Pogledajte kako Bugatti Tourbillon nastaje na Rimac kampusu
Najnovije epizode dokumentarnog serijala "Bugatti: Novo doba" snimljene su u Hrvatskoj, gdje se obavlja razvoj najnovijeg Bugattijevog hiperautomobila i njegovog hibridnog pogonskog sklopa

Svaki Bugatti pažljivo je uravnotežena kompozicija u kojoj su dizajn, performanse i inovacije pomno usklađeni kako bi stvorili nešto veće od zbroja svojih dijelova. U modelu Tourbillon ovaj pristup doveden je dalje no ikad prije, kažu iz kompanije Bugatti Rimac, najavljujući nove epizode dokumentarne serije "Bugatti: Novo doba", dostupne na YouTubeu.
Razvoj u Hrvatskoj, sklapanje u Francuskoj
Najnovija epizoda daje nam uvid u arhitekturu ovog hiperautomobila. Priča je to o inženjerstvu, arhitekturi i aerodinamičkim svojstvima Tourbillona, gdje svaki element ima svoju ulogu u postizanju izvanrednih performansi. Posljednje dvije epizode snimljene su na Rimac kampusu, gdje se razvijaju svi automobili iz portfelja kompanije Bugatti Rimac. Tamo nastaju prototipovi, proizvode se ključne komponente za serijsku proizvodnju i testira se njihova tehnologija. Iako će se završna montaža Tourbillona odvijati u Molsheimu u Francuskoj, razvoj Tourbillona nalazi se upravo u Hrvatskoj.
U središtu novog modela je potpuno novi koncept pogonskog sklopa. Legendarni W16 motor zamijenjen je kompaktnijom konfiguracijom s V16 motorom, dva prednja elektromotora, baterijom i mjenjačem smještenim straga. Time se po prvi put u Bugattijevom vozilu prednja i stražnja osovina ne povezuju mehanički, što omogućava neovisno upravljanje i povećava ukupnu učinkovitost.
Zahvaljujući takvoj arhitekturi, Tourbillon je dobio najdulji stražnji difuzor u povijesti marke, dvostruko dulji od onoga u Chironu. Osim što osigurava izniman potisak uz minimalan otpor zraka, difuzor služi i kao strukturirani apsorber sudara, zamjenjujući klasični čelični odbojnik i otvarajući prostor za aerodinamički savršen dizajn stražnjeg kraja – pojašnjava u priloženom videu Mate Rimac.
Još jedan svjetski novitet su 3D printani ovjesni elementi, optimizirani pomoću umjetne inteligencije, prvi takve vrste u svijetu automobila. Izrađeni u obliku krila, lagani su, izuzetno čvrsti i aktivno doprinose aerodinamičkim performansama.