Mazdin novi električni crossover CX-6e cilja na Teslin Model Y
Kasnije ovoga mjeseca u Šangaju će se održati premijera Mazdinog modela EZ-60, koji bi za tržišta izvan Kine trebao nositi oznaku CX-6e, dobiti potpuno električni pogon te vrlo atraktivan izgled

U suradnji Mazde i kineskog Changana, u kojem imaju 50% vlasničkog udjela, nastao je novi električni model crossovera, namijenjen ne samo kineskom nego i svjetskom tržištu. Mazda EZ-60, kako će se nazivati u Kini, na ostalim bi tržištima trebala biti imenovana CX-6e, a službenu će premijeru doživjeti kasnije ovog mjeseca na salonu automobila u Šangaju, kada ćemo doznati sve bitne pojedinosti.
Izvana Japanac, iznutra Kinez
Za sada su otkrivene tek slike vanjskog izgleda, pa vidimo da novi model donosi dinamičnu i izduženu liniju te prepoznatljivu prednju masku, koja će po novome biti dodatno rasvijetljena LED trakom preko cijele širine vozila. Ona se spaja s tankim dnevnim svjetlima i tako odaje posebno atraktivan dojam. Gledano s boka, linija pomalo podsjeća na Mazdu 3, povećanu i povišenu, a uglađeni dojam pojačavaju kvake uklopljene u karoseriju te tanki moduli kamera umjesto vanjskih retrovizora (što je u Kini u skladu s regulativom).
Cijeli dizajn osmišljen je kako bi poboljšao aerodinamičke karakteristike i povećao domet električnog modela. Kad je riječ o unutrašnjosti i tehničkim specifikacijama, tu u Mazdi za sada ostaju tajnoviti. Međutim, neki nagađaju da je osnova ovog modela zapravo šasija Changanovog modela Deepal S07, što znači da bi ga mogao pogoniti električni pogon snage 214 KS, uz doseg od 400-tinjak kilometara s jednim punjenjem baterija.
Iz svega objavljenog za sada je jasno da Mazda ovim modelom želi napasti izravno Teslin Model Y kao jedan od najpopularnijih automobila u segmentu srednje velikih SUV-crossovera. S druge strane, ako se zaista koristi šasija Deepala S07, onda je izvedivo i da CX-6e (tj. EZ-60) dobije i hibridnu varijantu s benzinskim motorom kao produljivačem dosega.