email adresu obzirom da na internetu nalazim samo support-in@google.com. To je adresa za korisničku podršku za Indiju (ako sam dobro razumjela)? Je li moguće promijeniti IP adresu s koje se šalju mail-ovi ili moram napraviti novu email adresu? To je jako nezgodno jer tu adresu koristim za jako puno stvari obzirom da je to moja osobna adresa. Ukoliko je to jedino rješenje, dobro bi mi došli savjeti kako da si što više olakšam prijelaz sa stare adrese na novu.

Komentiram boldano iz tvog posta, po redu.

 

Treba razlikovati označavanje mailova od strane mail servera kao spam i označavanje od strane mail klijenta (program na računalu primatelja). Kod prvog mail server zna zašto je mail označen kao spam i tu treba kontaktirati administratora mail servera koji je primio tvoj mail. Kod drugog mail klijent ima razlog zašto je označio mail kao spam i to treba pogledati na računalu primatelja. Nažalost ovakve stvari često nije moguće riješiti bez pristupa podacima drugih sudionika ili uplitanja trećih strana.

 

Ukoliko si na mail tester poslala mail sa gmaila on vidi IP adresu gmail servera, ne tvoju, tako da to nije tvoja IP adresa. To možeš vrlo lako provjeriti, https://whatismyipaddress.com/ip-lookup upišeš tu IP adresu i vidiš tko je njen vlasnik.

 

Da je u pitanju tvoja IP adresa, a nije, to bi značilo da ti je računalo vjerojatno zaraženo virusom i da u pozadini šalje spam mailove.

 

Svoju IP adresu možeš promijeniti tako da ugasiš router na minutu-dvije i ponovno ga upališ, tada će ti tvoj internet provider dodijeliti novu IP adresu. Koja je tvoja javna IP adresa možeš provjeriti preko ovog linka https://whatismyipaddress.com/

 

Kontaktirati Google je nemoguća misija, a i da uspiješ neće oni ništa napraviti po tom pitanju. Njihovi mail serveri imaju listu IP adresa koje koriste i te adrese su često izlistane na raznim spam cop servisima jer ih koristi veliki broj korisnika i dosta je da jedan od njih šalje gluposti i da ga netko prijavi.

 

Ti kao korisnik gmaila nemaš utjecaja na njihove mail servere i njihove IP adrese. Čak i ako otvoriš novu gmail adresu opet će se koristiti neki od tih mail servera. Ovdje ti je najbolja opcija dobiti povratnu informaciju od nekog od tvojih kontakata kojima šalješ mailove, neka netko od njih kontaktira svog providera, poželjno je da je u pitanju netko tko ima vlastitu e-mail adresu (svoju domenu) jer će on puno prije dobiti informaciju od svog hosting providera nego da pitaš google, t-com i slične velike kompanije.

4 godine
suspendiran
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
mzopg kaže...

 jer će on puno prije dobiti informaciju od svog hosting providera nego da pitaš google, t-com i slične velike kompanije.

 S HT-om se može komunicirati. Probao sam, trajalo je, ali je srodni problem riješen. Barem imaš koga vuči za rukav. Čak sam uspio kontaktirati i Microsoft i dobio feedback od žive osobe. Ali Google...

 

I zato ne koristim Google za važne stvari.

15 godina
offline
Ogroman problem s Gmail-om

Ako koristi gmail i njegovo sucelje mlatite praznu slamu. Nema veze s ip adresama. Nitko normalan nece blokirati google mail.

 

Ako koristi svoju domenu/server od nekog hosta za slanje treba si srediti dkim, spf i dmarc postavke.

 

Ako salje mailove s outlooka/thuderbirda nek proba s domena.xxx/webmail preko jednog od websucelja poslati i vidjeti radi li od tamo.

 

Pocistiti sve u potpisu i mozes na gmailu vidjeti cisti tekst od maila sa show original ili prikazi izvorno ili nesto slicno na hrvatskom sucelju pa tamo pise kaj ne valja i zasto je u spamu, ima li skrivenog htmla, linkova ili kaj vec. https://support.google.com/mail/answer/29436?hl=en#zippy=%2Cgmail

 

Posalji mi privatnom porukom screenshot toga (ili zacrni sve privatne podatke pa ovdje) ili ti dam neki mail da na njega posaljes testnu poruku pa da vidimo zakaj ide u spam.

