Lancia ograničenom serijom Ypsilona započinje svoj veliki povratak

Kako bi svijetu obznanili da su spremni vratiti se na stare staze slave, Lancia je najavila ograničenu seriju Ypsilona u suradnji s poznatim talijanskim proizvođačem namještaja

Autonet.hr ponedjeljak, 5. veljače 2024. u 13:06

Lancia nam već neko vrijeme najavljuje svoj povratak, gotovo da nema tjedna da ne otkriju neki sitan detalj o nadolazećem Ypsilonu. Kako se bliži službeni datum predstavljanja, odlučili su nam predstaviti prvo ograničeno izdanje nove generacije svog poznatog gradskog modela. Ovaj model dolazi u 1.906 primjeraka, što je simbolički povezano s godinom osnivanja Lancie.

Neočekivana suradnja

U prošlosti Lancia je napravila nekoliko ograničenih izdanja Ypsilona, kroz koja su demonstrirali suradnje s raznim brendovima kao što su Elle, Versace ili Momo Design. Bilo je samo pitanje vremena kad će novi Ypsilon dobiti prvu ograničenu seriju, no ono što su se mnogi među nama pitali jest s kojim brendom će ovog puta surađivati. Na naše, i iznenađenje mnogih, Lancia je prvu suradnju za novi Ypsilon ostvarila s Cassinom, poznatim talijanskim proizvođačem dizajnerskog namještaja.

Dnevni boravak na kotačima

Suradnja s proizvođačem dizajnerskog sadržaja poput Cassine stvorila je priliku da zajedničkim snagama interijeru Ypsilona daju notu prestiža i kvalitete kakvu se inače ne može vidjeti u autima ovog segmenta. Cassina je napravila značajne preinake u interijeru, od kojih je najzanimljivija baršunasti materijal sjedala. Osim sjedala, isti materijal se može naći i na maloj polici ispod multimedijskog zaslona te na još par strateških mjesta unutar kabine. Cassina je poznata po minimalizmu, te se isti itekako odražava na interijeru ovog ograničenog izdanja Ypsilona, koje je dobilo kvalitetniji, no i dalje jednako funkcionalni interijer.

Standardni Ypsilon

Po pitanju pogona i ostalih funkcionalnih aspekata, Ypsilon Edizione Cassina prema našim saznanjima ne razlikuje se od standardnog Ypsilona. Iako Lancia nije potvrdila detalje, možemo pretpostaviti da kao dio Stellantis grupe Lancia "ispod lima" Ypsilona krije mehaniku Peugeota e-208, odnosno Corse Electric.

To znači da će Ypsilon biti opremljen istom baterijom kapaciteta 51 kWh, koja bi mu mogla omogućiti domet od oko 400 kilometara, uz ubrzanje 0-100 za oko 8 sekundi. Na Valentinovo ćemo saznati jesmo li bili u pravu, ili je Lancia napravila drastične izmjene po pitanju pogona.