Slate Truck - električni auto s ručnim podizanjem stakala – 20.000 dolara?
Slate Auto, „startup“ za električna vozila kojeg podržava Jeff Bezos predstavio je svoj Slate Truck, električni pickup dometa 240 km s osnovnom cijenom ispod od 20,000 dolara

Ako Trump ipak zadrži savezne poticaje („federal credits“) za električna vozila koje je najavio ukinuti, ali se čini da ipak to neće napraviti, Slate Truck iz Slate Auta bi bio najjeftiniji električni pickup i jedan oda najjeftinijih elektiučnih automobila na američkom tržištu uopće. Cijena osnovnog modela s deklariranim dometom od 240 kilometra (baterija od 57,2 kWh) bi trebala biti ispod 20.000 dolara kad i ako za godinu dana ovaj kamiončić krene u proizvodnju.
Prema pisanju Engadgeta Paket "Blank Slate" uključuje "flat-pack dodatni SUV komplet" koji pretvara kamionet u SUV s pet sjedala, te drugi koji ga pretvara u "otvoreni" kamionet. Cilj je učiniti vozilo lako popravljivim i nadogradivim njegovim vlasnicima uz pridržavanje sigurnosnih standarda.
Kamionet dolazi s dva baterijska paketa: 57,2 kWh s dometom od 241 km, te 84,3 kWh s s deklariranom dometom od 386 km. Ima NACS priključak za punjenje i punit će se do 80% za manje od 30 minuta. Kotači su 17 cola, ubrzanje od 0-100 km/h traje 8 sekundi s motorom od 201 KS, a maksimalna brzina je 145 km/h.
Umjesto infotainment sustava, koristit ćete svoj telefon ili tablet – vozilo nema nikakav ekran. Usprkos spartanskom pristupu, Slate Truck navodno cilja na 5-zvjezdica na testu sigurnosti i imat će aktivno kočenje u nuždi, upozorenje na frontalni sudar i do osam zračnih jastuka.
Mit o električnom vozilu ispod $25,000 postoji više od 10 godina, nikad nije ostvaren, a bez poreznog kredita, Slate Truck će u SAD-u koštati najmanje 27,500 dolara prije poreza.
Mnoge komponente su proizvedene u Kini i podložne Trumpovim carinama, a Slate ih koristi za proizvodnju ovog jeftinog automobila. Auto bi se trebao proizvoditi tvornici na Srednjem zapadu, a oglasi za posao pokazuju da će ta tvornica biti u Troyu, Michigan, s oko 40 radnih mjesta - dakle ne baš „gigafactory“.