 

Ima i ovo https://toolbox.googleapps.com/apps/messageheader/

Linux, Arch Linux.
Poruka je uređivana zadnji put pet 17.6.2022 23:17 (Ante).
 
0 1 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Ante kaže...

Ako koristi gmail i njegovo sucelje mlatite praznu slamu. Nema veze s ip adresama. Nitko normalan nece blokirati google mail.

 

 

 A sistemci i admini su kao normalni? 

 

Šalu na stranu koliko sam ja shvatio OP koristi Gmail i šalje mailove preko njihovog sučelja.

Ali da, može biti hrpa uzroka zašto joj mailovi idu u spam i bez primjera maila je to teško znati.

 

Par savjeta što treba izbjegavati, a što korisnici često rade, slanje maila bez "subjecta" = veliki NE, slanje mailova sa attachmentom bez ikakvog teksta, i/ili bez subjecta, i/ili samo sa generičkim potpisom = veliko NE.

15 godina
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om

Pretpostavljam, ali nije jasno. Ako ima mail debica1235@gmail i salje s websucelja mail na pero1234@gmail nece biti problema osim ako ima nesto u tom mailu kaj je opasno, skriveni html kod, pikseli i to mora konstantno tak slati ili netko okinuti to u spam. Ako salje s gmaila na user@nekarandomdomena.hr i ide u spam treba vidjeti kaj pise u sourceu maila i zasto je server primatelja to tak oznacil.

 

Njezina javna ip adresa je nebitna ako se spaja na gmail.com preko preglednika. Ako salje preko thunderbirda/outlooka preko pop3/imapa onda to muti vodu.

Linux, Arch Linux.
11 godina
neaktivan
offline
Ogroman problem s Gmail-om

Da odgovorim prvo na neka pitanja:

Mail-ovi koje pošaljem sa svoje Gmail adrese odlaze u spam kada šaljem drugim korisnicima Gmail usluge.

Google-ovi self help članci mi nisu od neke pomoći jer svi impliciraju da koristim Gmail poslovno za slanje newslettera no ja sam najprosječniji mogući korisnik i stvarno ne vidim razlog da moji mailovi idu u spam.

Nije problem što nekom kolegi ode u spam jer njemu lako objasnim da pritisne da nije spam, problem je kada šaljem nekom nepoznatom koga ne mogu kontaktirati telefonom te se ne mogu osigurati da su dobili moj mail.

 

Prijateljici sam na mail adresu proslijedila mail za koji znam da je završio u spamu kod primatelja i onda mi je ona izvukla izvornik mail-a, ali moram priznati da nisam sigurna što od toga bih morala zacrniti da se ne dovedem u neku potencijalno opasnu situaciju :/

A i ne znam hoće li se vidjeti razlog zašto je završio u spam-u kod originalnog primatelja ako je proslijeđen prijateljici kod koje mi nikada nisu mail-ovi išli u spam? Moram li zatražiti originalnog primatelja da mi izvuče izvornik?

Hvala svima na svim porukama!!

 
0 0 hvala 0
4 godine
suspendiran
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Ante kaže...

Ako koristi gmail i njegovo sucelje mlatite praznu slamu.

 Hvala ti što si nas izvrijeđao i ponovio više manje sve što je već napisano. Jedino si dodao spf i ostale điđe, koje nisam htio spomenuti da ju još više ne zbunim, jer korisnik nema nikakve veze s time.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 18.6.2022 15:44 (zelenapaprika).
4 godine
suspendiran
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Da odgovorim prvo na neka pitanja:

Mail-ovi koje pošaljem sa svoje Gmail adrese odlaze u spam kada šaljem drugim korisnicima Gmail usluge.

Google-ovi self help članci mi nisu od neke pomoći jer svi impliciraju da koristim Gmail poslovno za slanje newslettera no ja sam najprosječniji mogući korisnik i stvarno ne vidim razlog da moji mailovi idu u spam.

Nije problem što nekom kolegi ode u spam jer njemu lako objasnim da pritisne da nije spam, problem je kada šaljem nekom nepoznatom koga ne mogu kontaktirati telefonom te se ne mogu osigurati da su dobili moj mail.

 

Prijateljici sam na mail adresu proslijedila mail za koji znam da je završio u spamu kod primatelja i onda mi je ona izvukla izvornik mail-a, ali moram priznati da nisam sigurna što od toga bih morala zacrniti da se ne dovedem u neku potencijalno opasnu situaciju :/

A i ne znam hoće li se vidjeti razlog zašto je završio u spam-u kod originalnog primatelja ako je proslijeđen prijateljici kod koje mi nikada nisu mail-ovi išli u spam? Moram li zatražiti originalnog primatelja da mi izvuče izvornik?

