Slabo prihvaćanje Appleovog CarPlaya Ultra među proizvođačima automobila
Proizvođači poput Mercedesa, Audija i Volva ne namjeravaju podržati Appleov CarPlay Ultra koji je Appleova nadogradnja CarPlaya, ali koji nije našao na odobravanje industrije

Appleov pokušaj preuzimanja kontrole nad automobilskim kontrolnim pločama nailazi na otpor proizvođača automobila. Iako je Apple najavio CarPlay Ultra, nadograđenu verziju svog sustava za informacijsko-zabavne sustave u automobilima, mnogi proizvođači automobila, uključujući Mercedes-Benz, BMW i Audi, razvili su vlastite sustave i nastavljaju nuditi standardni Apple CarPlay kao opciju, ali ne planiraju integrirati CarPlay Ultra.
Istraživanje McKinseyja iz 2023. godine pokazalo je da gotovo polovica kupaca automobila ne bi kupila vozilo bez Apple CarPlayja ili Android Auta, a 85 posto vlasnika automobila preferira te sustave u odnosu na ugrađene sustave proizvođača.
Unatoč tome, proizvođači automobila poput Audija i Volva izrazili su fokus na vlastita rješenja.
Volvo je naglasio da se proizvođači automobila ne bi trebali natjecati s tehnološkim tvrtkama u razvoju softvera, već bi trebali nuditi njihova rješenja u svojim automobilima.
Aston Martin je integrirao CarPlay Ultra u svoj novo razvijeni informacijsko-zabavni sustav, ali je naglasio da dizajn unutar automobila ostaje "nepogrešivo" Aston Martinov.
Također, tradicionalni fizički gumbi ostaju dostupni za one koji ne žele koristiti zaslon osjetljiv na dodir (koji se, usput budi rečeno i unatoč negodovanju korisnika, nametnuo kao zadano i jedino rješenje za pristup mnogim funkcijama ne samo CarPlaya već i drugih sustava u modernim automobilima).
U pregovorima s Appleom, Aston Martin je postavio jasne granice u vezi s dijeljenjem podataka, osiguravajući da se podaci o vozilu ne dijele s iPhoneom, već ostaju pohranjeni u Aston Martinovom sustavu.