Fizičke osobe najviše vole Kijine modele, a pravne one Volkswagena
Tijekom prvih šest mjeseci ove godine registrirano je gotovo 4 puta više električnih modela nego li je to bilo u istom razdoblju lani. Dacia Sandero je najtraženiji model koji kupuju fizički kupci. Uz 456 registracija fizičkih osoba tu je i 111 registracija pravnih kupaca
Potvrđeno! Početkom lipnja 2021. idu poticaji za električne automobile
Dobra stvar za sve kupce električnih i plug-in hibridnih vozila je što će i dalje ostati isti iznosi poticaja - do 40 tisuća kuna za hibride odnosno do 70 tisuća kuna za čistu struju
Fizičke osobe 2020. najviše su kupovale Kiju Stonic, Daciju Sandero te Volkswagen T-Cross
Nakon što maknemo vozila koja su izvezena iz Hrvatske, dolazimo do udjela fizičkih kupaca u ukupnom tržištu od čak 58,26%. Najveći udio fizičkih kupaca ima Kia (81%), pa Hyundai (77%) te Suzuki, Seat i Citroen (72%)
U 2020. godini Volkswagen i Fiat 'kraljevi' su izvoza vozila iz Hrvatske!
Od 36.084 novih osobnih automobila koji su tijekom 2020. godine u unesenih u Hrvatsku, njih 8.866, odnosno 24,57% samo nekoliko dana nakon toga napustilo je našu zemlju
Koliko nam ustvari (ne)trebaju veliki saloni automobila? Ženevski salon otkazan i 2021. godine
Nema sumnje kako će ova pandemija, nakon što je silno srozala prodaju novih automobila, ostaviti veliki trag i na cijeli budući razvojni proces koji prethodi svakom novom modelu automobila prije nego li dođe u prodaju. Gledamo to već posljednjih godinu dana, a jedne od prvih žrtvi mogli bi biti upravo veliki međunarodni saloni automobila, na kojima su se do sada održavala javna predstavljanja razvojnih koncepata i svjetske premijere gotovih vozila
2020. godine imali smo pad prodaje novih automobila od 42,4%, veći od svih drugih u EU
Korona kriza, ali i mnogi drugi čimbenici doveli su do pada prodaje novih vozila tijekom 2020. godine. Automobilska industrija nalazi se na velikoj prekretnici koja nam je i bliže nego li smo toga svjesni!
Autonet, generacija IV (arhivski tekst iz 2017.)
Na pragu osamnaestog rođendana našeg portala predstavljamo vam novi, moderniji i funkcionalniji Autonet. U vihoru vremena koje je pregazilo stare stranice, odlučili smo se za učinkovitiju i fleksibilniju platformu, izmijenjen i pregledniji dizajn te dinamičniju ponudu sadržaja
Jedanaest tisuća hrvatskih automobila (arhivski tekst iz 2015.)
Obožavam se ponavljati. Time, na neki način, održavam tradiciju prema kojoj svake godine, otprilike u isto doba, ponavljam jednu te istu već poodavno prežvakanu temu. Uostalom, na taj način počinjem zvučati kao stara, podrapana ploča pa će mnogi koji me okružuju početkom još jedne godine imati prilike reći mi u facu ostario si!
15 godina online (arhivski tekst iz 2014.)
Kada mi je palo na pamet kako bi bilo zgodno, da ne kažem "u redu", napisati nešto za petnaestu godišnjicu našeg sajta, počeo sam razmišljati o temi ove kolumne. Zapravo, tema koje bi trebalo "obraditi" svakako je više od jedne i ne sumnjam da bi se i ovaj tekst, lako, mogao pretvoriti u beskonačnu i malo kome zanimljivu priču isprekidanu osobnim doživljajima koji bi mogli nešto značiti tek vrlo, vrlo uskom krugu. No, treba biti uporan i dosljedan svom stilu, koliko god isti katkada naporan bio... Ha!
Tesla je burzovnom vrijednošću nadmašila sve ostale auto kompanije na svijetu
Ona ista tvrtka, Tesla, kojoj su se smijali, proricali bankrot, prešišala je vrijednošću sve proizvođače automobila na svijetu. Dok ovo pišem, vrijednost Tesle na burzi je preko 224 milijarde dolara, a dionica je dotakla 1347 USD
Virtualne premijere, odnosno virtualna kupnja je naša budućnost?
Izostanak Salona automobila u Ženevi pokrenut će lavinu većih promjena u svijet automobila, te uobičajene načine komunikacije, a čemu smo već svjedoci
Najčitaniji članci
Nema razloga za paniku, međutim…
Novo istraživanje otkriva pojavu "lažnog usklađivanja": otimaju se kontroli napredni AI modeli?
Naša print izdanja
Godišnja pretplata
11 brojevaBUG print izdanje
U vašim rukama prije nego na kioscima!
Godišnja pretplata
11 brojevaMREŽA print izdanje
Najkvalitetniji sadržaj za IT profesionalce
Dvogodišnja pretplata
22 brojaBUG print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,70 € po svakom broju
Dvogodišnja pretplata
22 brojaMREŽA print izdanje
Najveća ušteda! Samo 2,40 € po svakom broju