Teslin inženjer stao u obranu hrđavih Cybertrucka
Sve veći broj vlasnika Teslinog Cybertrucka prijavljuje problem s hrđanjem karoserijskih dijelova kamioneta koji u prodaji nije niti pola godine.
U studenom prošle godine Tesla je započela s isporukom svog dugo očekivanog kamioneta Cybertruck. Vlasnici su nakratko bili zadovoljni svojim novim kamionetima, no društvenim mrežama su se ubrzo počele širiti fotografije Cybertrucka koje je zahvatila korozija. Budući da su u svojoj beskonačnoj mudrosti u Tesli odlučili kako karoserijske dijelove neće bojati, već će Cybertruck biti 'odjeven' u goli nehrđajući čelik, baš čudno kako su se već sada pojavili problemi s korozijom.
Tesla ne vidi problem
U Tesli ne smatraju kako su napravili pogrešku, te kako je Cybertruck i više nego adekvatno zaštićen od korozije. Wes Morrill, jedan od Teslinih inženjera, na društvenoj mreži X (bivši Twitter) se izjasnio o problemu, odnosno demantirao postojanje istog: "Nehrđajući čelik je reaktivan i slobodne željezne čestice koje se nalaze na njegovoj površini hrđaju".
Također je izjavio kako je nehrđajući čelik korišten za karoseriju Cybertrucka otporniji na hrđanje čak i od 316L nehrđajućeg čelika koji se koristi na plovilima. S Morrillovim tvrdnjama složio se i Teslin izvršni direktor Elon Musk, jednostavno odgovorivši "Da" na Morrillovu objavu.
Jednostavno uklanjanje hrđe
Budući da su problemi s hrđom navodno uzrokovani željeznim česticama koje sjede na površini karoserije Cybertrucka, iz Tesle savjetuju da vlasnici redovito peru svoje kamionete, kako bi se željezne čestice redovito uklanjale i ne bi moglo doći do njihovog hrđanja.
To je dobar savjet za bilo koje vozilo, ne samo Cybertruck, jer u redovno održavanje vozila ulazi i pranje, no isto tako su u Tesli mogli (i trebali) poboljšati zaštitu karoserije Cybertrucka, kako vlasnici ne bi morali strepiti nad svojim prilično skupim kamionetima.