Dacia Jogger može i uz sedam sjedala, a starta na 121.900 kuna
Verzija uz pet sjedala raspolaže prtljažnim prostorom od 708 litara, dok je uz sedam sjedala tu prtljažnik od skromnih 160 litara. Umjesto dizelaša u ponudi je benzinac s plinskim instalacijama
Dacia nastavlja s proširenjem proizvodne palete. Već neko vrijeme ponudu čine tek Sandero i Duster, a sada im u pomoć pristiže Jogger. Doduše tu je i električni Spring, samo je pitanje njegove dobavljivosti. Ujedno je i riječ o svojevrsnom nasljedniku modela Logan MCV. Svestranost Jogger očituje se u činjenici kako je dostupan u verzijama s 5 ili 7 sjedala.
Jogger nastavlja posljednje dizajnerske smjernice, a koje pomažu ovom rumunjskom proizvođaču da postane modernija i privlačnija marka. U tome i uspijevaju. U kombinaciji s izvrsnim omjerom uloženog i dobivenog, uspjeh je nešto što se nastavlja. Riječ je o modelu dugom 454,7 centimetra, uz 289,7 cm međuosovinskog razmaka te visine od 163,2 cm. Spomenimo u udaljenost podnice od tla na čak 20 cm. Ta povišenost daje mu robusniji izgled, a pored toga pomaže i boljem savladavanju lošijih prometnica. Nažalost, imamo ih i previše u Hrvatskoj.
Prtljažnik za poželjet
Vanjske dimenzije verzije s 5 ili 7 sjedala su identične. Razlike nema niti po pitanju prostora za vozača i suvozača, odnosno u drugom redu sjedala. Razlika je te u raspoloživosti prtljažnika. Znači, verzija s 5 sjedala dolazi uz prtljažnik od čak 708 litara. To se ne može nadmašiti. U verziji s dva sjedala više, prtljažnik spada na 160 litara. U slučaju da su ta dva dodatna sjedala sklopljena, raspoloživi prtljažnik je na izvrsnih 565 litara. S preklopljenim sjedalima drugog reda te bez sjedala u trećem redu prtljažni prostor se povećava na 1819 litara.
Nakon sjedanja za upravljač na raspolaganju je uređenje na koje smo već navikli kod Sandera. Materijali su daleko kvalitetniji na opip, ali ipak se osjeća razlika u odnosu na neke skuplje modele. Dobro je i što središnji greben nije glomazan, a što ostavlja dojam jako dobre prostranosti. Dacia je već pokazala i dokazala kako zna mudro ponuditi ono što je potrebno, a ne pretjerivati s ničime.
Osigurava svu potrebnu opremu
Tako i Jogger osigurava i multimediju, ali moramo priznati kako nam je malo pod čudnim kutem postavljen ekran. Kao da su ga za nekoliko stupnjeva previše okrenuli prema gore. Vidjet ćemo hoće li takav dojam biti i tijekom kasnijeg druženja s Joggerom. Ne bi bilo loše ni kada bi Dacia malo više uložila u razvoj novijih i udobnijih sjedala. Moguće da će to doći s idućim modelima.
Poznato je kako Dacia, poput mnogih drugih proizvođača iz ponude izbacuje dizelaše. Tako je i za Jogger predviđen tek jednolitreni TCe benzinski motor od 109 KS. On je uparen sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem. Ovo novo izdanje zahvaljujući aluminijskom bloku motora teži manje, dok ga okretni moment od 200 Nm pri 2900 okr/min zapravo čini najsnažnijim motorom u ponudi Dacije Jogger.
