Nakon VW Golfa i Škode Octavije stigao i novi Seat Leon
Benzinski su motori od 110, 130 i 150 KS te dizelaši od 115 i 150 KS, s cijenama od 148.615 do 212.698 kn, a birati se može i između tri razine opremljenosti
Vrlo je intenzivno vrijeme u Porsche grupaciji. Nakon što su na tržište lansirali novu, osmu generaciju Volkswagen Golfa, na red su došli i ostali modeli nastali na istoj MQB platformi, a za koje ustvari kažemo da su njegove izvedenice. Tako je najprije Škoda lansirala novu četvrtu generaciju iznimno popularne Octavije, a sada je na red stiglo i španjolsko izdanje. Kao i kod Škode Octavije, riječ je četvrtoj generaciji kompaktnog modela, odnosno 'španjolskog Golfa' - Leona.
Pored benzinca i dalje turbodizelaši
Iz Seata napominju kako su uložili čak više od 1,1 milijarde eura kako bi na tržište uveli vozila s učinkovitijim motorima, novom razinom povezivosti i sustava potpora za vozača, izvrsnom dinamičnošću te estetskim značajkama koje privlače poglede. Isto tako navode kako je riječ o najnaprednijem vozilu koje je Seat ikad proizveo. Učinkovitost je bila ključan stup pri razvoju. Leon profitira od najnaprednijih pogonskih sustava koji obuhvaćaju benzinske (TSI) i dizelske (TDI) tehnologije, tehnologije na komprimirani zemni plin (TGI), djelomično hibridne (eTSI) i plug-in hibridne (eHybrid) tehnologije.
Koliko je Leon bitan za Seat samo po sebi nam pokazuje podatak kako je u dosadašnje tri generacije prodan u više od 2,2 milijuna primjeraka. Novi bi pak model treba pomoći španjolskom proizvođaču u renesansnom periodu koji je započeo uz SUV paletu modela koji postiži vrlo dobre prodajne rezultate. Iako je 'baza' vozila nastala u Njemačkoj, dizajn i razvoj pojedinih dijelova napravljen je u Španjolskoj, te se proizvodi u tvornici Martorellu, pored Barcelone.
Sada, na početku prodaje Seat je za naše tržište naglasak stavio na benzinske agregate. Početak ponude čini jednolitreni EcoTSI motor od 110 KS koji dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač. S istim mjenjač stiže i 1,5-litreni EcoTSI motor koji dolazi u izvedbama od 130 i 150 KS. Kad je riječ o mildhibrid izvedbi ovog motora, isti dolazi uz 7-stupanjski DSG mjenjač. Ljubitelji dizelskih motora mogu birati između dvolitrenog TDI evo motora koji dolazi u izdanjima od 115 i 150 KS. Dok je slabiji upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, snažniji dolazi isključivo uz DSG mjenjač s dvostrukom spojkom.
Pored pogonskih strojeva, dodatan odabir kupcima predstavlja razina opreme. Tu su početni Style, a na koji se nadovezuju Xcellence te FR. Style tako između ostalog uključuje 16-colne alu naplatke s gumama 205/55 R16; po 2 USB Type C utičnice sprijeda i straga; centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem Keyless-Go bez sigurnosnog zaključavanja Safelock; Climatronic - trozonski klima uređaj s upravljačkom pločom klima uređaja straga; DAB - digitalni radio prijam; detekcija umora vozača; ESC + XDS; LED prednja svjetla; LED stražnja kombinirana svjetla; LED prednja svjetla za maglu s funkcijom zakretanja; električni podizači prednjih i stražnjih prozora; elektronička parkirna kočnica; ladica ispod vozačevog sjedala; multifunkcionalna kamera; parkirni senzori straga; radio uređaj Media System uz 8,25-inčni zaslon i 6 zvučnika, ručica mjenjača presvučena kožom; sjedalo vozača i suvozača podesivo po visini; sportsko multifunkcijsko kožno kolo upravljača; stražnji spojler; sustav zadržavanja vozne trake; tempomat i limitator brzine; upozorenje na sudar sprijeda uz upozorenje i pomoć pri kočenju za vozila, bicikliste i pješake; 5 godina ili 100.000 km tvorničkog jamstva...
Tri razine opreme uz dvije karoserijske izvedbe
Na tu osnovnu Style opremu Xcellence donosi 17-colne alu naplatke Dynamic s gumama 225/45 R17; automatsku Coming and Leaving home funkciju; dinamičnu kontrolu dometa prednjih svjetala (samopodesiva za vrijeme vožnje); dodatno zatamnjena bočna stakla straga i stražnje staklo; električno podesiva, grijana i preklopna vanjska osvrtna zrcala s parkirnim položajem i funkcijom spuštanja na strani suvozača; Kessy - sustav ulaska, izlaska i pokretanja vozila bez ključa bez Safelock funkcije; obojane branike; osvijetljene ukrasne letvice pragova; pomoć pri parkiranju (uključuje prednje i stražnje parking senzore); prednja sjedala s ručno podesivom potporom lumbalnog dijela; presvlake za sjedala od tkanine; digitalni kokpit; Full LED svjetla; svjetlo dobrodošlice u vanjskim zrcalima, LED stražnja kombinirana svjetla s dinamičkim pokazivačima smjera, dinamička kontrola raspona prednjih svjetala (samopodešavanje tijekom vožnje); senzor za svjetlo i kišu; standardni set papučica gasa, kočnice i kvačila...
