Taksi tvrtka Cammeo od danas se zove Wizi
Promjena imena i vizualnog identiteta poznatog pružatelja taksi usluga u dvadesetak hrvatskih gradova donijet će u budućnosti i niz noviteta za putnike, kao i širenje izvan naše regije
Od ovoga utorka, 28. svibnja, poznato ime s domaće taksi scene, Cammeo, odlazi u povijest. "S velikim uzbuđenjem i ponosom danas najavljujemo početak novog poglavlja u našoj bogatoj povijesti. Vaš dugogodišnji partner u prijevozu, Cammeo, od sada će voziti pod novim imenom – Wizi", objavljeno je iz te taksi tvrtke.
Kroz godine, Cammeo se etablirao kao jedan od poznatijih brandova u području prijevoza, a ovaj rebranding tumače kao korak naprijed u ostvarenju svoje vizije za pružanje još bolje usluge: "Kao Wizi, zadržavamo sve što ste zavoljeli kod Cammea, dok istovremeno širimo naše vidike i obogaćujemo vaše iskustvo putovanja", poručuju, uz napomenu da će nastaviti inovirati i poboljšavati svaki aspekt iskustva putovanja.
Njihovo novo ime odražava jednostavnost u narudžbi, ali i sigurnost, udobnost i pouzdanost po povoljnijoj cijeni, vrijednosti koje su uvijek cijenili, a sada ih još više ističu. Usluge će se i dalje koristiti kao i dosad, ali uz dodatak novih mogućnosti i poboljšanja koja tek dolaze. Osim toga, najavljuju i širenje na srednju Europu i Arapski poluotok već sljedeće godine.
Za sada je Wizi (dojučerašnji Cammeo) dostupan u Hrvatskoj, Sloveniji i Makedoniji. Kod nas rade u više od 20 gradova, a to su: Bjelovar, Čakovec, Dubrovnik, Karlovac, Koprivnica, Kutina, Našice, Opatija, Osijek, Poreč, Pula, Rijeka, Rovinj, Split, Šibenik, Varaždin, Velika Gorica, Vinkovci, Virovitica, Vukovar, Zadar i Zagreb.
Vladimir Minovski, generalni direktor Wizija, podijelio je i svoje viđenje novog branda:
"Wizi simbolizira sigurnu, udobnu i povoljnu vožnju, što su ključni aspekti koje želimo naglasiti. Želimo da naši korisnici imaju sigurnu, udobnu i povoljnu vožnju s vozačima koji su profesionalci u svojem poslu. Osim toga, Wizi predstavlja našu posvećenost inovacijama i tehnologiji, što će biti očigledno kroz našu novu aplikaciju i usluge koje nudimo. Slogan “Moja vizija slobode” nije odabran slučajno. On jasno reflektira našu misiju i aspiracije – kako prema našim partnerima tako i prema krajnjim korisnicima. Za naše partnere, simbolizira mogućnost stvaranja i ostvarivanja izvrsnih poslovnih rezultata, rastući zajedno s Wizi brendom u duhu poduzetništva i samostalnosti. Za naše korisnike, on naglašava slobodu kretanja – neovisnost i lakoću dostizanja željenih destinacija uz kvalitetan i siguran prijevoz. Slogan odražava dvostruku perspektivu slobode koja je u srcu svega što radimo – omogućiti slobodu i stvarati prilike."