Hvala svima na svim porukama!!

 

 

"Nije problem što nekom kolegi ode u spam jer njemu lako objasnim da pritisne da nije spam, problem je kada šaljem nekom nepoznatom koga ne mogu kontaktirati telefonom te se ne mogu osigurati da su dobili moj mail."

 

E-mail nije 100% pouzdana usluga. Ako je nešto jako važno, zamoliš drugu stranu da ti potvrdi primitak poruke. Nije teško napisati - molim vas, potvrdite primitak poruke. E-mail ima tendenciju nestajanja (antispam, antiphishing, antivirus filteri). Poruke nestanu bez traga i niti jedna strane o tome nije obaviještena (niti pošiljatelj, niti primatelj). To je svakodnevna situacija.

 

"Prijateljici sam na mail adresu proslijedila mail za koji znam da je završio u spamu kod primatelja"

 

Nadam se da si pročitala što sam napisao o Microsoftu i kako se njegovi filteri ponašaju kod novoprimljenih poruka koje nisu ručno označene kao ne-spam. To je današnji internet, pomiri se s tim.

 

"A i ne znam hoće li se vidjeti razlog zašto je završio u spam-u kod originalnog primatelja ako je proslijeđen prijateljici kod koje mi nikada nisu mail-ovi išli u spam? Moram li zatražiti originalnog primatelja da mi izvuče izvornik?"

 

Nekada iz zaglavlja primljenih poruka nećeš saznati ništa (HT-ov sustav zaštite), a nekada hoćeš (Microsoft 365 i neki Linuxi koje koristim na poslu), ovisno koliko informacija koji sustav zaštite zapiše u zaglavlje neke poruke.

 

Primjer ocjenjivanja poruke je li spam ili nije:

 

X-Spam-Flag: NO
X-Spam-Score: 3.482
X-Spam-Level: ***
X-Spam-Status: No, score=3.482 tagged_above=2 required=6.31
   tests=[BAYES_00=-1.9, DKIM_VALID=-0.1, DKIM_VALID_AU=-0.1,
   DKIM_VALID_EF=-0.1, DKIM_VERIFIED=-0.1, FREEMAIL_FROM=0.001,
   FREEMAIL_REPLYTO=1, HK_SCAM=1.786, RCVD_IN_DNSWL_NONE=-0.0001,
   RCVD_IN_MSPIKE_H2=-0.001, SPF_HELO_NONE=0.001, SPF_PASS=-0.001,
   UNDISC_FREEM=2.996] autolearn=no autolearn_force=no

 

Ali to običan korisnik niti ne gleda. I nema potrebe gledati.

 

Internet je pun uputa kako napisati e-mail:

https://movableink.com/blog/how-to-prevent-emails-from-going-to-spam

 

https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/30594/a-marketer-s-guide-to-getting-past-email-spam-filters.aspx

 

https://intelligentcontacts.com/7-tips-to-keep-your-emails-out-of-the-spam-filter/

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 18.6.2022 15:51 (zelenapaprika).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
zelenapaprika kaže...
E-mail nije 100% pouzdana usluga.

 

Ovo je nešto što nažalost i dalje većina email korisnika ne zna ili ne shvaća.

11 godina
neaktivan
offline
Ogroman problem s Gmail-om

Naravno da ne mislim da je mail 100% pouzdana usluga, ali ne bi ju toliko ljudi i firmi koristilo da je toliko nepouzdana koliko obje poruke iznad daju naslutiti. Radila sam neko vrijeme u uredu u gređevinskoj firmi i svaki dan imala posla s hrpetinom mailova pa nikada nisam doživjela da je neki mail završio u spamu ako nije trebao, niti poslani niti primljeni. Niti sam ikada od ikoga koga poznajem čula da ima ovakav problem.

 

A kao što već rekoh za self help članke koji impliciraju da šaljem marketinške email-ove, to očito ne radim obzirom da je u pitanju moja osobna mail adresa. Ali ako je potrebno, nije mi problem objasniti za svaki "savjet" zašto mi ne pomaže i primjenjujem li ga već:

 

1. Ask Subscribers to Whitelist Your Email Address

Ako nekome šaljem mail po prvi put i nemam njihov broj telefona, ne mogu ih zamoliti da me whitelist-aju.

