Renault Austral starta od 29.990 eura, a donosi i 8 godina jamstva!
Birati se može između mild hibrida od 140 ili 160 KS te hibridnog modela od 200 KS. Privlačna je i opcija kupnje putem financiranja s 0 posto kamate
Još prije gotovo godinu dana detaljno smo predstavili Renaultov model Austral, a koji je sada stigao i u prodajne salone. Nema sumnje kako je riječ o modelu od kojeg se očekuje mnogo, a da bi to i mogao postići uvjerili smo se i sami tijekom prvih vožnji domaćim prometnicama. Put nas je od Zagreba vodio preko snježnog Gorskog kotara, sve to opatijske rivijere, točnije do Ike.
U Renaultu su oduvijek bili vrlo otvoreni prema svojim rezultatima, kako onim dobrim, tako i onim koji nisu baš bili prema planu. Kroz povijest bilo je mnogo modela koji su preživjeli tek jedno izdanje, ali i onih koji su pokrenuli potpuno nove segmente vozila te postigli iznimno zapažene uspjehe. I to kroz nekoliko generacija. Nažalost, model Kadjar je iz one lošije verzije. Svjesni toga, francuski su stručnjaci napravili potpuno novi model. Tako je nastao Austral, novi francuski predstavnik u C-SUV segmentu vozila.
Želi ‘napasti’ Daciju Duster
O koliko je važnom modelu, odnosno segmentu vozila riječ, dovoljno govori podatak kako je lani u Hrvatskoj registrirano 10.600 pripadnika C-SUV segmenta, a što je 24% svih novopridošlih modela. Kadjara više nema, a Austral kreće u osvajanje tržišta. Segment je to gdje vlada Dacia Duster, a prate je Hyundai Tucson, Suzuki SX4, Volkswagen Tiguan, Kia XCeed…
Austral je model koji je napravljen prema posljednjim Renaultovim smjernicama, a koje stavljaju naglasak na tehnologiju, usluge i moderne pogone. Nakon prvih kilometara napravljenih modelom Austral stvarno imamo dojam kako je pripremljen jako dobar automobil. Kvaliteta izrade i materijala na visokom je nivou. Položaj za upravljačem je jako dobar, a zvučna izolacija, kao i pogon to nadalje potvrđuju. Niti vožnja nešto višim brzinama ne stvara nelagodu, već užitak. Auto ‘sluša’ jako dobro vozačeve zahtjeve. Fora je i oslonac za ruku smješten na povišenom središnjem dijelu.
Austral je prvi Renault model nastao na novoj CMF-CD platformi, a koju rabi i Nissanov model Qashqai. Uskoro će ista platforma biti iskorištena i za novu, šestu generaciju modela Espace. Upravo je nova platforma pripremljena za hibridne pogone. Ova, top verzija koju smo vozili dolazi uz multi-link stražnji ovjes sa sustavom 4Control Advanced. On omogućuje upravljanje, odnosno skretanje i stražnjim kotačima. U gradu to znači već okretnost, a na otvorenoj cesti izvrsnu stabilnost. Krug okretanja od 10,1 metara najbolji je u segmentu, a ujedno je na razini modela Clio.
Moderan benzinski sklop
Novost u Renaultovoj ponudi je samopuneći hibrid E-Tech. Razvija ukupnu snagu od 146 kW (200 KS) i može se pohvaliti najboljim omjerom potrošnje i performansi na tržištu te većim užitkom u vožnji uz manje emisije CO2. Puni hibrid E- Tech zadržava domišljatu arhitekturu i donosi pregršt inovacija. Razvio ga je i patentirao Renaultov inženjerski odjel. Riječ je o kombinaciji termičkog motora, dvaju električnih motora, glavne baterije i naprednog dog-clutch mjenjača s više načina rada. Kad govorimo o elektromotorima, tu su glavni električni motor i visokonaponski elektropokretač-generator koji služi za pokretanje termičkog motora, pomoć pri promjenama stupnjeva prijenosa i punjenje baterije.
Ovaj hibridnog sklop temelji se na novom 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunjačem koji razvija 96 kW snage i 205 Nm okretnog momenta. Ukomponiran je s električnim motorom za dodatnu isporuku snage i okretnog momenta (50 kW i 205 Nm). Tu je i litij-ionska baterija većeg kapaciteta (2 kWh / 400 V) te mjenjač s dva stupnja prijenosa za električni motor i četiri stupnja za benzinski motor. Ovaj mjenjač s 15 načina rada može podnijeti više okretnog momenta (do 410 Nm u usporedbi s 350 Nm za prvu generaciju) i snage te nudi brži odziv.
