Nio predstavlja cijenom pristupacni Firefly, planiran za europska tržišta
Kineski proizvođač električnih vozila Nio predstavio je svoj novi brend Firefly. Iako je prvotno planiran za europska tržišta, Firefly će prvo u prodaju krenuti u Kini, a kasnije iduće godine stiže i u Europu...
Prvi EV Firefly hatchback model dolazi s početnom cijenom od 148.800 juana (približno 20.000 eura) na kineskom tržištu, što ga pozicionira između premium električnih vozila i vozila za svakodnevnu uporabu. Ovakvo određivanje cijene stavlja ga u izravnu konkurenciju s električnim Mini Cooperom i Mercedes-Benz Smart #1 modelima.
Dizajnerski potpis vozila, pod vodstvom potpredsjednika za dizajn Krisa Tomassona, koji je prethodno radio za BMW i Ford, odlikuje se prepoznatljivim vizualnim elementima. Karakteristično osvjetljenje s tri kružna svjetla u trokutastom rasporedu na prednjem i stražnjem dijelu stvara poseban identitet vozila. Dizajn uključuje i praktične elemente, poput skrivenih ručki na vratima i prostranog unutarnjeg prostora.
Prednji prtljažnik od 92 litre ima višeslojnu organizaciju, dok se stražnji prtljažni prostor može proširiti do 1.250 litara. U pogledu sigurnosti, Firefly koristi strukturu karoserije s 83,4% čelika visoke čvrstoće, postižući torzijsku krutost od 35.700 Nm/stupnju. Vozilo je opremljeno s devet zračnih jastuka i naprednim sustavima za pomoć vozaču.
Nio uvodi i mrežu kompaktnih stanica za zamjenu baterija, namijenjenih posebno Firefly modelima. Ova infrastruktura prilagođena je potrebama gradskog razvoja i održivim energetskim rješenjima.
Izvršni direktor William Li, uz širenje na tržište Europe, planira ući u Latinsku Ameriku i Jugoistočnu Aziju, s ciljem prisutnosti u 25 zemalja do 2025. godine. Na tržištu će se Firefly natjecati s modelima kao što su BYD Dolphin i Xpeng Mona u Kini te Volkswagen ID.3 i BMW Mini u Europi.
Nio planira do 2026. godine predstaviti i hibridni model s produženim dometom pod brendom Firefly.