Kineski električni pickup za Europu Maxus eTerrron 9

Prošlog je tjedna SAIC-ova podružnica za komercijalna vozila, Maxus, predstavila svoj najnoviji potpuno električni pickup, model eTerron 9, na sajmu transporta IAA u Hannoveru u Njemačkoj.

Autonet.hr nedjelja, 22. rujna 2024. u 05:55
Modela eTerron 9 na sajmu transporta IAA u Hannoveru u Njemačkoj. 📷 Maxus
Modela eTerron 9 na sajmu transporta IAA u Hannoveru u Njemačkoj. Maxus

Uvođenje modela eTerron 9, s pogonom na sve kotače i poboljšanim performansama u usporedbi sa svojim prethodnikom, modelom T90EV, stavlja Maxus u jedinstvenu poziciju na europskom tržištu.

Trenutno glavni proizvođači pickupa poput Toyote, Nissana, Forda i Mitsubishija ne nude izravne konkurente u segmentu potpuno električnih pickupa srednje veličine u Europi. Ford prodaje F-150 Lightning u Norveškoj i Švicarskoj, ali on spada u kategoriju pickupa pune veličine. Toyota je najavila planove za proizvodnju električne verzije Hiluxa do kraja 2025. godine, a Isuzu namjerava uvesti baterijsku verziju modela D-Max s pogonom na sve kotače u Europi sljedeće godine.

Veći od Toyote i Forda

eTerron 9 svojim dimenzijama nadmašuje popularne modele poput Toyote Hilux i Forda Rangera. Kineska verzija modela dugačka je 536 cm, široka 200 cm i visoka 187 cm. Vozilo je opremljeno jednim motorom sprijeda i drugim straga, ukupno 436 konjskih snaga.

Za pogon se koristi litij-željezo-fosfatna (LiFeP) baterija kapaciteta 102 kilovat-sata s dometom vožnje od 430 kilometara s jednim punjenjem. Vozilo podržava brzo punjenje, pri čemu punjenje od 20% do 80% traje otprilike 40 minuta, s maksimalnom brzinom punjenja od 115 kW.

Prodaja u listopadu, isporuka siječanj

Maxus eTerron 9, prvi put prikazan na prošlogodišnjem Auto Showu u Šangaju, dio je šire strategije brenda Maxus za proširenje linije proizvoda. Tvrtka planira uvesti deset novih modela do kraja 2025. godine. Prodaja modela eTerron 9 u Europi trebala bi započeti sljedeći mjesec, a isporuke se očekuju od siječnja 2025. godine.