Porsche priprema novi, brži Taycan "Turbo GT"

Novi, najjači do sad Taycan bit će predstavljen za svega nekoliko dana, te bi trebao biti model kojim će Porsche stati na prste rivalima poput Lucida i Tesle.

Autonet.hr srijeda, 6. ožujka 2024. u 06:00

Nakon što je 2023. godine munjevitom brzinom prošao poznatu stazu utrke Nürburgring Nordschleife u samo 7 minuta i 7,55 sekundi, najekstremnija verzija Porsche Taycana konačno je spremna biti u potpunosti otkrivena 11. ožujka, kako su objavili iz Porschea.

Cilja visoko

Nova najsnažnija verzija električne limuzine Porschea bit će "najdinamičniji Taycan svih vremena". Iz tajanstvenog teasera koji je marka podijelila možemo vidjeti da ova "vruća" verzija ima ogroman stražnji spojler i agresivniji prednji splitter, dok ostale promjene koje su napravljene na najnovijem, ažuriranom Taycanu za sada ostaju tajna. Trenutno, najmoćnija verzija Taycana je Turbo S, koja razvija vrlo zdravih 700 kW i preko 1.100 Nm okretnog momenta, što ga čini sposobnim za ubrzanje od 0-100 km/h za samo 2,4 sekunde. Stoga očekujemo da će Taycan 'GT Turbo', ili kako god se zvao novi vrhunski model, isporučiti preko 750 kW.

Porsche Taycan Turbo S
Porsche Taycan Turbo S

Spreman za obaranje rekorda

Nadolazeći Porsche Taycan Turbo munjevito je prošao krug na Nürburgringu za 7:07,55. To će ga direktno staviti u borbu s modelom Tesla Model S Plaid, čija snaga iznosi 750 kW i Lucid Air Sapphire čija snaga iznosi impresivnih 920 kW. Međutim, Porsche će vjerojatno zadržati konfiguraciju s dva motora, poput Taycana Turbo S, umjesto da pređe na trostruki pogonski sklop čime bi kopirao Teslu i Lucid.

Tajnoviti u Stuttgartu

Ostale značajke na vrhunskom modelu Taycana su nepoznate, a vjerojatno će uključivati nove amortizere, stražnji diferencijal s "Torque Vectoring Plus" tehnologijom i upravljanje stražnjim kotačima, koje trenutno dolaze kao standardna oprema na ažuriranom Taycanu Turbo S. Samo su bitni sigurnosni elementi poput zaštitnog kaveza i trkaćih sjedala dodani na vozilo koje je postavilo vrijeme od 7:07,55 oko Nürburgring Nordschleife prošle godine, što je čak 26 sekundi brže od vremena koje je Taycan Turbo S postigao 2022.