Geely Coolray uz iznimno bogat paket opreme za 26.270 eura
Posebna zanimljivost je Lavander boja koja se presijava ovisno o kutu gledanja odnosno svijetlosti koja je obasjava. Na raspolaganju je jedan 4-cilindrični benzinac od 172 KS uparen sa 7-DCT mjenjačem
Kineske automobile sve češće viđamo na domaćim prometnicama. Krajem protekle godine stigli su prvi primjerci marke Geely, inače vlasnika švedskog Volva. Led su probili s modelom Atlas Pro, a sada je u prodaju stigla i nova generacija modela Coolray. Uz duljinu od 438 centimetara, riječ je o automobilu koji pripada samom vrhu B-SUV segmenta. Nedavno sam imao priliku voziti Coolray od Zagreba do slovenskog Bleda.
Sportski duh na mnogim detaljima
Iznimno dominantan dizajn nagovješćuje sportski duh automobila. Imao sam osjećaj kao da vozim neki automobila japanskog pedigrea. Naime, Japanci vole predimenzionirane sportske modele. Mnoštvo detalja na prednjem dijelu, ali i pozamašan spojler na stražnjem dijelu Coolray modela kako da je stigao iz nekog japanskog filma. Nema sumnje kako će to sigurno privući dobar dio mlađe publike koja voli biti primijećena.
Riječ je o modelu nastalom na novoj generaciji modularne platforme (BMA) dizajnirane za pružanje vrhunskog iskustva vožnje. U putničkoj kabini pratili su koncept dizajna 'Energy Awakening'. Geely je stvorio unutrašnjost koja pruža sportski štih. Kontrastni dizajn crveno-crne boje uz integrirani dvostruki zaslon stvara dobar dojam. Riječ je 10,25-inčnoj instrumentnoj ploči te 12,3-inčnom LCD zaslonu multimedije. Tu su i sportska sjedala, kožom presvučen upravljač kao i ambijentalno osvjetljenje sa 72 boje. Za sada je omogućeno spajanje pametnog telefona putem Apple Car Playa, a uskoro se očekuju i verzije koje će imati Android Auto.
Poznata Volvo asistencija
S obzirom na to da je Geely vlasnik Volva, nije čudno što Coolray obiluje sustavima asistencije, po kojima je švedski proizvođač iznimno poznat. Tu je i HD panoramski prikaz od 540°, koji pruža vozaču potpune informacije o okolini oko, ali i ispod vozila. Pomaže ne samo pri parkiranju, već i pri oštrim zavojima tijekom vožnje. Dojmu još veće putničke kabine svakako doprinosi i panoramski krovni otvor.
Nema previše biranja što se tiče pogonskog stroja, a jedina mogućnost je benzinska inačica. Riječ je o novoj generaciji četverocilindričnog benzinskog motora Leishen. Iz 1499 kubnih centimetara obujma, pri 5500 okretaja na raspolaganju je 172 KS. Upregnut je 7-DCT mjenjačem, a tu je i 290 Nm maksimalnog okretnog momenta u području od 2000 do 3500 okretaja. Tako opremljen Coolray s mjesta postiže brzinu od 100 km/h u iznimno dobrih 7,6 sekundi.
Prvi paket opreme iznimno bogat
Vozaču se na odabir nude preddefinirane postavke vožnje. Osim tradicionalnih Eco, Comfort i Sport načina, novi Coolray ima i novi Smart način. On prepoznaje vozačke navike i uvjete na cesti, te aktivno prilagođava pogonski sklop kako bi pružio bolje iskustvo vožnje. Za potpunije dojmove i cjelovito iskustvo morat ćemo pričekati dolazak vozila na test.
Prvi dojamovi su dosta dobri. Automobil se vrlo dobro vozi, nema problema oko toga da putnička kabina 'odiše kineski', a vrlo je dobra i prostranost. Na 'papiru' Coolray ima 330 litara obujma prtljažnika, što u stvarnosti djeluje i bolje. Kad svemu tome pridodamo cijenu od 26.270 eura, za iznimno dobro opremljen model, nema sumnje kako bi ovo mogao biti model koji ćemo sve više gledati na cesti. Postoji i mrvicu skuplji model koji stoji 27.770 eura, opremljen je posebnim 18-colnim New Shape aluminijskim naplatcima te Lavander bojom. Riječ je o posebnoj boji koja se presijava ovisno o kutu gledanja, odnosno svijetlosti koja je obasjava.