Tesla predstavila unaprijeđeni Model Y na kineskom tržištu

Tesla je započela ovu godinu predstavljanjem osvježene inačice Modela Y na kineskom tržištu. Interes kineskih kupaca za novi Tesla Model Y "Juniper" pokazao se iznimno visokim već prvog dana prodaje, kada je zabilježeno 50.000 narudžbi...

Autonet.hr ponedjeljak, 13. siječnja 2025. u 02:55

Iznenađujuće dobar odaziv kineskih kupaca posebno je značajan s obzirom na izrazito konkurentno kinesko tržište električnih vozila, gdje domaći proizvođači poput BYD-a, NIO-a i XPeng-a nude široku paletu modela, često po nižim cijenama. Unatoč snažnoj konkurenciji i sve većem broju lokalnih brendova koji dominiraju kineskim tržištem električnih automobila, Tesla uspijeva održati svoju poziciju na tržištu zahvaljujući prepoznatljivosti brenda i tehnološkim inovacijama. Podaci o prvom danu prodaje novog Modela Y pokazuju da američki proizvođač i dalje uspješno privlači kineske kupce, čak i u segmentu gdje lokalni proizvođači bilježe kontinuirani rast tržišnog udjela.

Nova verzija vozila, razvojnog naziva "Juniper", stigla je 10. siječnja u dvije izvedbe: osnovna verzija s pogonom na stražnje kotače dostupna je po cijeni od 263.500 juana (33.000 eura), dok model s pogonom na sve kotače i produljenim dosegom košta 303.500 juana (38.000 eura).

Prvi dan prodaje u kineskim Tesla salonima pokazao je znatan interes tržišta za novi model. Prodajni predstavnici izvještavaju o visokom broju rezervacija, jedna poslovnica zabilježila je gotovo 300 narudžbi, dok više lokacija prijavljuje brojke koje premašuju 100 rezervacija po prodajnom mjestu. Ove podatke potvrđuju i relevantni kineski automobilski analitičari na društvenim mrežama.

Službena objava o novom modelu na kineskoj društvenoj mreži Weibo postigla je više od 100.000 pregleda unutar prvih pet minuta od objave, što pokazuje izuzetni interes za Teslu. Početak proizvodnje planiran je za ožujak. Prema informacijama iz Teslinih prodajnih centara u Kini, trenutni rokovi isporuke su u travnju i svibnju.