Na Style se nadovezuje i FR paket koji donosi 17-colne alu naplatke Dynamic s gumama 225/45 R17; ambijentalno osvjetljenje unutrašnjosti; automatsku Coming and Leaving home funkcija; dinamična kontrola dometa prednjih svjetala (samopodesiva za vrijeme vožnje); dodatno zatamnjena bočna stakla straga i stražnje staklo; električno podesiva, grijana i preklopna vanjska osvrtna zrcala s parkirnim položajem i funkcijom spuštanja na strani suvozača; FR presvlake; Kessy - sustav ulaska, izlaska i pokretanja vozila bez ključa bez Safelock funkcije; osvijetljene ukrasne letvice pragova; pomoć pri parkiranju (uključuje prednje i stražnje parking senzore); prednja sjedala s ručno podesivom potporom lumbalnog dijela; digitalni kokpit; Drive Profile - izbor načina vožnje; Full LED svjetla; svjetlo dobrodošlice u vanjskim zrcalima; LED stražnja kombinirana svjetla s dinamičkim pokazivačima smjera; dinamička kontrola raspona prednjih svjetala (samopodešavanje tijekom vožnje); senzor za svjetlo i kišu; Simil-kožna vrata i bočna obloga; standardni set papučica gasa, kočnice i kvačila; stražnji spojler u boji vozila...
Navedene cijene odnose se na petvratnu karoserijsku izvedbu. U ponudi je i karavanska inačica koja nosi dodatnu oznaku Sportstourer, a koja starta od 161.229 kn, i to za slabije izdanje 1,5 EcoTSI benzinca od 130 KS, a što je desetak tisuća kuna više u odnosu na 5-vratnu inačicu. Znači, karavan nema opciju početnog benzinca od 110 KS. Jedina dizelska opcija je snažnija opcija dvolitrenog TDI evo motora od 150 KS, a koji u Style razini opreme te DSG mjenjaču starta od 193.193 kn.
Seat Leon
Motor | Oprema | Snaga motora | Cijena |
1.0 EcoTSI | Style | 81 kW/110 KS | 148.615 kn |
1.5 EcoTSI | Style | 96 kW/130 KS | 152.512 kn |
1.5 EcoTSI | Style | 110 kW/150 KS | 156.150 kn |
1.5 EcoTSI mHEV DSG | Style | 110 kW/150 KS | 176.191 kn |
2.0 TDI evo | Style | 85 kW/115 KS | 162.532 kn |
2.0 TDI evo DSG | Style | 110 kW/150 KS | 184.352 kn |
1.0 EcoTSI | Xcellence | 81 kW/110 KS | 176.240 kn |
1.5 EcoTSI | Xcellence | 96 kW/130 KS | 180.196 kn |
1.5 EcoTSI | Xcellence | 110 kW/150 KS | 183.895 kn |
1.5 EcoTSI mHEV DSG | Xcellence | 110 kW/150 KS | 204.307 kn |
2.0 TDI evo | Xcellence | 81 kW/110 KS | 190.913 kn |
2.0 TDI evo DSG | Xcellence | 110 kW/150 KS | 212.690 kn |
1.0 EcoTSI | FR | 81 kW/110 KS | 176.240 kn |
1.5 EcoTSI | FR | 96 kW/130 KS | 180.204 kn |
1.5 EcoTSI | FR | 110 kW/150 KS | 183.902 kn |
1.5 EcoTSI mHEV DSG | FR | 110 kW/150 KS | 204.315 kn |
2.0 TDI evo | FR | 81 kW/110 KS | 190.921 kn |
2.0 TDI evo DSG | FR | 110 kW/150 KS | 212.698 kn |
Seat Leon Sportstourer
Motor | Oprema | Snaga motora | Cijena |
1.5 EcoTSI | Style | 96 kW/130 KS | 161.229 kn |
1.5 EcoTSI | Style | 110 kW/150 KS | 165.136 kn |
1.5 EcoTSI mHEV DSG | Style | 110 kW/150 KS | 185.039 kn |
2.0 TDI evo DSG | Style | 110 kW/150 KS | 193.193 kn |
1.5 EcoTSI | Xcellence | 96 kW/130 KS | 188.791 kn |
1.5 EcoTSI | Xcellence | 110 kW/150 KS | 192.624 kn |
1.5 EcoTSI mHEV DSG | Xcellence | 110 kW/150 KS | 213.096 kn |
2.0 TDI evo DSG | Xcellence | 110 kW/150 KS | 221.334 kn |
1.5 EcoTSI | FR | 96 kW/130 KS | 188.658 kn |
1.5 EcoTSI | FR | 110 kW/150 KS | 192.350 kn |
1.5 EcoTSI mHEV DSG | FR | 110 kW/150 KS | 212.817 kn |
2.0 TDI evo DSG | FR | 110 kW/150 KS | 221.334 kn |