Jeep razljutio vozače reklamiranjem dodatnog jamstva na središnjem zaslonu vozila
Veliki ekrani dominiraju konzolama u kabini modernih automobila pa je samo bilo pitanje vremena kad će se netko odvažiti na njima prikazati reklamu. Čini se da je s testiranjem prvi krenuo Jeep

Američki Jeep, marka robusnih terenskih automobila i kamioneta u sastavu grupacije Stellantis, ovih je dana na udaru američke javnosti zbog kontroverznog poteza. Vlasnicima određenih su modela svojih automobila novije generacije, naime, na središnjem infotainment zaslonu u kabini vozila počeli prikazivati – reklame. Preciznije rečeno, prikazuju im poziv na kupnju dodatnog jamstva kod ovlaštenih zastupnika.
Greška ili najava?
Poruka se prikazuje kao pop-up prozor svaki put kad se vozilo zaustavi, pišu nezadovoljni korisnici, a uporno se ponavlja čak i ako vozač svaki put odbije izravan poziv zastupniku. Vlasnici Jeepova kažu da im se poruka javlja i na automobilima koji su prevalili više od 36.000 milja (oko 58.000 km), koliko je navedeno kao prag za ulaz u program produljenog jamstva.
Nakon što se informacija o neugodnom iskustvu s dosadnom i iritirajućom reklamom proširila društvenim mrežama, iz Jeepa su pojasnili da je ipak bila riječ o softverskoj pogrešci: "Ovo je bila poruka u vozilu osmišljena da informira kupce Jeepa o proširenim mogućnostima skrbi za vozila. Privremena greška u softveru utjecala je na mogućnost trenutačnog isključivanja u nekoliko izoliranih slučajeva, iako je takvo isključivanje standard za sve naše poruke u vozilu. Naš tim je već identificirao i ispravio pogrešku, a mi izravno kontaktiramo kupce kako bismo osigurali da je problem u potpunosti riješen", poručili su.
Pritom, zanimljivo, nisu negirali da su svjesno pustili reklamu na zaslone u kabini vozila, već su se samo ispričali zbog njezinog upornog ponavljanja. Uzmemo li u obzir činjenicu da je Ford već predao patentnu prijavu za prikaz reklama na zaslonima u automobilima, moglo bi se reći da je samo pitanje vremena kad će se ovakav slučaj na nekom modernom automobilu pojaviti, a da pritom neće biti riječ o softverskoj pogrešci.