Rezultat je toga premium doživljaj vožnje koji spaja okretnost i učinkovitost. Kretanje s mjesta, koje se uvijek izvodi u električnom načinu rada, snažno je i linearno. Prijelazi su uglađeni, bez gubitka okretnog momenta, a termički motor uvijek je u optimalnom rasponu okretaja. Novi pogon ujedno je i jedan od najodzivnijih na tržištu, što potvrđuje međuubrzanjem od 80 do 120 km/h u samo 5,6 sekundi.
Sustav za prikupljanje energije automatski se aktivira prilikom usporavanja i kočenja, a u kombinaciji s litij-ionskom baterijom visokog kapaciteta pomaže puniti vozilo u vožnji te optimizira potrošnju hibridnog motora. Time je omogućeno 80% gradske vožnje na posve električni pogon i ušteda goriva do 40%. Naravno, riječ je o usporedbi s ekvivalentnom benzinskom inačicom bez potrebe za promjenom stila vožnje.
Prestižne Esprit Alpine verzije
Tu je trenutačna isporuka okretnog momenta i automatsko pokretanje u električnom načinu rada, koje je sada dostupan dvostruko dulje nego kod motora s konvencionalnim hibridom. Puni hibrid E-Tech tako osigurava tih rad i odzivnost specifične za električna vozila. Pametni mjenjač automatski prebacuje između električnog ili termičkog pogona kako bi zajamčio odzivnu vožnju i smanjio potrošnju goriva. Ona se kreće već od 4,6 l/100 km. Austral E-Tech Hibrid na poklopcu prtljažnika nosi oznaku E-Tech Hybrid, dok je naziv vozila ukrašen slovom E plave boje na inačici Esprit Alpine.
Od tri moguće verzije pogona, nas je dopala ona najmodernija, a ujedno i najsnažnija. Dakako, vjerujemo kako je dojam kod ostalih modela nešto drukčiji, ali o tome više kad nam neki drugi model dođe u ruke.
Raspoložive razine opreme kreću od osnovnog modela Equilibre, nastavljaju se preko modela Techno te Techno Esprit Alpine do top izvedbe – Icosnic Esprit Alpine. Posljednje dvije opcije pripremljene su isključivo za najsnažniji model, a koji ima oznaku E-Tech Full Hybrid. Napomenimo i kako u Renaultu za Austral nemaju u planu plug-in verziju hibrida, kao niti električnu inačicu. Novi Austral proizvodi se u modernoj tvornici Palencia u Španjolskoj, gdje u svakoj fazi proizvodnje prolazi najstrože provjere.
Na kraju bi htjeli napomenuti kako je pripremljena i zanimljiva ponuda za novi Austral. Tako je ovo prvi model koji će uz 5 godina jamstva koje pokriva Renault biti u ponudi uz još dodatne tri godine koje pokriva Eurogarant. Tako je riječ o ukupno 8 godina jamstva ili 150.000 prevaljenih kilometara. To je opcije koja bi ubrzo trebala biti dostupan i na ostalim Renault modelima osobnih automobila.
Tu je i mogućnost financiranja s 0% kamata, a jedna od najbitnijih stvari u današnje vrijeme je i veliki lager vozila. Naime, novi je zastupnik Renaulta odmah pripremio dostatnu količinu modela koji su odmah spremni za isporuku. Kako čujemo, već vlada velika zainteresiranost za novi model, pa vjerujemo kako ćemo ih ubrzo sve češće susretati po cesti.
Izvadak iz cjenika
Model | Snaga kW (KS) | Cijena | Cijena |
Equilibre Mild Hybrid (ručni mjenjač) | 103 (140) | 225.959,66 kn | 29.990 € |
Techno Mild Hybrid (ručni mjenjač) | 103 (140) | 247.056,26 kn | 23.790 € |
Techno Mild Hybrid | 116 (160) | 265.139,06 kn | 35.190 € |
Techno Esprit Alpine Mild Hybrid | 160 (220) | 277.947,71 kn | 36.890 € |
Techno Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid | 160 (220) | 305.071,91 kn | 40.490 € |
Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid | 160 (220) | 329.935,76 kn | 43.790 € |