2. Always Get Permission to Send Emails
Slično kao i prva točka, neizvedivo ako ne mogu kontaktirati tu osobu.

3. Follow the Laws Governing Email Marketing

Send without the recipient’s permission.
Send without including a mailing address.
Send with a deceptive subject line.
Send without including a way for recipients to opt-out.
Ovo naravno nema nikakvog smisla osim ako se stvarno bavim marketingom..

4. Use a Reputable Email Marketing Program
Opet isto kao i za točku prije....

5. Proofread Your Emails
Već to radim.

6. Don’t Write Spammy Subject Lines
Već to radim

7. Purge Abandoned Email Addresses from Your List
Takvih nemam.

8. Use a Spam-Checking Tool

Probala Emailable, dobila zelenu kvačicu uz poruku "deliverable".

9. Have a Clear Sender Address
Dap.

10. Email Your Subscribers Regularly
Opet, marketing......

11. Make it Easy to Unsubscribe

Marketing........

12. Be Honest
Dap.

 

1. Don't buy or rent email lists.
Nisam.

2. Don't scrape sites for email addresses.

Nisam.

3. Don't email people who have bounced repeatedly.

Pretpostavljam da nisam.

4. Don't use all caps anywhere in your email or its subject line.
Možda sam jednom jednu riječ napisala u capsu, ako i to.

5. Don't use exclamation points!!!!!
Obzirom da se ovo odnosi na puno ! zaredom, nisam ni to.

6. Don't use video, Flash, or JavaScript within your email.
Nisam.

7. Don't embed forms in your emails.
Nisam.

8. Don't include attachments to your emails.
... Baš ono nikad?

9. Don't use spam trigger words.
Nisam (valjda, kad se izgugla koje su spam trigger words ih izbaci milijun i to izbacuje ne samo fraze nego doslovno po jednu riječ, tipa "buy", zanima me koliki je onda popis riječi koje smijem koristiti?)

10. Don't use a red font when drafting your emails.
Nisam.

11. Don't forget to use spell check.
Nisam.

12. Don't jam pack your email copy with keywords.
Nisam.

13. Don't use an overwhelming number of images, or huge images.
Nisam.

14. Keep your email lists current and clean.
Aham.

15. See if you can reengage inactive or infrequently active subscribers.
Marketing..........

16. Do use double opt-in.
Marketing............

17. Ask your subscribers to add you to their address book.
Pogledati točku 1. skrooooz na početku prvog popisa.

18. You must include a clear unsubscribe link and a physical mailing address in your email footer.
Marketing..............

19. Honor your unsubscribes and remove them from your mailing list.
Marketing................

20. Use a familiar sender name.
Sender name je moje ime i prezime.

21. Include your recipient’s name in the "To:" field.
Mogu probati...

22. Offer recipients both an HTML and a plain text version of your emails.
Nema potrebe za HTML-om u mojim mail-ovima.

23. Allow people to view your email in a web browser.
Nema potrebe.

24. Include alt text in your email images.
Nema potrebe.

25. Keep your emails short and sweet.
Dap.

26. Test your emails before sending them.
Opet nema potrebe obzirom da su mi mailovi čisti tekst.

27. Get an email sender accreditation from a third party.
Kako? Vjv opet marketing.

28. Monitor the reputation of your sender's IP address.
Ovo sam gledala pa su mi govorili da bezveze gledam to, ima sve gore u originalnom postu i porukama nakon.

29. Always stay up-to-date on changes in email sending laws, ISP behavior, and spam filter technology.
A baš.

 

1|Avoid using “spammy words”

Vidi točku 6. u prvom popisu.

2|Don’t send emails with lots of images and sparse text.

Ne radim.

3|Chill out on all the hyperlinks.

Ščilana.

4|Don’t use URL shorteners or full URL strings for your links.

Ne radim.

5|Clean up your HTML bro!

Nema razloga da koristim HTML bro!

6|Don’t hide or exclude a link to unsubscribe.

Marketing..................

7|Include a plain text version—not just HTML

Vidi točku 22. u drugom popisu.

 

Nadam se da neće više biti ovakvih prijedloga, ne znam tko pročita ove članke i pomisli da imaju ikakve veze s mojim problemom.

 
0 1 hvala 0
4 godine
suspendiran
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Nadam se da neće više biti ovakvih prijedloga, ne znam tko pročita ove članke i pomisli da imaju ikakve veze s mojim problemom.

