Taycan Turbo GT najsnažniji je i najskuplji električni Porsche do sada
Porscheov novi električni sedan ne samo da može isporučiti 1.100 KS i umalo ostvariti rekordna vremena poput neusporedivo skuplje Nevere, već dolazi i u varijanti bez stražnje klupe, za još bolje performanse
Porsche je otkrio pojedinosti o svojem najsnažnijem i najbržem električnom modelu do sada. Taycan Turbo GT već se iskazao na stazi Nürburgring Nordschleife s vremenom tek 2,2 sekunde sporijim od Rimac Nevere, a potom i na stazi Laguna Seca, gdje je ostvario najbolje vrijeme za jedan električni serijski automobil. Sve to poslužilo je kao najava da će "nabrijani" Taycan Turbo GT uskoro stići i na tržište.
Kako bi mogao obarati rekorde, novi Taycan ima značajno snažniji pogon od dosadašnjih izvedbi. Njegovi elektromotori nude pri vršnom opterećenju čak 1.100 KS. Maksimalna se snaga otključava aktiviranjem načina rada "Attack Mode", najduljeg trajanja 10 sekundi, pri čemu se oslobađa dodatnih 160 KS – za prestizanje ili iskorištavanje najpogodnijeg dijela trkaće staze. Službeni podaci kažu da iz mjesta do 100 km/h ubrzava za 2,2, a do 200 km/h za 6,4 sekundi.
Novi model doživio je i aerodinamičke preinake sprijeda i straga, gdje se prije svega ističe veliki aktivni spojler. Porsche je uspio i smanjiti ukupnu masu vozila za oko 75 kilograma u usporedbi s modelom Taycan Turbo S. To je postignuto korištenjem ugljičnih vlakana na brojnim dijelovima, kao i za izradu sportskih "bucket" sjedala. S automobila su uklonjeni svi "suvišni" dodaci, poput elektroničkog zatvaranja prtljažnika.
Dodatno, za najzahtjevnije, Porsche je pripremio i paket opreme Weissach, iz kojeg su primjerice uklonjena stražnja sjedala, za još bolji omjer mase i snage. Na njemu se nalazi još veće fiksno stražnje krilo te dodatni difuzori, što stvara dodatni downforce od 220 kg.
Početna cijena novog modela, u paketu Weissach i bez njega, iznosi gotovo 220.000 eura. Na nju se lako može dodati i više desetaka tisuća eura dodatne opreme.