Koji je najgori redizajn logotipa u novijoj povijesti autoindustrije?
Ovoga tjedna objavljen novi vizualni identitet Jaguara izazvao je ogroman val kritika. Budući da je posljednjih godina niz automobilskih marki doživio sličan redizajn, pitamo vas kako vam se dopadaju
Trend "digitalizacije" marketinških materijala i pojednostavljivanja vizualnog izričaja kako bi se on prilagodio ekranima zahvatio je autoindustriju posljednjih godina. Teško se uopće i sjetiti neke široko dostupne marke vozila koja nije intervenirala u svoje logotipe, značke, fontove i općenito vizualni identitet. Neki su to učinili suptilno, a drugi pak vrlo radikalno, da bi situacija po mišljenju mnogih kulminirala ovoga tjedna, kontroverznim redizajnom Jaguarovog vizualnog identiteta.
Dok su neki proizvođači odlučili tek smanjiti broj boja, ukinuti sjene i 3D oblike, pa svesti logotipe na nekoliko geometrijskih crno-bijelih linija, drugi su posegnuli za potpunom promjenom i osmislili brand "iz nule". Treći su, pak, odlučili vratiti neke povijesne znakove i samo ih modernizirati. U nastavku donosimo galeriju najistaknutijih promjena u posljednjih nekoliko godina, a nakon što ih pregledate, odgovorite nam u anketi koji su vam najgori, a koji najbolji dizajnerski zahvati u autoindustriji.