Nemaš ti pojma o e-mailu.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Da odgovorim prvo na neka pitanja:

Mail-ovi koje pošaljem sa svoje Gmail adrese odlaze u spam kada šaljem drugim korisnicima Gmail usluge.

Google-ovi self help članci mi nisu od neke pomoći jer svi impliciraju da koristim Gmail poslovno za slanje newslettera no ja sam najprosječniji mogući korisnik i stvarno ne vidim razlog da moji mailovi idu u spam.

Nije problem što nekom kolegi ode u spam jer njemu lako objasnim da pritisne da nije spam, problem je kada šaljem nekom nepoznatom koga ne mogu kontaktirati telefonom te se ne mogu osigurati da su dobili moj mail.

 

Prijateljici sam na mail adresu proslijedila mail za koji znam da je završio u spamu kod primatelja i onda mi je ona izvukla izvornik mail-a, ali moram priznati da nisam sigurna što od toga bih morala zacrniti da se ne dovedem u neku potencijalno opasnu situaciju :/

A i ne znam hoće li se vidjeti razlog zašto je završio u spam-u kod originalnog primatelja ako je proslijeđen prijateljici kod koje mi nikada nisu mail-ovi išli u spam? Moram li zatražiti originalnog primatelja da mi izvuče izvornik?

Hvala svima na svim porukama!!

Kratko i jasno, mailovi koje šalješ uredno stižu do primatelja, a njihov mail program ih zbog nekog razloga prebaci u spam folder. Znači da je njihov mail program iz nekog razloga zaključio da je u pitanju spam, a razloga za to može biti jako puno i bez uvida u takav mail ili komunikaciju sa mail serverom koji je primio takav mail teško ti netko može više pomoći.

 

Tek kada se vidi mail na mail serveru i mail na računalu primatelja može se napraviti analiza i vidjeti tko je označio mail kao spam i zašto.

 

I sama si rekla da ne završava svima u spamu već samo nekima. Gmail za obične korisnike koliko mi je poznato nema opciju zahtijevanja potvrde primitka, to bi ti donekle pomoglo.

 

Odradila si test preko www.mail-tester.com i to si dobro napravila, ali mi ne znamo rezultate, pretpostavljam onda da je sve ok osim detalja da je tvoj mail server izlistan u dvije blackliste. Evo sad sam ja odradio test sa mojim gmailom i rezultat je isti, izlistan je u dvije blackliste (SORBS), IP adresa pripada Googleu, ali svejedno koliko znam svi uredno primaju moje mailove i nitko mi nije rekao da mu idu u spam.

 

Debica kaže...

Naravno da ne mislim da je mail 100% pouzdana usluga, ali ne bi ju toliko ljudi i firmi koristilo da je toliko nepouzdana koliko obje poruke iznad daju naslutiti. Radila sam neko vrijeme u uredu u gređevinskoj firmi i svaki dan imala posla s hrpetinom mailova pa nikada nisam doživjela da je neki mail završio u spamu ako nije trebao, niti poslani niti primljeni. Niti sam ikada od ikoga koga poznajem čula da ima ovakav problem.

Moj komentar je bio općenite prirode, za druge koji će čitati ovu temu, nije bio upućen samo tebi. Isto tako kad kolega kaže da nije 100% pouzdan, to ne znači automatski da je totalno nepouzdan, ali uvijek postoji manji određeni postotak mailova koji ne stignu na odredište iz raznih razloga.

 

Mailovi se "razvrstavaju" i provjeravaju na više lokacija, prva je na odlaznom serveru (obično tu provjere nisu rigorozne), na dolaznom serveru (tu se skeniraju od virusa, provjeravaju IP adrese pošiljaoca u raznim spam bazama, ocjenjuju prema spam ljestvicama...) i na računalu primatelja. Niti jedan korisnik bez povratne informacije (pošiljatelj, dolazni mail server) ne zna koliko je mailova negdje zapelo i nije uopće stiglo do njih jer ih je dolazni mail server odlučio ne primiti ili ih je označio kao "spam".

Poruka je uređivana zadnji put sub 18.6.2022 22:09 (mzopg).
11 godina
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Već neko vrijeme mi kolege, prijatelji, poznanici.. govore da im moji mailovi odlaze u spam folder. Danas sam se odlučila malo pozabaviti time i moram priznati da sam zapela. Uz pomoć www.mail-tester.com sam saznala da je moja IP adresa blacklist-ana od strane SORBS-a. Zatražila sam da me delist-aju tj. maknu s blackliste. Dobila sam odgovor da to neće učiniti jer se moje IP adrese konstantno šalju spam mailovi. Nakon malo kopanja po njihovoj stranici sam i sama to vidjela, njih nekoliko na dan se šalje s moje IP adrese. Pretpostavljam da moram nekako promijeniti IP adresu s koje šaljem mailove, ali ne znam kome se obratiti. Našla sam IP adresu svog računala i rutera, ali nijedna od njih nije jednaka adresi koju mail tester izbacuje kao blacklist-anu. IP adresa koju sam našla u zaglavlju mail-ova koje šaljem je jako slična, ali u konačnici različita od one na mail tester-u. Kada sam IP adresu s mail tester-a ubacila u online IP address lookup alat, saznala sam da adresa pripada Google-u. Trebam li se obratiti direktno Google-u i na koju email adresu obzirom da na internetu nalazim samo support-in@google.com. To je adresa za korisničku podršku za Indiju (ako sam dobro razumjela)? Je li moguće promijeniti IP adresu s koje se šalju mail-ovi ili moram napraviti novu email adresu? To je jako nezgodno jer tu adresu koristim za jako puno stvari obzirom da je to moja osobna adresa. Ukoliko je to jedino rješenje, dobro bi mi došli savjeti kako da si što više olakšam prijelaz sa stare adrese na novu.

 Nešto si ti tu pobrkala. Za pretpostaviti je da imaš isti email na kompu i na mobu .. kad šalješ  s kućne mreže imaš jedan IP a kad šalješ preko moba( spojena mobilnim internetom) imaš drugi IP. To  možeš provjeriti ako upišeš u Google what is my IP?  Pa ćeš odmah vidit razliku u IP . Ako bi ti bila blacklistana adresa sa kompa(fiksni internet)onda ne bi bila sa moba, pa bi u teoriji mail prošao sa moba  bez problema i ne bi im završio u spamu. Napravi test. Ako ti je to slučaj, onda može biti da imaš virus na kompu koji šalje određeni spam. Kontaktiraj internet providera(tcom, a1 ili koga već imaš....) da provjere da li imaju kakav spam abuse po tvom internet korisničkom imenu.

 

 

 

11 godina
neaktivan
offline
Ogroman problem s Gmail-om

Hvala svima na porukama, rješenja onda očito nema, napravit ću novu email adresu i nadati se najboljem.

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Cekaj, mene zanima, kome ti to saljes mailove, a nisi u mogucnosti na neki drugi nacin provjeriti dali je mail stigao?

Na koji nacin si dosla do maila, a ne mozes doci do telefona, primjerice?

Jer krenula si od prijatelja i poznanika, gdje vrlo lako mozes na vise nacina provjeriti, te oni vrlo jednostavno mogu mailove s tvoje adrese oznaciti kao sigurne, do "ne mogu na drugi nacin kontaktirati da vidim dali je mail stigao"...
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put pon 20.6.2022 16:17 (Damir22).
Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
suspendiran
offline
Ogroman problem s Gmail-om

Vjerojatno šalje ponude za svoje usluge ili proizvode ili oboje, pa su poruke tako sročene da ih se lako proglasi spamom. Nagađam, jer nismo dobili informaciju o čemu se radi. Koliko god novih e-maila adresa sam otvorio na Gmailu, nikada nisam imao takvih problema. Ako šalješ poruke normalnog sadržaja, lakše će biti dostavljene. A sve ono što drugi navode kao savjete, treba uzeti u obzir i razmisliti zašto poruke ne prolaze.

 

Na Webu ima puno poruka koje pojašnjavaju 1.) domain reputation 2.) IP reputation 3.) E-mail address reputation.

 

Svi takvi članci će se odmah referirati na sadržaj poruka e-maila. I tu treba tražiti uzrok problema.

 

A možda je i e-mail adresa nepoćudna...

 

 

 

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Ogroman problem s Gmail-om
Debica kaže...

Hvala svima na porukama, rješenja onda očito nema, napravit ću novu email adresu i nadati se najboljem.

 Rješenja ima i gore je navedeno. Otvaranje nove, pretpostavljam gmail adrese, nećeš ništa postići jer će te opet dopasti isti gmail server. Google servere dodjeljuje prema lokaciji korisnika.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice