Incident s Waymom: "Zašto se vrtimo u krug? Hoću van!" Putnik zarobljen u robotaksiju zvao za pomoć
Bizarni incident u samovozećem taksiju u Scottsdaleu u Arizoni više govori o pouzdanosti tehnologije autonomnih vozila, ali i nedostatku empatije u komunikaciji s Waymovom korisničkom podrškom
Mike Johns, stanovnik Los Angelesa, našao se u nesvakidašnjoj situaciji kada je Waymovo vozilo, kojim se trebao odvesti do zračne luke, počelo kružiti po parkiralištu.
Osjećao se zarobljenim
Johns, koji radi u tehnološkoj industriji, snimio je videozapis događaja koji je postao viralan na društvenim mrežama. Na snimci se može čuti kako Johns izražava zbunjenost i zabrinutost dok je vozilo kontinuirano kružilo.
Tijekom ove neočekivane vožnje, Johns je pokušao kontaktirati Waymovu korisničku podršku. Izjavio je kako se osjećao zarobljenim u vozilu, bez mogućnosti zaustavljanja ili sigurnog izlaska. Situacija je potrajala nekoliko minuta prije nego što je predstavnik Wayma konačno uspio preuzeti kontrolu. Unatoč kašnjenju, Johns je uspio stići na vrijeme za svoj let natrag u Los Angeles.
Problemi s korisničkom podrškom
Johns je izrazio nezadovoljstvo nedostatkom empatije i ljudskog pristupa u komunikaciji s Waymovom korisničkom podrškom. Nije bio siguran komunicira li s ljudskim predstavnikom ili AI sustavom, što je dodatno pojačalo njegovu frustraciju. "Gdje je empatija? Gdje je ljudski pristup u svemu ovome?", izjavio je Johns u razgovoru za CBS News Los Angeles. Situaciju je opisao kao "primjer današnjeg digitalnog svijeta" s "nedorađenim proizvodom gdje nitko ne izlazi u susret korisnicima i potrošačima".
Neće tako skoro u Waymo
Iako Johns priznaje potencijal usluga poput Wayma, izjavio je kako neće ponovno koristiti uslugu dok ne bude siguran da su takvi problemi riješeni. Waymo nije odgovorio na Johnsove pritužbe niti na zahtjev CBS Newsa za komentar incidenta.