Alpine A290 bit će predstavljen na 24 sata Le Mansa

Novi Alpine A290 će svoj svjetski debi imati 13. lipnja 2024., a mjesto na kojem će se otkriti svoj električni sportski hatchback bit će ništa drugo nego 24 sata Le Mansa - legendarna utrka izdržljivosti.

Autonet.hr srijeda, 3. travnja 2024. u 12:31

Iako je ovo mladi segment, sada postoji nekoliko električnih sportskih hatchbackova s kojima će se Alpine A290 suočiti kad krene u prodaju, uključujući Abarth 500e, MG4 XPower i Volkswagen ID.3 GTX, plus električni MINI Cooper JCW koji znamo da je u pripremi. A290 je blisko povezan s nedavno predstavljenim Renaultom 5 E-Tech i koristi istu platformu AmpR Small, ali je razvijen zasebno i ponudit će sportskiji okus. Neke od promjena za A290 uključuju jedinstven prednji ovjes, više snage i drugačije kočnice.

Novi dizajnerski detalji

Najnovije slike iz Alpinea također otkrivaju nešto više o vanjskom dizajnu automobila spremnog za proizvodnju. Ono što je odmah očigledno kod ovog testnog automobila Alpine A290 je da će zadržati istu karoseriju kao i nadolazeći Renault 5. Prednja svjetla su otprilike ista kao i Renaultova, iako su dva svjetla za maglu s oznakom 'X' preuzeta iz Alpineovog koncepta A290_ß. Također su vidljivi veći, agresivniji usisnici zraka na prednjem braniku i kompleksan dizajn kotača koji podsjeća na onaj na konceptnom automobilu.

Agresivna pozadina

Na stražnjoj strani nalazi se krovni spojler, i iako ne možemo vidjeti stražnja svjetla zbog snijega, očekujemo neke dizajnerske izmjene u odnosu na Renaultova svjetla. Prednji dio će dobiti izmijenjeni branik, a stražnji veći difuzor. Alpine je ranije rekao da je karoserija koncepta bliska proizvodnoj verziji, pa bi se zasigurno istaknula u sektoru električnih sportskih hatchbackova.

Sportski interijer

Alpine je također dao uvid u unutrašnjost. Unutra se nalazi ekskluzivan, sportski upravljač s plavom ručicom za podešavanje regeneracijskog punjenja baterije, crvenim gumbom "OV" (za Overtake) koji će povećati snagu na kratko vrijeme i selektorom režima vožnje.

Pogon i ovjes

Poput R5, A290 će koristiti jedan električni motor za pogon svojih prednjih kotača, ali će imati koristi od tehnologije vektora momenta i trebao bi imati malo širi trag za veću stabilnost pri vožnji u zavojima. Više tehničkih specifikacija još nije objavljeno, ali se očekuje da će A290 dobiti istu bateriju od 52 kWh kao i Renault 5. Domet će vjerojatno biti manji od maksimalnih 400 kilometara koje nudi Renault zbog Alpineovog fokusa na performanse vožnje.