Alfa Romeo na poligonu Balocco testira model Milano

Povijesni poligon tu je kako bi se ispunili glavni ciljevi i dobilo najbolje upravljanje i najbolja dinamika vožnje u klasi

Autonet.hr nedjelja, 28. siječnja 2024. u 00:00
📷 Alfa Romeo
Alfa Romeo

Talijanska Alfa Romeo najavljuje kako će 10. travnja predstaviti svoj novi model. Riječ je o modelu Milano, a na kojem se odrađuju posljednji razvojni testovi. Oni se odrađuju na testnoj lokaciji Balocco. Razvoj i dizajn novog modela iz Alfine kuhinje potpisuje majstorski Alfa Romeo Centro Stile.

Za tu priliku odabrani su brojni stručnjaci. Okupljen je tima talijanskih inženjera koji su odigrali glavnu ulogu u izvanrednim 100% Alfa Romeo projektima (kao što su 4C, 8C, Giulia i Stelvio Q i Giulia GTA). Upravo se njihovo znanje implementira u razvoju potpuno električnog modela Milano. Razvojne strategije koordinira talijanski tim inženjera Alfa Romea na poligonu Balocco Proving Ground. Na ovom legendarnom poligonu testni vozači nalaze idealne uvjete da na stazi testiraju zahtjeve i ciljeve koje su postavili dinamički inženjeri Alfa Romea, koji su odgovorni za ocjenu projekta.

📷 Alfa Romeo
Alfa Romeo

Testni tim vodi stručnjak Domenico Bagnasca, odgovoran za provjeru dinamičkih sposobnosti vozila. Naravno, Milano se podešava prema visokim ciljevima. Domenico Bagnasca je u svojoj karijeri sudjelovao u razvoju nekoliko sportskih automobila Alfa Romeo. Naravno, neki od njih postali su dio kolektivnog pamćenja, kao manifest užitka u vožnji i sportskog duha marke. Tu je svakako prestižni 8C, brutalni 4C, legendarna Giulia GTA kao i mnogi drugi.

Veliko iskustvo kompletnog tima

Tim je usmjeren na izvanrednu dinamiku, uz veliku orijentiranost na specifične intervencije na ovjesu. Cilj svakako ostaje nepogrešiva dinamika vožnje. Ona se temelj na izravnoj i izuzetno preciznoj geometriji upravljanja, a kako bi se zajamčio brz prolazak kroz zavoje uz visoku razinu prianjanja.

📷 Alfa Romeo
Alfa Romeo

Na čelu projekta je Stefano Cereda, veliko ime u projektima Alfa Romea. Na čelu razvoja dizelskih motora Giulia i Stelvio, debitirao je u Alfa Romeu s projektom Giorgio. On je zapamćen po povjerljivosti koja se zahtijevala od inženjera Alfa Romea dok su stvarali najveličanstveniji razvojni projekt u posljednjim desetljećima. Prije nego što je ponosno preuzeo upravljanje projektom Milano, Stefano je dao zeleno svjetlo za razvoj modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 pogonskog sklopa od 280 KS.