Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više

poruka: 94
|
čitano: 21.055
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više".
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Mhm, neloša opcija, više puta mi je palo na pamet da bi to bilo super, pogotovo kad bi pogledao zimi kroz prozor u snijegom prekriveni auto, nekad davno.
Zadnjih 15 godina to nisam pomislio, što zbog izostanka snijega, što zbog toga jer sam preselio u dalmaciju.

Ali i pored toga daleko, daleko više puta sam prčkao po opcijama grijanja i hlađenja tijekom vožnje. A tu su mehanički prekidači i kotačići nezamjenjivi, vrlo brzo se navikneš na raspored i bez skretanja pogleda namještaš što ti paše. Ili vrlo kratko baciš pogled i poslije napipaš što ti treba. Po ekranu ili onim touch komandama nemereš napipat ništa, eventualno ako ne gledaš možeš popritiskat sve i svašta okolo.
Što hoću reći, da, namještanje mobitelom grijanja prije kretanja je zgodni gadget, ali ništa više od toga, a bilo bi moguće i bez glupog minimalizma u unutrašnjosti.
Probajte naći pravi argument, ne ove bedastoće

 
Kako tuzno. Znaci imam nekih 40.000+ KM u TESLA - da promijenim temp mozes naravno preko mobitela kada nisi blizu auta, mozes preko glasa ("Set the temperature/fan...") i mozes naravno sa prstima, tj trebas kliknuti jednom na ekran i odmah imas opciju.

Tvoje pozivanje na "argumente" je kao da je tvoj BOG jedini i najbolji, tj alfa i omega, a sve ostalo je kurac, jer eto, ti znas najbolje.

Uzmi TESLA auto - vozi se 3000+ KM - pa cemo pricati, to je argument a ne tvoje bedastoce.

Btw app na mobitely nije "zgodni gadget" uzasno je korisno i imas sve na dva tri klika daleko.


11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

...eventualno stisnem max puhanje na pol minute ako se zamagli iznutra, a to jednom svake prestupne...

 točno to, ili stisneš max da se ohladi u ljetu, ili ti netko prigovara da mu je hladno za noge nakon što se ispuše šajba, pa mijenjaš, ili je nekom zima, nekom vruće...

komande svega na ekranu su nepraktične, neergonomske i nesigurne, koliko god vas dvojica to probali banalizirati na osnovnoškolski način i to nije moja fiks ideja nego ocjena struke

 

Nemon kaže...

Kako tuzno. ...
Tvoje pozivanje na "argumente" je kao da je tvoj BOG jedini i najbolji, tj alfa i omega, a sve ostalo je kurac, jer eto, ti znas najbolje.

 tužno je kad fanboj preuzme širenje marketinga firme kojim ga uvjeravaju da je ono što su napravili na vlastitu korist dobro i za njega

odnosno, guze te, a ti ih hvališ... stockholmski sindrom se to inače zove

 

EDIT

odustajem, teslini fanboji su gori od jabučara, tak da je svaka rasprava ionako osuđena na propast

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.2.2024 8:45 (picajzla0707).
3 godine
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Lako je kad si sam u autu. Kad se voziš sa još dvoje troje pa jedan viće meni je hladno, drugi meni je vruće onda normalne komande dođu zgodno.
Integracija AI-a i voice opcija su dobro rješenje kad funkcionira. Za klimu čak i ok, nije da ću svakih 5 min mijenjat postavke klime. Ali žmigavci, radio i postavke zvuka preko touchscreena - bljuv.
Poruka je uređivana zadnji put sub 24.2.2024 9:25 (Gallu).
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Feudalac kaže...

...eventualno stisnem max puhanje na pol minute ako se zamagli iznutra, a to jednom svake prestupne...

 točno to, ili stisneš max da se ohladi u ljetu, ili ti netko prigovara da mu je hladno za noge nakon što se ispuše šajba, pa mijenjaš, ili je nekom zima, nekom vruće...

komande svega na ekranu su nepraktične, neergonomske i nesigurne, koliko god vas dvojica to probali banalizirati na osnovnoškolski način i to nije moja fiks ideja nego ocjena struke

 

Nemon kaže...

Kako tuzno. ...
Tvoje pozivanje na "argumente" je kao da je tvoj BOG jedini i najbolji, tj alfa i omega, a sve ostalo je kurac, jer eto, ti znas najbolje.

 tužno je kad fanboj preuzme širenje marketinga firme kojim ga uvjeravaju da je ono što su napravili na vlastitu korist dobro i za njega

odnosno, guze te, a ti ih hvališ... stockholmski sindrom se to inače zove

 

EDIT

odustajem, teslini fanboji su gori od jabučara, tak da je svaka rasprava ionako osuđena na propast

 

Zaboravi moj "stockholmski sindrom" - i daj argumente.

Zamisli si da ti imas farmu jabuka. Radis sa njima evo 5 godina. Ja ti odjem i kazem da su Jabuke "KURAC" jer "Zito" je bolje jer ovo ili ono. 

Kada te pitam "Koliko si puta se bavio sa Jabukama, sadio ih i slicno" - tvoj odgovor je ti imas "stockholmski sindrom"

Znaci ja ne napadam TEBE - kao osobu - napadam tvoje pozivanje na "argumente" - koje NEMAS jer nisi to nikada vozio i koristio.

Netko tko ima par tisuca KM u nekom autu ti moze reci kakav je taj auto (Ne odnosi se samo na TESLA) - nego na bilo sto.

