Luca de Meo iznenada napušta čelno mjesto u Renault Grupi
Nakon pet godina na čelu Renault Grupe, Luca de Meo objavio je kako odlazi s pozicije glavnog izvršnog direktora te najavio da će karijeru nastaviti izvan automobilskog sektora

Luca de Meo objavio je ove nedjelje svoj neočekivani odlazak s mjesta CEO-a Renault Grupe, a vijest o njegovoj ostavci potvrdili su i iz kompanije. Nakon pet godina na čelu Renault Grupe talijanski stručnjak za automobilski sektor odlazi s pozicije glavnog izvršnog direktora, ali i napušta autoindustriju. Navodno će uskoro postati CEO-om francuske multinacionalne tvrtke Kering, koja je vlasnik niza luksuznih marki kao što su Gucci, Balenciaga, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta ili Brioni.
Upravni odbor Renault Grupe, kojim predsjeda Jean-Dominique Senard, zahvalio je de Meu na, kako navode, uspješnom preokretu i transformaciji Renault Grupe te potvrdio da će njegovo razdoblje na čelu tvrtke službeno završiti 15. srpnja 2025. Do tada će nastaviti obavljati svoje dosadašnje dužnosti.
"Najbolje tek dolazi"
Istodobno je Upravni odbor pokrenuo proceduru izbora novog glavnog izvršnog direktora, u skladu s već definiranim planom. Poručili su da imaju puno povjerenje u postojeći menadžerski tim koji ima kapacitet i iskustvo da nastavi i dodatno ubrza stratešku transformaciju Renault Grupe u nadolazećoj fazi poslovanja.
"U životu dođe trenutak kada znaš da je posao obavljen. U Renault Grupi prošli smo kroz ogromne izazove u manje od pet godina i ostvarili ono što su mnogi smatrali nemogućim. Rezultati danas govore sami za sebe – najbolji su u povijesti kompanije. Imamo snažan tim, agilnu organizaciju i strateški plan spreman za sljedeću generaciju proizvoda. Zbog toga smatram da je vrijeme da predam palicu dalje. Odlazim iz transformirane kompanije, spremne za budućnost, kako bih svoje iskustvo primijenio u drugim sektorima i krenuo u nove profesionalne avanture", poručio je Luca de Meo. Dodao je i da mu je vođenje Renault Grupe bila izuzetna čast uz neizbježnu poruku da za tu kompaniju "najbolje tek dolazi".
Investitori ipak nisu sasvim uvjereni u njegove riječi, pa je dionica Renault Grupe u ponedjeljak na burzi izgubila oko 7% na vrijednosti. De Meu neće biti lako niti na novom poslu. Dionice Keringa od 2021. godine potonule su za čak 80%, a prodaja najznačajnije marke, Guccija, pala je samo u posljednjem kvartalu za 25%.