Huawei i JAC ulaze u segment luksuznih limuzina modelom Maextro S800
Kina će dobiti domaćeg konkurenta markama poput Rolls-Roycea, Bentleya i Maybacha. Ona je rezultat suradnje tehnološkog stručnjaka Huaweija te automobilske kompanije JAC
Kineska marka automobila Maextro novo je ime za luksuzne automobile nastale suradnjom tehnološke kompanije Huawei i proizvođača automobila JAC Grupe. Prvi model pod tom markom upravo je predstavljena luksuzna velika limuzina S800, usmjerena u segment u kojem vladaju Rolls-Royce i Maybach. Kineske kompanije tako su ozbiljno ušle na tržište najluksuznijih vozila, pa je za te svrhe izrađen i adekvatan model, visoke cijene, dojmljivog izgleda te s raskošnim dodacima za udobnost putnika.
Maextro S800 tako je dug 5.480 mm, širok ravno 2.000, a visok 1.536 mm, uz međuosovinski razmak od 3.370 mm. Kao takav, nalazi se u samo 0,01% vozila na kineskim cestama, koja se mogu podičiti tolikom veličinom, ali i prostranošću unutrašnjosti. Izvana je već na prvi pogled jasno o kakvom je modelu riječ, budući da je vizualne elemente "posudio" od spomenutih konkurenata u luksuznom segmentu limuzina – tu je dvobojna karoserija poput one Maybachove, linija poput Rolls-Royceove, a pažljivo će oko pronaći i detalje nalik onima kod Bentleya ili luksuznih Porscheovih modela.
S800 je izrađen na Huaweijevoj "inteligentnoj šasiji", no o tehničkim specifikacijama se proizvođač nije očitovao. Poznato je tek da će pogon biti potpuno električni.
Unutrašnjost nije u potpunosti otkrivena, ali je na prvim fotografijama vidljivo da se nije štedjelo na ambijentalnoj rasvjeti, "zvjezdanom nebu" koje se nalazi na stropu kabine ali i na kvakama izvana, kao niti na materijalima. Na prvom predstavljanju nije bilo mnogo riječi o dodatnoj opremi i specifikacijama, već je model opisan s nizom "super" epiteta: "super krstarenje", "super upravljivost", "super svjesnost", "super privatnost", "super komunikacija", "super AI", "super zaštita", "super pouzdanost"…
Već možete pretpostaviti da je i cijena "super", a ona iznosi između milijun i milijun i pol juana, odnosno od oko 135 pa sve do 200-tinjak tisuća eura, ovisno o opcijama. Bit će to, dakle, jedan od najskupljih kineskih električnih automobila. Više detalja najavljeno je za proljeće, kada će početi i prodaja nove limuzine u Kini.