Benzin i LPG, bez dizela
Dodatna je opcija jednolitreni benzinac koji ima oznaku ECO-G, a što znači da je tvornički opremljen i plinskim instalacijama. Upravo je taj model svojevrsna zamjena za dizelsku opciju. Jamstvo, servisni intervali, troškovi servisa i kapacitet prtljažnika jednaki su onima inačice s benzinskim motorom. Naime, spremnik za plin nalazi se na mjestu gdje se inače nalazi rezervni kotač. U slučaju da se koristi pogon na benzin, tu je snaga od 91 KS, odnosno 9 KS više kada se kao gorivo koristi plin. Raspoloživi spremnik plina je od 40 litara, uz što ide i 50 litarski spremnik benzina. Tijekom iduće godine očekuje se i prvi hibridni pogon rumunjskog proizvođača.
Iako je Jogger tek pristigao na tržište, u domaćem su zastupstvu na slatkim mukama. Više od polovice prvotno pripremljenih 350 primjeraka već je razgrabljeno. Jogger se može naručiti, a trenutno je vrijeme isporuke na nekih šest mjeseci. Dobro je što Dacia jamči da će sada naručeni modeli biti isporučeni prema trenutno aktualnom cjeniku, nebitno ako u međuvremeno dođe do povećanja cijena.
Tri razine opreme i povoljna cijena
Dacia je za Joggera pripremila tri razine opreme - Essential, Comfort te Extreme. Posljednje navedeni donosi i dizajnerske elemente koji mu osiguravaju i veću privlačnost. Essential razina donosi 16-colne čelične naplatke, radio Dacia Control, ali i dosta spartanski popis ostale opreme. Kod tog početnog modela od 121.900 kn potrebna je nadoplata od 3000 kn za klima-uređaj, a za dodatnih 750 kn dobiva se i tempomat, te stražnji parking senzori i upravljač podesiv po visini i dubini. Poželite li i 8-inčni Media Display multimedijski sustav, potrebna je nadoplata od 3700 kn.
Druga, Comfort razina bogatija je, između ostalog za Flexwheel čelične naplatke (izgledaju kao alu naplatci), modularne krovne nosače, električno podesiva i grijana ogledala u boji karoserije, senzor za kišu, tempomat i stražnje parking senzore, klima-uređaj, upravljač podesiv po visini i dubini presvučen umjetnom kožom kao i ručica mjenjača, ali i 8-inčni Media Display multimedijski sustav. U odnosu na početni model, Comfort je skuplji za 13.500 kn.
Uz dodatnih 7500 kn u Extreme razini između ostalog dolazi i kamera za vožnju unazad, automatska klima, preklopivi stolić na poleđini prednjih sjedala, 16-colni alu naplatci, kartica 'slobodne ruke', Extreme dodatci... Bijela, jednoslojna boja je besplatna, a za crnu, smeđu ili dvije sive metalik boje potrebna je nadoplata od 3500 kn.
Izvadak iz cjenika
Model | Motor | Snaga kW (KS) | Emisija CO2 (g/km) | Cijena |
5 sjedala | ||||
Jogger Essential | 1,0 ECO-G | 67 (91) / 74 (100) | 118 | 121.900 kn |
Jogger Essential | 1,0 TCe | 81 (109) | 127 | 123.900 kn |
Jogger Comfort | 1,0 ECO-G | 67 (91) / 74 (100) | 119 | 135.400 kn |
Jogger Comfort | 1,0 TCe | 81 (109) | 128 | 137.400 kn |
Jogger Extreme | 1,0 ECO-G | 67 (91) / 74 (100) | 118 | 142.900 kn |
Jogger Extreme | 1,0 TCe | 81 (109) | 127 | 144.900 kn |
7 sjedala | ||||
Jogger Essential | 1,0 ECO-G | 67 (91) / 74 (100) | 119 | 128.500 kn |
Jogger Essential | 1,0 TCe | 81 (109) | 129 | 130.500 kn |
Jogger Comfort | 1,0 ECO-G | 67 (91) / 74 (100) | 121 | 142.000 kn |
Jogger Comfort | 1,0 TCe | 81 (109) | 129 | 144.000 kn |
Jogger Extreme | 1,0 ECO-G | 67 (91) / 74 (100) | 120 | 149.500 kn |
Jogger Extreme | 1,0 TCe | 81 (109) | 129 | 151.500 kn |