Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više

poruka: 94
|
čitano: 21.003
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više".
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
NEW_MAN kaže...

 Marke koje imaju su Honda, Mercedes, BMW, Hyundai. Samo Mercedes ima auto na tržištu ali postoji dovoljno videa gdi komentiraju ili testiraju druge marke i masu ih ima bolje sustave. Hyundai i KIA su navodno najbolji, onda Ford, GM, itd... 

Pa to i velim.

Ali ostali ne budu možda ni dobili, jer su regulatori skužili da su se malo zajebali.

Level 3 je već kategorija koja nikad ni ne bude odobrena u mnogim zemljama.

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
6 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Gallu kaže...

Najgora stvar što cijela je cijela autoindustrija preuzela ovaj nakaradni dizajn unutrašnjosti od Tesle. Touchscreenizacija svega mogućeg, micanje fizičkih komandi i guranje LCDa od pol metra iza volana i na središnju konzolu.

 

 Vidjeli su tu priliku za znatnije rezanje troškova. Najbolji je primjer nova BMW serija 5. Auto iznutra izgleda kao kineska kopija BMW-a. Užas u šta se auti pretvaraju. 

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
DarK.xy kaže...
MasterOfDisaster kaže...
DarK.xy kaže...
MasterOfDisaster kaže...

Gledamo auto veličine npr. Renault Megana za 43K € početni model, pa jel ti mene zahebavaš. I govoriš kako je to dobra prilika, te da je za te pare bolji nego neki drugi ICE auto.

Šta ti koristiš i tko ti je dobavljač?

 Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta

 

Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima

Ok, auto ima dužinu. Za te pare ima samo onako na brzinu novi Renault Espace, Nissan X-Trail, Peugot 5008, Peugot 408, Mercedes C klasa, Mercedes CLA, Audi A5, Kia Sportage, Hyundai IONIQ 6, Hyundai Tucson, itd. Koji su veći auti, lijepši, funkcionalni  i meni osobno bolji auti.

 

 

Ovako nabrzinu si naveo aute raznih cjenovnih razreda klasa i opreme.. Mogao si komotno i Daciu ubaciti. Stvar je u tome ako već nešto uspoređuješ onda budi fer pa usporedi isto za isto sa istom razinom opreme, tipa Passat. A izgled je subjektivan.. tebi se sviđa nešto, meni ne, itd...

Znači svi navedeni ne idu preko 50K € (raspon između 40K-50K €) u full opremi osim Mercedesa i Audi-a.

Pričaš gluposti i napamet Tesla man.

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
jacob33 kaže...
DarK.xy kaže...

Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta

 

Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima

 

Ako je dimenzija auta jedino mjerilo, naravno da americki auto spada "u klasu vise". No, nije ti sve tako crno-bijelo kako tvrdis.

 

Tesla 3: 4.69m

Mazda3 (sedan): 4.66m

Renault Megane (sedan): 4.63m

Toyota Corolla (sedan): 4.63m

Kia Proceed: 4.60m

 

Tako da Tesla 3 realno spada upravo u tu srednju klasu s kojom je MasterOfDisaster i usporedjuje.

 

To sto uzimas Passata za usporedbu (a ne npr. Japanca, tipa Mazda6) gdje se moze konfigurirati svaka pi-darija pa ispada da su klasicni auti "neopremljeni", a kostaju kao Tesla 3 je glupost. Uzmi u usporedbu npr. Mazdu6 (koja cak ne postoji ni kao hibrid), auto koji je puno ljepsi, udobniji i vise lici na auto iz svih kuteva (pogotov interijera) nego na karijolu (tacke, kakogod hoces - prvenstveno interijer) i na kojima se cak i na modelu iz 2008. u standardnoj opremi brisaci "sami" pale i gase i to tocno (jer ima senzor kise, a ne kamerice koje pokusavaju uloviti kaplju u padu), u rotoru bez problema palis i gasis zmigavce, sve komande su hardverske tipke pa neces poginuti podesavajuci tempomat, brisace, radio postaju ili nesto trece na ogromnom touch ekranu... i nemoj sad poceti "ali nema toliko jak motor" jer to stvarno nikome ni ne treba.

 

Da svi auti imaju (pre)jake motore kao Tesla koja time cilja na clickbait/besplatnu promociju po medijima imali bi puno vise od 250 mrtvih na cestama godisnje.

Mazda 6 kreće od 35k.. dodaš malo opreme da matchiras Teslu 3 i opet si blizu.. 

 

Meni se čini da većina tu na forumu baca neke svoje bisere, a neinformirani su.. uz to nisu niti probali jedno i drugo pa da bi mogli sada reći e pa to ti ništ ne valja, itd...

 

Svaki auto ima svoje prednosti i mane, ali činjenica je da se sa onim što nudi u cjenovnom rangu Tesla približila njemačkim proizvođačima.. uz to pionir je na nekim područjima.. iza toga svega stoji i najprodavaniji model na svijetu što je prije par godina bilo nezamislivo

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
MasterOfDisaster kaže...
DarK.xy kaže...
MasterOfDisaster kaže...
DarK.xy kaže...
MasterOfDisaster kaže...

Gledamo auto veličine npr. Renault Megana za 43K € početni model, pa jel ti mene zahebavaš. I govoriš kako je to dobra prilika, te da je za te pare bolji nego neki drugi ICE auto.

Šta ti koristiš i tko ti je dobavljač?

 Uspoređuješ Megane sa Teslom? Što ti koristiš? :D Pa to su dvije različite klase auta

 

Znači Tesla je Sedan od 4.7m, pandan tome ti je Passat.. Passat ti je 45k eura i nema pola opreme koju Tesla ima

Ok, auto ima dužinu. Za te pare ima samo onako na brzinu novi Renault Espace, Nissan X-Trail, Peugot 5008, Peugot 408, Mercedes C klasa, Mercedes CLA, Audi A5, Kia Sportage, Hyundai IONIQ 6, Hyundai Tucson, itd. Koji su veći auti, lijepši, funkcionalni  i meni osobno bolji auti.

 

 

Ovako nabrzinu si naveo aute raznih cjenovnih razreda klasa i opreme.. Mogao si komotno i Daciu ubaciti. Stvar je u tome ako već nešto uspoređuješ onda budi fer pa usporedi isto za isto sa istom razinom opreme, tipa Passat. A izgled je subjektivan.. tebi se sviđa nešto, meni ne, itd...

Znači svi navedeni ne idu preko 50K € (raspon između 40K-50K €) u full opremi osim Mercedesa i Audi-a.

Pričaš gluposti i napamet Tesla man.

 Mislim da ne shvaćaš, poanta je da uspoređuješ unutar cjenovnog ranga što dobiješ za te novce.. Mogao si onda i Rolls Royce ubaciti :D

 

I btw.. vozim Škodu Octaviu 2.0 TDI 150KS. I nakon što sam provozao Teslu i vratio se u Octaviu kao da sam sjeo nazad u tromu prošlost. I vozio sam razne aute raznih cjenovnih razreda.

 

Tesla nije za svakoga, ima svoje boljke, općenito elektro auto nije za sve, ali je daleko od toga da je loš. To pokazuju i prodane brojke što je prije par godina bilo nezamislivo. Uglavnom Tesla kupci kažu da im je to najbolji auto koji su do sada imali i baš ne vidim da ih je pun njuškalo i da ih se pokušavaju otom potom riješiti.

11 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
DarK.xy kaže...

Meni se čini da većina tu na forumu baca neke svoje bisere, a neinformirani su.. uz to nisu niti probali jedno i drugo pa da bi mogli sada reći e pa to ti ništ ne valja, itd...

 ja sam isprobao, ali to očigledno ignoriraš

mensčini da nije problem u toj većini...

8 godina
offline
Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo više

Na stranu dojam o kvaliteti materijala, ali kad gledaš kupiti automobil koji ide 6 sekundi do stotke i koji bez pardona na semaforu ostavlja Porsche i skuplje aute iza sebe, onda me nemoj jebati s Renault Meganeom. TM 3 je po svemu pandan serije 3 BMW-a kojem je početna cijena 45 eura sa stvarno ni po čemu posebnom kvalitetom unutrašnjosti, upola manjom snagom i bazičnom opremom. Kad bi stavio sve što Tesla ima serijski, koštao bi 55 tisuća eura, a ako baš hoćeš 6 sekundi do stotke, onda ti ni 65 tisuća nije dosta u BMW svijetu. Koji ono Megane ima 6 sekundi do stotke i volan koji ti se sam namjesti?

 

Možemo kritizirati minimalizam po pitanju količine tipki, gumbića za ventilaciju i sličnih stvari - ali Tesla je sve to jednostavno učinio suvišnim. Jednom kad probaš auto koji u serijskoj opremi nudi da ti se po prilasku automatski namjesti volan, retrovizori, sic (i tako za 19 različitih vozača), u kojem treba napraviti doslovce jedan jedini klik da bi počeo voziti (a to je odabir smjera, naprijed ili natrag), sve ostalo djeluje kao konjska zaprega što i jest. I to je razlog zašto ljudi koji su uzeli jednom Teslu, opet uzimaju Teslu u postotku koji nema niti jedna druga marka. A nije baš jeftin pa tako ljudi koji ga imaju očito mogu birati bolje stvari. 

 

Slobodno se nastavite tješiti da stignete do Splita za 2 sata i da tankanje traje 3 minute.

Ja rekoh
Moj PC  
6 3 hvala 1
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

Na stranu dojam o kvaliteti materijala, ali kad gledaš kupiti automobil koji ide 6 sekundi do stotke i koji bez pardona na semaforu ostavlja Porsche i skuplje aute iza sebe, onda me nemoj jebati s Renault Meganeom. TM 3 je po svemu pandan serije 3 BMW-a kojem je početna cijena 45 eura sa stvarno ni po čemu posebnom kvalitetom unutrašnjosti, upola manjom snagom i bazičnom opremom. Kad bi stavio sve što Tesla ima serijski, koštao bi 55 tisuća eura, a ako baš hoćeš 6 sekundi do stotke, onda ti ni 65 tisuća nije dosta u BMW svijetu. Koji ono Megane ima 6 sekundi do stotke i volan koji ti se sam namjesti?

 

Možemo kritizirati minimalizam po pitanju količine tipki, gumbića za ventilaciju i sličnih stvari - ali Tesla je sve to jednostavno učinio suvišnim. Jednom kad probaš auto koji u serijskoj opremi nudi da ti se po prilasku automatski namjesti volan, retrovizori, sic (i tako za 19 različitih vozača), u kojem treba napraviti doslovce jedan jedini klik da bi počeo voziti (a to je odabir smjera, naprijed ili natrag), sve ostalo djeluje kao konjska zaprega što i jest. I to je razlog zašto ljudi koji su uzeli jednom Teslu, opet uzimaju Teslu u postotku koji nema niti jedna druga marka. A nije baš jeftin pa tako ljudi koji ga imaju očito mogu birati bolje stvari. 

 

Slobodno se nastavite tješiti da stignete do Splita za 2 sata i da tankanje traje 3 minute.

 

Eto, čovjek je sve rekao, stvarno ne bi bolje ni sam sročio! :D

11 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

Možemo kritizirati minimalizam po pitanju količine tipki, gumbića za ventilaciju i sličnih stvari - ali Tesla je sve to jednostavno učinio suvišnim....

 minimalizam nauštrb praktičnosti i kritiziramo, ne mora auto izgledati kao nekadašnji saab sa 100 tipki na srednjoj konzoli, ali potpuni prelazak na dodir i pogotovo sve to na jednom ekranu nit je praktično, nit ergonomski, nit sigurno  

 

treba imat mjeru, a tesla očito brije na minimalizam bez mjere

da ne spominjem da mi je takav 'prazan' izgled interijera oduran, ogromni televizor u sredini još odurniji, ali to je subjektivno, pa eto nekom se možda i sviđa

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
DarK.xy kaže...

Meni se čini da većina tu na forumu baca neke svoje bisere, a neinformirani su.. uz to nisu niti probali jedno i drugo pa da bi mogli sada reći e pa to ti ništ ne valja, itd...

 ja sam isprobao, ali to očigledno ignoriraš

mensčini da nije problem u toj većini...

 

Jesi, i..? Kažem Tesla nije za svakoga, nekome se sviđa, nekome ne. Razlika u kvaliteti materijala između starog modela 3 i novog 3 Highland je značajna. Sklepan je zaista kako se spada, gdje god da primiš je mekano, stavljena je tkanina, koža, itd.. Uđeš u neke skuplje njemačke aute i počneš kuckati po vratima odozgora prema dolje pa brzo dođeš do tvrde plastike, a da ne kažem na zadnjem sjedalu recimo u vratima onaj utor za vodu full jeftina plastika bez ikakve podstave..

11 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Maloprije sam rekao, mazda 3, a pogotovo audi i bmw su avioni što se tiče kvalitete i izgleda interijera naspram tesle
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Feudalac kaže...

Možemo kritizirati minimalizam po pitanju količine tipki, gumbića za ventilaciju i sličnih stvari - ali Tesla je sve to jednostavno učinio suvišnim....

 minimalizam nauštrb praktičnosti i kritiziramo, ne mora auto izgledati kao nekadašnji saab sa 100 tipki na srednjoj konzoli, ali potpuni prelazak na dodir i pogotovo sve to na jednom ekranu nit je praktično, nit ergonomski, nit sigurno  

 

treba imat mjeru, a tesla očito brije na minimalizam bez mjere

da ne spominjem da mi je takav 'prazan' izgled interijera oduran, ogromni televizor u sredini još odurniji, ali to je subjektivno, pa eto nekom se možda i sviđa

 Ja ne bih imao ništa protiv kotačića za glasnoću zvuka; praktičnije je. I ručica za žmigavce; nije da dajem žmigavce pri izlasku iz rotora, ali nekako fali. Sve drugo mi je ok; meni. Pa neka svatko bira po svom ukusu.

 

Međutim, u ovoj raspravi propuštamo ono bitno - rukovanje automobilom je toliko automatizirano, toliko pojednostavljeno, to je next level. Jednostavno nemaš šta raditi; sjedneš unutra, stisneš strelicu prema gore i po gasu. Staneš, izađeš i odeš, auto se brine o ostalom.Kakvo stiskanje parking tipke/kočnice. Sjedne supruga - isto, sve joj se samo namjesti po njenom ukusu. Zima je, s mobitela upališ grijanje. Vruće je, s mobitela pokreneš klimu pa makar bio u zatvorenoj garaži 3 kata ispod zemlje. Trebaš ostaviti pesa u autu da obaviš nekaj na brzijnu, nije problem, auto se brine da mu ne bude prevruće. nema više nepoznatih koji ti na parkingu opale po vratima ili braniku i pobjegnu. Sve je to serijska oprema kojom se upravlja iz jedne aplikacije. A gušt davanja gasa, kad ti je do toga, zadnjki kraj pleše lijevo desno, a nitko ne čuje proklizavanje, turiranje i ne zove policiju. 

Ja rekoh
11 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Zašto bi pobogu htio koristiti mobitel za namještanje klime? Mobitel nit ne vadim iz džepa kad sjedam u auto.
Želim pružit ruku na srednju konzolu i kliknuti prekidač ili zarotirat onaj kotačić, ne tražiti po mobu ili ekranu gdje je koja opcija dok vozim.
I automatsko namještanje sjedala i volana mi ne treba, to namjestim jednom i ne diram
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Zašto bi pobogu htio koristiti mobitel za namještanje klime? Mobitel nit ne vadim iz džepa kad sjedam u auto.
Želim pružit ruku na srednju konzolu i kliknuti prekidač ili zarotirat onaj kotačić, ne tražiti po mobu ili ekranu gdje je koja opcija dok vozim.
I automatsko namještanje sjedala i volana mi ne treba, to namjestim jednom i ne diram

 

Pa na pamet mi pada vani zima, ti trebaš krenuti na put, pa lijepo upališ klimu da se auto ugrije i otopi snijeg dok ti piješ kavu. Fino sjedneš u toplo, bez čišćenja šajbe i kreneš na put. Isto i za ljetne uvjete ti rashladi.. i još uz to pamti tvoje navike pa ti lijepo sam svako jutro ugrije auto prije nego kreneš na posao.

 

Sa druge strane vjerojatno ne želiš prčkati po ekranu za namještanje klime.. nekome to smeta, nekome je ok.. ima riješenje i za to, jest da se nešto plaća ali Teslu se da prilagoditi kako god želiš ako ti je to baš bitno.

 

https://enhauto.com/

 

Dodaš tipke, knobove, šta god te volja

16 godina
moderator
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...

 

...i da, ne uspoređujem ono što nisam vidio, susjed ima tri komada tesle u dvorištu, sjedio, pipao, gledao, u jednom modelu 3 sam se i vozio

 Tri Tesle ima? Što su mu dvije za dijelove, a treću vozi?  

...
11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Miro kaže...
picajzla0707 kaže...

 

...i da, ne uspoređujem ono što nisam vidio, susjed ima tri komada tesle u dvorištu, sjedio, pipao, gledao, u jednom modelu 3 sam se i vozio

 Tri Tesle ima? Što su mu dvije za dijelove, a treću vozi?  

 Ima L1 punjenje doma, dvije se pune, jednu vozi.

11 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo

Unutrasnjost Tesle me podsjeca na ono kad uselis u novi prazan stan i dopeljas 75" TV, a ostatak namjestaja dolazi u utorak.

 

(Nisam vozio, ali sam sjedio u trojci...)

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Gallu kaže...

Najgora stvar što cijela je cijela autoindustrija preuzela ovaj nakaradni dizajn unutrašnjosti od Tesle. Touchscreenizacija svega mogućeg, micanje fizičkih komandi i guranje LCDa od pol metra iza volana i na središnju konzolu.

 

 Da, i meni taj tablet na pol auta koji ometa i zaklanja pogled, jednostavno neide da ga hebes.... to mora biti dolje, nize da si usredotocen na voznju, a ne na tablet

14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Feudalac kaže...

Na stranu dojam o kvaliteti materijala, ali kad gledaš kupiti automobil koji ide 6 sekundi do stotke i koji bez pardona na semaforu ostavlja Porsche i skuplje aute iza sebe, onda me nemoj jebati s Renault Meganeom. TM 3 je po svemu pandan serije 3 BMW-a kojem je početna cijena 45 eura sa stvarno ni po čemu posebnom kvalitetom unutrašnjosti, upola manjom snagom i bazičnom opremom. Kad bi stavio sve što Tesla ima serijski, koštao bi 55 tisuća eura, a ako baš hoćeš 6 sekundi do stotke, onda ti ni 65 tisuća nije dosta u BMW svijetu. Koji ono Megane ima 6 sekundi do stotke i volan koji ti se sam namjesti?

 

Možemo kritizirati minimalizam po pitanju količine tipki, gumbića za ventilaciju i sličnih stvari - ali Tesla je sve to jednostavno učinio suvišnim. Jednom kad probaš auto koji u serijskoj opremi nudi da ti se po prilasku automatski namjesti volan, retrovizori, sic (i tako za 19 različitih vozača), u kojem treba napraviti doslovce jedan jedini klik da bi počeo voziti (a to je odabir smjera, naprijed ili natrag), sve ostalo djeluje kao konjska zaprega što i jest. I to je razlog zašto ljudi koji su uzeli jednom Teslu, opet uzimaju Teslu u postotku koji nema niti jedna druga marka. A nije baš jeftin pa tako ljudi koji ga imaju očito mogu birati bolje stvari. 

 

Slobodno se nastavite tješiti da stignete do Splita za 2 sata i da tankanje traje 3 minute.

Evo ti Renault Megane.

 

I košta manje od Tesle.

Poruka je uređivana zadnji put pet 23.2.2024 18:31 (MasterOfDisaster).
11 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Miro kaže...

 Tri Tesle ima? Što su mu dvije za dijelove, a treću vozi?  

 zaluđen valjda, štoš

jedna je stariji model s, jedna je model 3, a treća x ili y

ne bi se čudio da ovo ljeto osvane sa cybertruckom

12 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
DarK.xy kaže...
MasterOfDisaster kaže...

Ala ti vera kakva gadna unutrašnjost, vozačev kokpit, šta je to, sve šta imaš je tablet. Pa jel to neka zahebancija. Za te pare kupiš ICE vozilo kakvo god hoćeš, sa opremom i dizajnom da se zasereš, a ne ovo plastično govno.

 

Horor.

 

Jesi ga vozio? Slike su jedno, a voziti ga je drugo. Unutra su sve premium materijali, nema uopće tvrde plastike koju za istu cijenu dobiješ u Škodi Octavia (koju vozim), a softveru da ne pričam koliko je milja ispred njemaca..

 

Vozio sam ja i Model S i Model 3, a u više njih se i vozio kao suvozač. Interijer nema veze s premium materijalima, ni kod jednog ni kod drugog modela. Zapravo je tragično koliko je sve to loše za tu cijenu. Da ne pričamo o nepreciznostima kod konstrukcije ili o kvaliteti lakiranja karoserije (samo guglaj Tesla paint quality)... Premium my ass.

 

Sve je to super što se tiče softvera i fora je što je cijeli auto gadget i što ide do 100 za par sekundi. Nakon par tjedana nestaje impresioniranost, a ostaje ti auto čija je kvaliteta izrade za tu cijenu - ispodprosječna.

Origin: klemp0, Steam: Klempo, Battle.net: Klempo, Uplay: klemp0
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Eto jos jednog.. jesi vozio Highland? Kvaliteta, a i materijali su se znacajno popravili. Nema vise neravnina i gapova izmedu dijelova.. Highland se radi u Shanghai tvornici i trenutno najbolje od svih Tesla tvornica sklapaju auto.

https://www.teslarati.com/elon-musk-tesla-best-quality-giga-shanghai/amp/
Poruka je uređivana zadnji put pet 23.2.2024 19:37 (DarK.xy).
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Q-Tip kaže...

 

Vozio sam ja i Model S i Model 3, a u više njih se i vozio kao suvozač. Interijer nema veze s premium materijalima, ni kod jednog ni kod drugog modela. Zapravo je tragično koliko je sve to loše za tu cijenu. Da ne pričamo o nepreciznostima kod konstrukcije ili o kvaliteti lakiranja karoserije (samo guglaj Tesla paint quality)... Premium my ass.

 

Sve je to super što se tiče softvera i fora je što je cijeli auto gadget i što ide do 100 za par sekundi. Nakon par tjedana nestaje impresioniranost, a ostaje ti auto čija je kvaliteta izrade za tu cijenu - ispodprosječna.

 Probao si novi Model 3 Highland ili neki od Modela 3 koji su stari nekoliko godina?

 

Tema je o novom Modelu 3 Highland koji ima 30ak manjih i većih promjena od boljeg ovjesa, većeg dometa, bolje izolacije zvuka, do finijeg uređenja unutra, ventilacije sjedala, dodatni ekrančić za putnike iza, (meni osobno) elegantniji izgled, bolje kamere, brzi hardware, adaptivna LED matrix svjetla i jos dosta toga.

 

Jedino što se sa većinom mogu složiti je da im micanje ručkica nije trebalo i da bi i sam volio vidjeti više fizičkih tipkica za određene funkcije.

6 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Q-Tip kaže...

 

Vozio sam ja i Model S i Model 3, a u više njih se i vozio kao suvozač. Interijer nema veze s premium materijalima, ni kod jednog ni kod drugog modela. Zapravo je tragično koliko je sve to loše za tu cijenu. Da ne pričamo o nepreciznostima kod konstrukcije ili o kvaliteti lakiranja karoserije (samo guglaj Tesla paint quality)... Premium my ass.

 

Je, drugi su bolji 

https://www.youtube.com/shorts/AgKm4TntP5w

8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
MasterOfDisaster kaže...
Feudalac kaže...

Na stranu dojam o kvaliteti materijala, ali kad gledaš kupiti automobil koji ide 6 sekundi do stotke i koji bez pardona na semaforu ostavlja Porsche i skuplje aute iza sebe, onda me nemoj jebati s Renault Meganeom. TM 3 je po svemu pandan serije 3 BMW-a kojem je početna cijena 45 eura sa stvarno ni po čemu posebnom kvalitetom unutrašnjosti, upola manjom snagom i bazičnom opremom. Kad bi stavio sve što Tesla ima serijski, koštao bi 55 tisuća eura, a ako baš hoćeš 6 sekundi do stotke, onda ti ni 65 tisuća nije dosta u BMW svijetu. Koji ono Megane ima 6 sekundi do stotke i volan koji ti se sam namjesti?

 

Možemo kritizirati minimalizam po pitanju količine tipki, gumbića za ventilaciju i sličnih stvari - ali Tesla je sve to jednostavno učinio suvišnim. Jednom kad probaš auto koji u serijskoj opremi nudi da ti se po prilasku automatski namjesti volan, retrovizori, sic (i tako za 19 različitih vozača), u kojem treba napraviti doslovce jedan jedini klik da bi počeo voziti (a to je odabir smjera, naprijed ili natrag), sve ostalo djeluje kao konjska zaprega što i jest. I to je razlog zašto ljudi koji su uzeli jednom Teslu, opet uzimaju Teslu u postotku koji nema niti jedna druga marka. A nije baš jeftin pa tako ljudi koji ga imaju očito mogu birati bolje stvari. 

 

Slobodno se nastavite tješiti da stignete do Splita za 2 sata i da tankanje traje 3 minute.

Evo ti Renault Megane.

 

I košta manje od Tesle.

 Ne bih rekao. 53 tisuće megane, 43 tesla. 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Zašto bi pobogu htio koristiti mobitel za namještanje klime? Mobitel nit ne vadim iz džepa kad sjedam u auto.
Želim pružit ruku na srednju konzolu i kliknuti prekidač ili zarotirat onaj kotačić, ne tražiti po mobu ili ekranu gdje je koja opcija dok vozim.
I automatsko namještanje sjedala i volana mi ne treba, to namjestim jednom i ne diram

 Već ti je netko objasnio. Mobitel koristiš za daljinsko upravljanje funkcijama. Dok voziš nemaš kaj namještati. Ako baš hoćeš, Grijanje siceva i slične stvari su izdvojene u uvijek vidljive ikone; u škodi za to moram spustiti pogled dolje u auto. Nije nikakav problem

 

Ima ljudi koji imaju više članova u obitelji i više auta pa isti auto vozi više njih; ovisno o potrebama.

Ja rekoh
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Zašto bi pobogu htio koristiti mobitel za namještanje klime? Mobitel nit ne vadim iz džepa kad sjedam u auto.

Kćer i zet imaju ID.5. Izvadiš mobitel i namjsetiš grijanje prije ulaska u auto, auto se temperira... tak da dvoje malih klinaca mogu iz kuće u auto bez puno oblačenja i priprema...jedan primjer.

Isto je za hlađenje, uđeš u pripremljen rashlađeni auto.

11 godina
online
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
Mhm, neloša opcija, više puta mi je palo na pamet da bi to bilo super, pogotovo kad bi pogledao zimi kroz prozor u snijegom prekriveni auto, nekad davno.
Zadnjih 15 godina to nisam pomislio, što zbog izostanka snijega, što zbog toga jer sam preselio u dalmaciju.

Ali i pored toga daleko, daleko više puta sam prčkao po opcijama grijanja i hlađenja tijekom vožnje. A tu su mehanički prekidači i kotačići nezamjenjivi, vrlo brzo se navikneš na raspored i bez skretanja pogleda namještaš što ti paše. Ili vrlo kratko baciš pogled i poslije napipaš što ti treba. Po ekranu ili onim touch komandama nemereš napipat ništa, eventualno ako ne gledaš možeš popritiskat sve i svašta okolo.
Što hoću reći, da, namještanje mobitelom grijanja prije kretanja je zgodni gadget, ali ništa više od toga, a bilo bi moguće i bez glupog minimalizma u unutrašnjosti.
Probajte naći pravi argument, ne ove bedastoće
14 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo

Kad se navikneš paliti klimu u stanu putem mobitela  prije dolaska doma, ista tadnja za auto ti je prirodna poput sranja i pišanja 💪

8 godina
offline
Re: Nova Tesla Model 3 u osnovnom izdanju - Mnogo
picajzla0707 kaže...
Mhm, neloša opcija, više puta mi je palo na pamet da bi to bilo super, pogotovo kad bi pogledao zimi kroz prozor u snijegom prekriveni auto, nekad davno.
Zadnjih 15 godina to nisam pomislio, što zbog izostanka snijega, što zbog toga jer sam preselio u dalmaciju.

Ali i pored toga daleko, daleko više puta sam prčkao po opcijama grijanja i hlađenja tijekom vožnje. A tu su mehanički prekidači i kotačići nezamjenjivi, vrlo brzo se navikneš na raspored i bez skretanja pogleda namještaš što ti paše. Ili vrlo kratko baciš pogled i poslije napipaš što ti treba. Po ekranu ili onim touch komandama nemereš napipat ništa, eventualno ako ne gledaš možeš popritiskat sve i svašta okolo.
Što hoću reći, da, namještanje mobitelom grijanja prije kretanja je zgodni gadget, ali ništa više od toga, a bilo bi moguće i bez glupog minimalizma u unutrašnjosti.
Probajte naći pravi argument, ne ove bedastoće

 I ja sam prčkao po grijanju i hlađenju dok nisam kupio auto s automatskom klimom. Od tada, namjestio prvi put i zaboravio da postoji klima; eventualno stisnem max puhanje na pol minute ako se zamagli iznutra, a to jednom svake prestupne...

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice