Stigao Mitsubishi L200 šeste generacije
Jedan od najtraženijih pick-up modela u novoj generaciji stiže uz 2,3-litreni turbodizelaš sa 150 KS, a koji u Club Cab izdanju kreće sa 235.000 kn
Domaći uvoznik Mitsubishi vozila u prodaju je pustio novi L200. Novi, znači šesta generacija, a koja se već nalazi u prodajnim salonima. Pick-up segment nije više tako popularan kao prije nekoliko godine, ali i dalje ima svoju probranu klijentelu. Govorimo li na razini prvih deset mjeseci ove godine, dobili smo novih 378 pick-up vozila, dok je u istom periodu lani bilo njih 307, pa možemo zaključiti kako je došlo do porasti segmenta većeg od 23%, a gdje Mitsubishijev modela L200 s 84 vozila drži više od 22% segmenta.
Kako to i većinom biva, proizvođač osluškuje zahtjeve kupaca, odnosno njihove prohtjeve i ideje, pa na osnovu toga pokušava stvoriti model koji bi zadovoljio što veći krug kupaca. Tako je kod prethodne generacije prigovora kupaca bilo po pitanju potrošnje goriva, prostora za odlaganje sitnica, čitljivosti i grafici instrumenata, lakoći utovara/istovara, grijanju i hlađenju, odnosno ventilaciji, materijalima interijera, izraženoj buci tijekom vožnje, audio sustavu... Sve se to na novoj, šestoj generaciji pokušalo ispraviti, odnosno poboljšati. Prvi dojmovi nakon prevezenih nekoliko desetaka kilometara, u okolici Ivanić Grada, pokazuju da su u tome i uspjeli.
Ispod poklopca motora smješten je 2,3-litreni turbodizelaš kojeg smo isprobali u osnovnoj izvedbi, upregnutog 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dojam eksterijera i interijera svakako je bolji i kvalitetniji. Automobil se vrlo dobro vozi, a i buka u vozilu je smanjena. Može se pohvaliti boljom zvučnom izolacijom, ali i tišim motorom. Upravo taj motor osigurava i mirniji rad, te manju potrošnju goriva, detaljnija mjerenja donosimo nakon što L200 dobijemo na klasično testiranje.
Bolje su izvedene brojne sitnice. Od novog izgleda središnjeg grebena, digitalni display između dva analogna pokazivača na instrumentnoj ploči sada dolazi u boji, a koriste se i brojni elementi putničke kabine koji su dobili mekane obloge. I u drugom redu sjedala sada je osiguran USB utor.
Tehnička poboljšanja pored već spomenutog motora znače u korištenje dvije nove funkcije koje olakšavaju vožnju na teškim terenima. Kontrola spuštanja niz brdo (HDC) ne dopušta prekoračenje zadane brzine na strminama, između 2 km/h i 20 km/h, pa se vozač može usredotočiti isključivo na upravljač. Off Road Mode vozaču pruža mogućnost izbora optimalnog programa rada sustava na vozilu tijekom off road vožnji, a ovisno o vrsti podloge. Modovi se odnose na šljunak, snijeg ili blato, pijesak te stjenovite podloge. Naravno, ovo je nadopuna za već poznati pogon na sva četiri kotača, poznat od ranije, a koji 2H, 4H, 4HLc i 4LLc modove.
Novi Mitsubishi L200 za sada je na europskom tlu, iako je negdje poznat i kao Triton, predviđen uz dvije vrste kabine. Osnovna je Club Cab, te nešto duljom Doble Cab, te samo jednom motorom, u osnovi upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Potonja vrsta kabine, u dva najbogatija paketa opreme moguća je i uz novi 6-stupanjski automatski mjenjač.
Straga su i dalje zadržane lisnate opruge, a koje su sada dobile još jedan dodatni list pa osiguravaju još bolje vozne karakteristike. Sigurnost je povećana i novim, većim disk kočnicama. U svakom slučaju, model koji sada mnogo više privlači i eksterijerom, pa vjerujemo da bi mogao dobro proći i na našem, inače vrlo zahtjevnom tržištu.
model | oprema | snaga | cijena do reg. |
izvedbe s dizel motorima | |||
L200 Club Cab | 4WD MT INTENSE | 110 kW (150 KS) | 235.000 kn |
L200 Double Cab | 4WD MT INVITE | 110 kW (150 KS) | 249.000 kn |
L200 Double Cab | 4WD MT INTENSE | 110 kW (150 KS) | 280.400 kn |
L200 Double Cab | 4WD AT INTENSE | 110 kW (150 KS) | 302.800 kn |
L200 Double Cab | 4WD MT INSTYLE | 110 kW (150 KS) | 296.900 kn |
L200 Double Cab | 4WD AT INSTYLE | 110 kW (150 KS) | 317.200 kn |