Kolicina AROGANCIJE i BAHATOSTI koju ljudi kao ti imaju gdje nesto napisu i onda kada dobije kontra tvoj argument je "stockholmski sindrom"

Kaj ti mislis da je Tesla 3 prvi auto koji sam imao ili kaj? Da ja ne kuzim kaj ti pricas? Hoces da se nadjemo in real da ti pokazem slike BMW'a, Mercedes, Audi, pa da sto tocno?

Ako netko ima ""stockholmski sindrom" onda su to ljudi kao ti - koji imaju TOLIKO VELIK strah od neceg drugacijeg / novog da su spremni braniti svoje stavove do kraja sa cime tocno?

Ja ti mogu sada reci 8-10 stvari na TESLA 3 koje mi se ne svidaju, ali taj razgovore nije uopce moguce voditi sa tobom jer ti uopce nisi dovoljno open minded.

12 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Ferritin kaže...
Q-Tip kaže...

 

Vozio sam ja i Model S i Model 3, a u više njih se i vozio kao suvozač. Interijer nema veze s premium materijalima, ni kod jednog ni kod drugog modela. Zapravo je tragično koliko je sve to loše za tu cijenu. Da ne pričamo o nepreciznostima kod konstrukcije ili o kvaliteti lakiranja karoserije (samo guglaj Tesla paint quality)... Premium my ass.

Sve je to super što se tiče softvera i fora je što je cijeli auto gadget i što ide do 100 za par sekundi. Nakon par tjedana nestaje impresioniranost, a ostaje ti auto čija je kvaliteta izrade za tu cijenu - ispodprosječna.

 Probao si novi Model 3 Highland ili neki od Modela 3 koji su stari nekoliko godina?

Tema je o novom Modelu 3 Highland koji ima 30ak manjih i većih promjena od boljeg ovjesa, većeg dometa, bolje izolacije zvuka, do finijeg uređenja unutra, ventilacije sjedala, dodatni ekrančić za putnike iza, (meni osobno) elegantniji izgled, bolje kamere, brzi hardware, adaptivna LED matrix svjetla i jos dosta toga.

Jedino što se sa većinom mogu složiti je da im micanje ručkica nije trebalo i da bi i sam volio vidjeti više fizičkih tipkica za određene funkcije.

 

Model 3 koji sam probao je star 3-4 godine, je li Highland iskreno ne znam. Znam da je i sam vlasnik nezadovoljan kvalitetom laka i konstrukcijskim nepreciznostima.

 

 

Origin: klemp0, Steam: Klempo, Battle.net: Klempo, Uplay: klemp0
11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Nemon kaže...

 

Kolicina AROGANCIJE i BAHATOSTI koju ljudi kao ti imaju gdje nesto napisu i onda kada dobije kontra tvoj argument je "stockholmski sindrom"

 

Zaboravi moj "stockholmski sindrom" - i daj argumente.

ajd probat ću još jednom...

gledaj, nema to veze s arogancijom, tvoji i argumenti kolega nisu KONTRAARGUMENTI, nego sasvim nešto nevezano uz ono o čemu pričamo, to su nazovi-argumenti kojim pravdate marketing firme, a tim marketingom firma pravda svoje odluke o uštedi

 

ako ti kažem da je touch princip nesigurniji u odnosu na mehaničke kontrole, a ti ili drugi kolege teslini fanboji odgovarate sa 'argumentima' o gadgetu na mobitelu kojim možeš namjestit klimu iz kuće ili voice controlu kojim možeš paralelno upravljat sustavima, onda to nisu argumenti koji govore o razlikama između ta dva principa, nego su to isključivo argumenti kojima prikrivate manjkavost touch sistema, jer i mobitel gadget i voice control može imat u autu koji ima mehaničke prekidače i kotačiće - to nije isključivo vezano uz teslinu ekrančinu, a da pritom i voice control i mobitel app ne mijenjaju ništa u razlici touch sistema i mehanike - jel kužiš? argumenti vam uopće ne govore o razlici sigurnosti touch vs mehanika, ti argumenti su čisto marketinško opravdavanje touch sistema koji je tesla uvela kako bi skresala svoje troškove

 

argumente sam dao, razlika je u sigurnosti, ergonomiji i praktičnosti - a da malo mućneš vlastitom glavom i upotrijebiš logiku, bilo bi ti jasno da korištenje touch sustava na jednom ekranu nikako nemere biti sigurnije od mehaničkih prekidača koje napamet možeš koristiti nakon kratkog navikavanja, na gumbe i kotačiće kratko baciš pogled i rukom napipaš i koristiš bez skretanja pogleda s ceste, na ogromnom ekranu moraš stalno gledat što stiskaš, jer opipom nemereš napipat ništa osim ravnog ekrana, samo možeš popritiskat svašta nešto što ne želiš ako ti oko nije stalno na ekranu dok podešavaš

 

i to nije moja fiks ideja, logika sama govori o tome, isto kao što to govori i struka

Study: Hardware buttons in cars are safer than touchscreens

14 godina
offline
Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više

Fascinantno da u razvijenim zemljama cackat po mobitelu dok vozis se gleda kao nesto opasno i neprihvaljtvo ali po tabletu je ok?? Ono kad moram pitati wtf? 

 

p.s. ma znam idiokracija ide naprijed punom parom....

 
6 0 hvala 1
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Nemon kaže...

 

Kolicina AROGANCIJE i BAHATOSTI koju ljudi kao ti imaju gdje nesto napisu i onda kada dobije kontra tvoj argument je "stockholmski sindrom"

 

Zaboravi moj "stockholmski sindrom" - i daj argumente.

ajd probat ću još jednom...

gledaj, nema to veze s arogancijom, tvoji i argumenti kolega nisu KONTRAARGUMENTI, nego sasvim nešto nevezano uz ono o čemu pričamo, to su nazovi-argumenti kojim pravdate marketing firme, a tim marketingom firma pravda svoje odluke o uštedi

 

ako ti kažem da je touch princip nesigurniji u odnosu na mehaničke kontrole, a ti ili drugi kolege teslini fanboji odgovarate sa 'argumentima' o gadgetu na mobitelu kojim možeš namjestit klimu iz kuće ili voice controlu kojim možeš paralelno upravljat sustavima, onda to nisu argumenti koji govore o razlikama između ta dva principa, nego su to isključivo argumenti kojima prikrivate manjkavost touch sistema, jer i mobitel gadget i voice control može imat u autu koji ima mehaničke prekidače i kotačiće - to nije isključivo vezano uz teslinu ekrančinu, a da pritom i voice control i mobitel app ne mijenjaju ništa u razlici touch sistema i mehanike - jel kužiš? argumenti vam uopće ne govore o razlici sigurnosti touch vs mehanika, ti argumenti su čisto marketinško opravdavanje touch sistema koji je tesla uvela kako bi skresala svoje troškove

 

argumente sam dao, razlika je u sigurnosti, ergonomiji i praktičnosti - a da malo mućneš vlastitom glavom i upotrijebiš logiku, bilo bi ti jasno da korištenje touch sustava na jednom ekranu nikako nemere biti sigurnije od mehaničkih prekidača koje napamet možeš koristiti nakon kratkog navikavanja, na gumbe i kotačiće kratko baciš pogled i rukom napipaš i koristiš bez skretanja pogleda s ceste, na ogromnom ekranu moraš stalno gledat što stiskaš, jer opipom nemereš napipat ništa osim ravnog ekrana, samo možeš popritiskat svašta nešto što ne želiš ako ti oko nije stalno na ekranu dok podešavaš

 

i to nije moja fiks ideja, logika sama govori o tome, isto kao što to govori i struka

Study: Hardware buttons in cars are safer than touchscreens

 
Iz clanka koji si postavio:

"Vehicles like the BMW iX (30.4 seconds), Hyundai Ioniq 5 (26.7 seconds), Volkswagen ID.3 (25.7 seconds), and Tesla Model 3 (23.5 seconds) all did poorly compared to the V70. The outlet gave vehicles a score from one to five with a higher score correlating to a vehicle that’s easier to use. The V70 earned the highest score of 4.5, while the iX (4.0), Ioniq 5 (3.5), ID.3 (2.25), and Model 3 (3.75) trailed behind. The poor Marvel R had a score of 2.5, yikes."

Znaci gotovo pa svi novi automobili imaju touch screen (neki vise neki manje) - ako pricamo o TESLA autu - da li tebe jebe to sto auti imaju touch screen ili te jebe samo TESLA?

Jer po ovome gore Tesla 3 je jos najmanje "losa" 23.5 sekundi vs 10 sekundi ?

Isto tako istrazivanje kaze sljedece:

"Drivers were given time to familiarize themselves with the vehicles before heading off down a closed runway. The outlet measured how long it took the driver to complete the tasks and the distance they traveled while attempting to complete the tasks."

To je full ok da su im dali da malo "prouce" prije testa - medjutim postoji velika razlika izmedju ako naucis nesto kroz 10-20-30 minuta ili par dana u voznji.

Ja osobno nemam nikakvih problema sa ekranom dapace, sve je na jednom mjestu, a vecina stvari je samo jedan tap za bitne stvari.

Ako zelis srati po touchscreen kontrolama i sve ostalo sto ide sa time, please be my guest, ali onda moras srati po svima autima koji to imaju i staviti TESLU u kontekst toga.

TESLA bez obzira na touchscreen ima puno mogucnosti na gumbe ali nisam siguran da li je gornji test ljudima objasnio uopce sto mogu raditi bez da drkaju po ekranu?


Ljudi koji ne voze TESLA auto - misle da je SVE na ekranu - i da je - mozes sve raditi i na ekranu ali imas i gumbe na volanu gdje mozes raditi jako puno toga.

(Ovo je samo mali demo) - imas dulje tutorials online.



Sva ta istrazivanja oko sigurnosti i sve oko toga su super, ali uvijek postoji ALI i na koji nacin je nesto testirano etc.




8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Gallu kaže...
Lako je kad si sam u autu. Kad se voziš sa još dvoje troje pa jedan viće meni je hladno, drugi meni je vruće onda normalne komande dođu zgodno.
Integracija AI-a i voice opcija su dobro rješenje kad funkcionira. Za klimu čak i ok, nije da ću svakih 5 min mijenjat postavke klime. Ali žmigavci, radio i postavke zvuka preko touchscreena - bljuv.

 To stoji, ali ako govorimo o više ljudi u autu, onda taj drugi/treći nije vozač i on može tipkati po ekranu koliko hoće tako da ti argument uopće, uopće ne stoji. 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...

 

i to nije moja fiks ideja, logika sama govori o tome, isto kao što to govori i struka

Study: Hardware buttons in cars are safer than touchscreens

 Već smo ustanovili da bi par komandi na tipke bilo ok.

Međutim, studija koju citiraš je obično SMEĆE. Dakle, čovjek se vozi 110 na autoputu i onda se sjeti da bi mogao upaliti grijače sjedala??? Pa jebeni grijači sjedala se pale na početku putovanja jer sjedaš u hladni auto; dok dođeš na 110 km/h, guzica ti je već zagrijala sic. Dizanje temperature klime za dva stupnja u Tesli se obavi za cca 0,6 sekundi ne gledanja u cestu, a može i s 0 sekundi ne gledanja u cestu glasovnom komandom koju gospoda u studiji NISU HTJELI testirati. I najgluplji mogući task koji su imali je isključiti središnji ekran. E pa u Tesli ga ne gasiš jer ti je to jedini indikator stanja vozila. I sve, baš sve is tog testa se može obaviti glasom bez skretanja poglea što znači da je moderni Tesla koji zahtjeva 0 skretanja pogleda beskonačno bolji od starog dobrog volvača. FAIL

Ja rekoh
11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Nemon kaže...

 
...da li tebe jebe to sto auti imaju touch screen ili te jebe samo TESLA?

 tema na kojoj pišemo je tesla, tesla je započela s tim stupidnim trednom

da, gade mi se i druge firme s touch sustavima, ali trenutno pričamo o tesli

 

vw otkako je uveo touch 'paneliće' posvuda, od središnje konzole do volana, meni je no-no

pogotovo oni neosvjetljeni slajderi za pojačavanje, kod bmw-a mislim na normalne bmw-w poput trojke prije redizajna, redizajn s onom fosnom od ekrana mi je isto bljak, kao kresanje mehaničkih tipki i kotačića - prihvatili su nažalost opći trend

 

dakle da, jebu me svi auti koji koriste touch screen, a tesla pogotovo jer je začetnik i jer su sve postavke na ekranu

kad već vadiš ono što ti paše iz teksta kako bi se hvatao za slamčice, da izvadimo i ono što je bitno u ovoj temi

 

If there’s one automotive trend that needs to die off immediately, it’s the move to drop physical controls in favor of complicated touchscreens. Not only does the relatively new trend result in poor interior designs, but an infuriating experience for the driver and passenger. If you’re looking for someone to blame, point your finger toward Tesla. The automaker started the all-digital trend where everything is controlled through the touchscreen in the car. So, thanks, Tesla.

 

Feudalac kaže...

...Pa jebeni grijači sjedala se pale na početku putovanja jer sjedaš u hladni auto; dok dođeš na 110 km/h, guzica ti je već zagrijala sic. Dizanje temperature klime za dva stupnja u Tesli se obavi za cca 0,6 sekundi ne gledanja u cestu, a može i s 0 sekundi ne gledanja u cestu glasovnom komandom koju gospoda u studiji NISU HTJELI testirati. 

 kad je netko ograničen, tu nema pomoći...

nije ti palo na pamet putovanje iz zadra u zagreb, kreneš kasno popodne usred zime kao sad kad ja oko kuće hodam u kratkim rukavima, prođeš tunel i odjednom zahladi ili obrnuto, kreneš autom iz garaže usred ljeta i nakon par sati vožnje počneš se znojiti - pališ hlađenje ili u ranijem slučaju grijanje sjedala i tijekom vožnje

 

"NISU HTJELI testirati" glasovne komande jer - zamisli - testiraju razlike touch sustava u odnosu na mehaničke

jel toliko teško za shvatiti što je cilj testa ilI i inače umišljaš teorije zavjere svuda oko sebe?

Poruka je uređivana zadnji put sub 24.2.2024 17:09 (picajzla0707).
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...

 

EDIT

odustajem, teslini fanboji su gori od jabučara, tak da je svaka rasprava ionako osuđena na propast

 Nismo mi fanboji već si ti hejter. Krene se od kvalitete materijala, preciznosti izrade, prigovorima na tač; uglavnom s takvima nema rasprave jer stalno mijenjaju temu. Kad vam se dokaže da auto po cijeni najmanjeg bmw-a ima opremu luksuznih auta koji koštaju duplo više, onda se bacite na fejkane studije kako tač nema šanse protiv starih auta bez elektronike. Ne, oni nemaju šanse jer imaju samo jedan način rukovanja dok mi u teslama možemo na razne načine ostvariti isti cilj, a ti načini su daaaaleko sigurniji. 

 

 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...

 

If there’s one automotive trend that needs to die off immediately, it’s the move to drop physical controls in favor of complicated touchscreens. Not only does the relatively new trend result in poor interior designs, but an infuriating experience for the driver and passenger. If you’re looking for someone to blame, point your finger toward Tesla. The automaker started the all-digital trend where everything is controlled through the touchscreen in the car. So, thanks, Tesla.

 A da si pogledao filmić, vidio bi da ništa nije komplicirano kod tesle, pogotov za zadatke iz konkretne "studije". Hoćeš da ti bude hladnije kažeš "make it cooler", hoćeš grijanje sjedala - kažeš hladno mi je guzici, doslovce ali na engleskom. Tak da ono... ne kudi konja kojeg nisi jahao

Ja rekoh
11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

 Nismo mi fanboji već si ti hejter. Krene se od kvalitete materijala, preciznosti izrade, prigovorima na tač; uglavnom s takvima nema rasprave jer stalno mijenjaju temu. Kad vam se dokaže da auto po cijeni najmanjeg bmw-a ima opremu luksuznih auta koji koštaju duplo više, onda se bacite na fejkane studije kako tač nema šanse protiv starih auta bez elektronike. Ne, oni nemaju šanse jer imaju samo jedan način rukovanja dok mi u teslama možemo na razne načine ostvariti isti cilj, a ti načini su daaaaleko sigurniji. 

 

 

 okreni pilu naopako... pričamo o nesigurnosti touch sustava u vožnji, on se prebacuje na mobitel i uključivanje grijanja iz kuće, rješenje je sve namjestit prije nego sjedneš, u vožnji se ne namješta grijanje sjedala nego prije... sve samo da izbjegneš ono o čemu se priča - mijenjanju postavki ZA VRIJEME VOŽNJE

da spomenem radio ili glazbu, rekao bi valjda da se i to namješta prije vožnje

 

glasovne komande imaš i u autima sa mehaničkim prekidačima i kotačićima, ne pričamo o pomoćnim sustavima nego o faking televizoru koji mijenja sve prekidače i kotačiće

i dobro sam rekao, sa fanbojima nema rasprave, tak da završavam

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo

...da li tebe jebe to sto auti imaju touch screen ili te jebe samo TESLA? 

"If there’s one automotive trend that needs to die off immediately, it’s the move to drop physical controls in favor of complicated touchscreens. Not only does the relatively new trend result in poor interior designs, but an infuriating experience for the driver and passenger. If you’re looking for someone to blame, point your finger toward Tesla. The automaker started the all-digital trend where everything is controlled through the touchscreen in the car. So, thanks, Tesla."


Ovo je samo jedno istrazivanje - znaci trebamo imati statistiku da li automobili sa TOUCH SCREEN (i koji tocno svi modeli) imaju vise nesreca i sve ostalo.

Znaci meni osobno touchscreen i kako je TESLA slozena je puno bolje nego BMW i Mercedes - medjutim to je samo jedan subjektivan data point (ja) a ne citava skupina ljudi.

Meni je isto na pocetku trebalo da nesto nadjem 5-10 sekundi, sada mi ne treba, znam sve gdje je.

Znaci testiranje automobila touch vs tipke - ali nakon samo kratkog upoznavanja NIJE dovoljno dobro, jer ne odgovara real life.

Svoj auto ces nauciti brzo - neces ga voziti samo 1-2 sati i to je to.

Test ne odgovara real life.

Isto tako ako je nesto LOSE - zasto druge kompanije isto rade LOSE - ???? Neka naprave bolje. Ne svidja mi se to prebacivanje loptice na TESLA - kao da su oni krivi za sve, a evo ti jadan uznemiren.



Poruka je uređivana zadnji put sub 24.2.2024 18:19 (Nemon).
14 godina
offline
Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više

Sobzirom da kod nas i tak nitko ne daje žmigavac, svi pričaju na mob za vrijeme vožnje, puše ili voze pijani.... promjena na touch komande ih možda trgne iz latargije kad nije sve po motorika memoriji anolognih automobila.

Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Feudalac kaže...

 Nismo mi fanboji već si ti hejter. Krene se od kvalitete materijala, preciznosti izrade, prigovorima na tač; uglavnom s takvima nema rasprave jer stalno mijenjaju temu. Kad vam se dokaže da auto po cijeni najmanjeg bmw-a ima opremu luksuznih auta koji koštaju duplo više, onda se bacite na fejkane studije kako tač nema šanse protiv starih auta bez elektronike. Ne, oni nemaju šanse jer imaju samo jedan način rukovanja dok mi u teslama možemo na razne načine ostvariti isti cilj, a ti načini su daaaaleko sigurniji. 

 

 

 okreni pilu naopako... pričamo o nesigurnosti touch sustava u vožnji, on se prebacuje na mobitel i uključivanje grijanja iz kuće, rješenje je sve namjestit prije nego sjedneš, u vožnji se ne namješta grijanje sjedala nego prije... sve samo da izbjegneš ono o čemu se priča - mijenjanju postavki ZA VRIJEME VOŽNJE

da spomenem radio ili glazbu, rekao bi valjda da se i to namješta prije vožnje

 

glasovne komande imaš i u autima sa mehaničkim prekidačima i kotačićima, ne pričamo o pomoćnim sustavima nego o faking televizoru koji mijenja sve prekidače i kotačiće

i dobro sam rekao, sa fanbojima nema rasprave, tak da završavam

 
- kako promijeniti temperaturu u voznji ?



Ako ti je hladno dovoljno je recimo reci "I am cold" ili "I am hot" (Imas jos puno varijacija ovo su samo jedne od).

Neke generalne komande:



I da vidis vise voice command + kako se koriste gumbi

Ti nisi brijem nikada vozio / koristio TESLA auto i sve kaj ti vidis je EKRAN - i ti brijem mislis da je to jedini nacin na koji mozes nesto napraviti, ali to nije istina.

Ljudi u stvarnosti jako puno koriste voice commands i tipke.

Da li mozes raditi sve preko touchsreen bez da koristis gumbe i voice? Da mozes, ali brzo skuzis da to nije optimalno.

Ponavljam, ti izmisljas gluposti jer nisi vozio auto.

Muziku VOLUMEN pojacavas na gumbu na volanu - zasto je to tako tesko shvatiti ili uzeti u obzir?









14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Nemon kaže...


zasto je to tako tesko shvatiti ili uzeti u obzir?

 Jer je reno megan dizlo od 20k eura bolji, baterije se samozapaljuju svakom drugom autu, punjenje na autocesti je skuplje od benzina, Elon Musk bad itd.

 

Bezveze raspravljati sa ovakvima.

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Ferritin kaže...
Nemon kaže...


zasto je to tako tesko shvatiti ili uzeti u obzir?

 Jer je reno megan dizlo od 20k eura bolji, baterije se samozapaljuju svakom drugom autu, punjenje na autocesti je skuplje od benzina, Elon Musk bad itd.

 

Bezveze raspravljati sa ovakvima.

 
Nije bezveze. Treba pisati radi drugih ljudi koji citaju ali isto nisu educirani. Skoro uvijek kada pisem odgovor (or whatever) u 98% vremena to nije za osobu kojoj pisem nego svim onima koji ce citati.

Sto se tice "Elon Musk bad" - neka samo seru po njemu to je DOBRO - freedom of speech i sve to, to podrzavam!

Sto se tice onog debila kaj je bio u "Nedeljom u 2" i lagao da struja na punionici kosta 1.2+ euro po kWh - taj se fakat izlagao

3 godine
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Krivo sam se možda izrazio. Mislio sam na klince na stražnjem sjedalu.
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...

 okreni pilu naopako... pričamo o nesigurnosti touch sustava u vožnji, on se prebacuje na mobitel i uključivanje grijanja iz kuće, rješenje je sve namjestit prije nego sjedneš, u vožnji se ne namješta grijanje sjedala nego prije... sve samo da izbjegneš ono o čemu se priča - mijenjanju postavki ZA VRIJEME VOŽNJE

da spomenem radio ili glazbu, rekao bi valjda da se i to namješta prije vožnje

 

glasovne komande imaš i u autima sa mehaničkim prekidačima i kotačićima, ne pričamo o pomoćnim sustavima nego o faking televizoru koji mijenja sve prekidače i kotačiće

i dobro sam rekao, sa fanbojima nema rasprave, tak da završavam

 Ništa nije naopako nego ti, hejterski, izvlačiš stvari iz konteksta. Silom pokušavaš dokazati da se vozač Tesle MORA ubiti dok potamnjuje ekran, a dovoljno je reći "screen is too bright" cijelo vrijeme gledajući u cestu. Tač nije jedini način korištenja; njegovi dizajneri su svjesni određenih mana i napravili su cijeli UI tako da za vrijeme vožnje ne trebaš dirati ekran nikada pa ni onda. To je Tesla, a nije blesava škoda u kojoj pola toga radi pola vremena i stalno se nekaj blesira. Što se tiče tvoje izjeve da vidim zavjere u tome što nisu testirali glasovne komande, oni su sami napisali baš to - jer svaki auto ima drugačije pa im je bilo prekomplicirano, ali su kao svjesni da se može i tako. I šta reći nego da je studija smeće.

 

Ako ti nije jasno zašto je to bitno koristiti sve što vozilo nudi, ajmo napraviti natjecanje: vozimo se po kompliciranom poligonu, ti tipkaš u Volvou, a ja koristim ono što Tesla nudi pa ćemo vidjeti tko je više skretao pogled s ceste, više čunjeva srušio. Kladim se u oba jajca da ćeš ti izgubiti.

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.2.2024 8:40 (Feudalac).
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Gallu kaže...
Krivo sam se možda izrazio. Mislio sam na klince na stražnjem sjedalu.

 OK. i za njih to pretvoriš u igru. Moje cure obožavaju kad im ponudim da na engleskom daju kakav upit Siri ili da kažu komandu u autu. A stvari koje su nesigurne ne radim, jednostavno im kažem da je to opasno i da to možemo napraviti samo kad stojimo.

Ja rekoh
11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

 Ništa nije naopako nego ti, hejterski, izvlačiš stvari iz konteksta. Silom pokušavaš dokazati da se vozač Tesle MORA ubiti dok potamnjuje ekran, a dovoljno je reći "screen is too bright" cijelo vrijeme gledajući u cestu. Tač nije jedini način korištenja; njegovi dizajneri su svjesni određenih mana i napravili su cijeli UI tako da za vrijeme vožnje ne trebaš dirati ekran nikada pa ni onda. To je Tesla, a nije blesava škoda u kojoj pola toga radi pola vremena i stalno se nekaj blesira. Što se tiče tvoje izjeve da vidim zavjere u tome što nisu testirali glasovne komande, oni su sami napisali baš to - jer svaki auto ima drugačije pa im je bilo prekomplicirano, ali su kao svjesni da se može i tako. I šta reći nego da je studija smeće.

 

Ako ti nije jasno zašto je to bitno koristiti sve što vozilo nudi, ajmo napraviti natjecanje: vozimo se po kompliciranom poligonu, ti tipkaš u Volvou, a ja koristim ono što Tesla nudi pa ćemo vidjeti tko je više skretao pogled s ceste, više čunjeva srušio. Kladim se u oba jajca da ćeš ti izgubiti.

 ama čovječe ne trudim se ja dokazati ništa, struka je dokazala da su mehaničke tipke sigurnije, ergonomičnije i praktičnije od touch sustava, evo ti mišljenje tvrtke koja se bavi automobilskim softverom

 

Touchscreen development at risk of compromising safety, says VNC Automotive

 

ofkors da touch nije jedini način korištenja, ali NE GOVORI SE O POMOĆNIM SUSTAVIMA, jebote da se mora 50 puta ponoviti isto i da vas par to nemere shvatit

GOVORI SE O RAZLICI TOUCH I MEHANIKE, ne o VOICE CONTROL

ja šumom, vi drumom

 

mehaničke prekidače tesla je izbacila iz jednog jedinog razloga - uštede, da bi smanjila vlastite troškove i to ide nauštrb sigurnosti, praktičnosti i ergonomije

zamisli, nisi jedini na svijetu i ima ljudi kojima se ne da laprdat s autom, ne da im se mahat geste, navikli su rukama podešavat postavke, tebi i onom drugom je voice control dobar, dovoljan i snalazite se - super za vas,

nekima drugima nije, pogledaj video od carwow (ne za teslu, nego za bmw koji je dobio na korištenje), sustav voice control i gesta je responzivan i odličan, međutim - mat watson i sam kaže da se osjeća blesavo dok to koristi i zato uopće ne koristi pomoćne sustave nego tipkice i kotačiće... takvih ljudi ima hrpa

 

još jednom, touchscreen je nesigurniji, manje ergonomičan i manje praktičan od mehanike - činjenica

da li možeš izbjeć korištenje touchscreena u vožnji - ofkors, imaš glasovne naredbe, ali to ne mijenja činjenicu da je glavni sustav bolje imat u obliku mehanike

 

ali opet ću problem biti ja hejter, jer je vama fanbojima reć da nešto od tesle lošije kao da vam je netko mater opsovao, doživljavate to previše osobno

pretvarate teslu u religiju, jebote

 

16 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
To ti je kao borba s vjetrenjačama, nema smisla...
Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
3 godine
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Generalno meni je taj ekran strašno gadan. Da bar postoji opcija bez ekrana i da je sve na voice.
Jedino, kako sam shvatio iz tvog posta, da postoji mogućnost gdje bi djeca mogla izdati neku komandu koja ugrožava vožnju :S
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Gallu kaže...
Generalno meni je taj ekran strašno gadan. Da bar postoji opcija bez ekrana i da je sve na voice.
Jedino, kako sam shvatio iz tvog posta, da postoji mogućnost gdje bi djeca mogla izdati neku komandu koja ugrožava vožnju :S

 Nisam mislio na glasovne komande kad sam to rekao :-) btw, pokreću se tipkom na volanu tako da su djeci nedostupne kako god god okreneš

 

I slažem se da ekran, kad gledaš izvana, nekako strši. Međutim, teško ga je smjestiti bolje a da ostane omjer veličine, da nije prenisko i da ne ograničava vidljivost. Tesle imaju odličnu vidljivost prema naprijed, rijetko kojem autu danas vidiš prednji kraj s vozačkog mjesta...

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.2.2024 10:20 (Feudalac).
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Feudalac kaže...

 Ništa nije naopako nego ti, hejterski, izvlačiš stvari iz konteksta. Silom pokušavaš dokazati da se vozač Tesle MORA ubiti dok potamnjuje ekran, a dovoljno je reći "screen is too bright" cijelo vrijeme gledajući u cestu. Tač nije jedini način korištenja; njegovi dizajneri su svjesni određenih mana i napravili su cijeli UI tako da za vrijeme vožnje ne trebaš dirati ekran nikada pa ni onda. To je Tesla, a nije blesava škoda u kojoj pola toga radi pola vremena i stalno se nekaj blesira. Što se tiče tvoje izjeve da vidim zavjere u tome što nisu testirali glasovne komande, oni su sami napisali baš to - jer svaki auto ima drugačije pa im je bilo prekomplicirano, ali su kao svjesni da se može i tako. I šta reći nego da je studija smeće.

 

Ako ti nije jasno zašto je to bitno koristiti sve što vozilo nudi, ajmo napraviti natjecanje: vozimo se po kompliciranom poligonu, ti tipkaš u Volvou, a ja koristim ono što Tesla nudi pa ćemo vidjeti tko je više skretao pogled s ceste, više čunjeva srušio. Kladim se u oba jajca da ćeš ti izgubiti.

 ama čovječe ne trudim se ja dokazati ništa, struka je dokazala da su mehaničke tipke sigurnije, ergonomičnije i praktičnije od touch sustava, evo ti mišljenje tvrtke koja se bavi automobilskim softverom

 

Touchscreen development at risk of compromising safety, says VNC Automotive

 

ofkors da touch nije jedini način korištenja, ali NE GOVORI SE O POMOĆNIM SUSTAVIMA, jebote da se mora 50 puta ponoviti isto i da vas par to nemere shvatit

GOVORI SE O RAZLICI TOUCH I MEHANIKE, ne o VOICE CONTROL

ja šumom, vi drumom

 

mehaničke prekidače tesla je izbacila iz jednog jedinog razloga - uštede, da bi smanjila vlastite troškove i to ide nauštrb sigurnosti, praktičnosti i ergonomije

zamisli, nisi jedini na svijetu i ima ljudi kojima se ne da laprdat s autom, ne da im se mahat geste, navikli su rukama podešavat postavke, tebi i onom drugom je voice control dobar, dovoljan i snalazite se - super za vas,

nekima drugima nije, pogledaj video od carwow (ne za teslu, nego za bmw koji je dobio na korištenje), sustav voice control i gesta je responzivan i odličan, međutim - mat watson i sam kaže da se osjeća blesavo dok to koristi i zato uopće ne koristi pomoćne sustave nego tipkice i kotačiće... takvih ljudi ima hrpa

 

još jednom, touchscreen je nesigurniji, manje ergonomičan i manje praktičan od mehanike - činjenica

da li možeš izbjeć korištenje touchscreena u vožnji - ofkors, imaš glasovne naredbe, ali to ne mijenja činjenicu da je glavni sustav bolje imat u obliku mehanike

 

ali opet ću problem biti ja hejter, jer je vama fanbojima reć da nešto od tesle lošije kao da vam je netko mater opsovao, doživljavate to previše osobno

pretvarate teslu u religiju, jebote

 

 Pa da, tipke su sigurnije od ekrana, nije sporno. To sam potvrdio ima već jedno 20 poruka ranije. Međutim, one nisu jedine komande i sa aspekta sigurnosti vožnje glasovne komande su bolje i od tipki, a to je ono što se ovakvim parcijalnim usporedbama i glupim komentarima da ih netko neće koristiti (pa bratko, ako je sigurnije, onda nije glupo), izbjegava percipirati.  

 

Da, kad bi bio samo ekran, bilo bi to lošije. Ali nije, uz njega dolazi i nešto još sigurnije. Razmeš, konačno?

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

 Pa da, tipke su sigurnije od ekrana, nije sporno. To sam potvrdio ima već jedno 20 poruka ranije. Međutim, one nisu jedine komande i sa aspekta sigurnosti vožnje glasovne komande su bolje i od tipki, a to je ono što se ovakvim parcijalnim usporedbama i glupim komentarima da ih netko neće koristiti (pa bratko, ako je sigurnije, onda nije glupo), izbjegava percipirati.  

 

Da, kad bi bio samo ekran, bilo bi to lošije. Ali nije, uz njega dolazi i nešto još sigurnije. Razmeš, konačno?

Zapravo je ovo sukus svega, svađate se bezveze.

Kad bi jedine kontrole u Tesli bile glasovne, da ne možeš ništa na touchscreen, bilo bi sigurnije.

Ovak, ako koristiš touch u vožnji, defintivno je puno nesigurnije nego prekidači.

Istina, njima je tak jeftinije, ali možda bi bilo najpametnije da se napravi kompromis - infotainment je očito glavni selling point auta danas, ali ga onda kad već ciljaš na cijenu izvedeš malo manjim ekranom, i ugradnjom fizičkih tipki za tu razliku u cijeni.

Ili, još bolje, da infotainment funkcionira samo preko Carplay/AA, koji su ionak puno bolji u tome, a ekran običan dummy samo s wireless čipom/kabelom.

I riješio si sve probleme, a košta isto.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...
....

 ... i sa aspekta sigurnosti vožnje glasovne komande su bolje i od tipki...

 To apsolutno nije istina. 

8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
fer-de-lance kaže...

Zapravo je ovo sukus svega, svađate se bezveze.

Kad bi jedine kontrole u Tesli bile glasovne, da ne možeš ništa na touchscreen, bilo bi sigurnije.

Ovak, ako koristiš touch u vožnji, defintivno je puno nesigurnije nego prekidači.

Istina, njima je tak jeftinije, ali možda bi bilo najpametnije da se napravi kompromis - infotainment je očito glavni selling point auta danas, ali ga onda kad već ciljaš na cijenu izvedeš malo manjim ekranom, i ugradnjom fizičkih tipki za tu razliku u cijeni.

Ili, još bolje, da infotainment funkcionira samo preko Carplay/AA, koji su ionak puno bolji u tome, a ekran običan dummy samo s wireless čipom/kabelom.

I riješio si sve probleme, a košta isto.

 

 A da, ko djeca. U pravu si.

 

S druge strane, kad smo se već u turaži, ekrani su tu da ostanu. Tesla je ekstrem s jedne strane; iz njihovog pogleda da će uskoro savladati autonomno vožnju, možda i nije, a s druge su neki koji imaju na desetke i desetke, uglavnom nepotrebnih tipki i nelogičnih komandi.

 

Ja bih rekao da su u Tesli fulali tri stvari: žmigavci, brisači, ručica(e) za otvaranje vrata. Sve ostalo nije ništa problematično, ekran je stvarno lako savladati, sve bitno je na jedan klik, logično i pregledno, a sustav munjevito brz. Trojka i ipsilon mi su odmah sjeli s jako dobrom pozicijom za vozača, sve je na mjestu kao da sam ga ja dizajnirao za sebe. 

 

Treća stvar, integracija CarPlaya se vjerojatno nikad neće dogoditi jer je to i ne nudi ništa drugo što ne možeš obaviti preko njihovog ekrana. A njihove karte i podrška za planiranje punjenja na rutama je sasvim sigurno nešto što se ne može prepustiti nekoj no name aplikaciji na no name mobitelu od 50 eura. Malo je kao priprema za cjeđenje korisnika, ali teško da će puno ljudi kupiti premium povezivost kad svi sa sobom imamo mobitele i tablete... Ja sigurno neću. Ali kad već imaju karte s podrškom za njihove punionice koja prikazuje stanje svake punionice u realnom vremenu, to koristim

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 25.2.2024 12:18 (Feudalac).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice