Stigao je novi Renault Clio. Starta na 16.790 eura
Doduše, riječ je o redizajniranom izdanju, a ne novoj generaciji. Ponuda pogona ostala je ista, no ima novi top paket opreme - Esprit Alpine
Na proljeće je Renault najavio značajnije dotjerivanje modela Clio. Tada smo ga detaljno predstavili, a sada su prvi primjerci stigli i u Hrvatsku. Clio je u svih svojih pet generacija u Hrvatskoj prodan u više od 70 tisuća primjeraka. Impresivno! Započela je prodaja, i novi se primjerci mogu pronaći u svim Renault salonima. Bio je to povod i za naše druženje s redizajniranim Cliom.
Nastavak novog dizajna
Modernije linije odmah pokazuju sličnost s nedavno pristiglim modelima kao što su Austral ili pak Espace. Clio je sada još jedan model koji je dobio novi logotip. Redizajnirana je prednja maska koja doprinosi dinamičnijem izgledu. To je još dodatno naglašeno na inačicama Techno i Esprit Alpine. Naravno, novog oblika, ali i tehnologije su prednja svjetla. I dnevna svjetla su potpuno novog izgleda. Stražnji je branik isto tako dorađen. Aerodinamični zračni otvori vizualno proširuju stražnji kraj te pospješuju prianjanje. Naravno, i ovdje su još naglašenije Techno i Esprit Alpine verzije.
Nove su boje, koriste se novi materijali, kao i naplatci ili pak paketi opreme. Tako recimo više nema kože, a sjedala, obloge vrata i armaturne ploče inačice Techno presvučeni su posebno razvijenom održivom tkaninom. Ona sadrži 60-postotni udio modalnih vlakana Tencel. To su celulozna vlakna iz bioloških izvora. Sve to u skladu je sa strategijom eliminacije ugljičnog otiska. Tako je Clio prvi Renaultov model koji u velikoj mjeri upotrebljava modalna vlakna Tencel. U inačici Esprit Alpine koriste se održivi materijali. Recimo, presvlake sjedala i naslona proizvedene su od 65% recikliranih polietilenskih vlakana. Istovremeno presvlake bočnih strana sjedala sadržavaju 13% recikliranog zrnatog presvučenog tekstila.
Putnička kabina sada dolazi i uz digitalnu instrumentnu ploču veličine 7 ili 10 inča. Veći, 10-inčni zaslon podržava zrcaljenje navigacijskih karata te se prilagođava odabranom načinu rada i postavkama sustava Multi-Sense. On dolazi u top verziji – Esprit Alpine.
Četiri razine opreme
Početni model je Authentic. Postavljen je na 15-colne čelične naplatke uz Iremia ukrasne poklopce. Tu je ručni klima-uređaj, vozačevo sjedalo podesivo po visini, bogati sigurnosni paket kao i Full LED prednja i stražnja svjetla. Nema središnji multimedijski zaslon, ali ima radio R&GO sustav integriran u instrumentnu ploču koja je u 7-inčnom digitalnom izdanju. Cijena ovakvog modela je 16.790 eura. Ovaj je paket opreme dostupan samo uz početni benzinski motor od 65 KS.
Druga je razina Evolution, a koja je nadogradnja na prvi paket. Kotačni su narasli na 16 cola, ali i dalje nisu aluminijski. Imitacijom kože presvučen je upravljač, tu su druge presvlake, ali i nova LED dnevna svjetla. Detalji eksterijera su u boji karoserije, a putnička je kabina bogatija za sustav Easy Link uz 7-inčni dodirni zaslon. Između ostalog, tu su i stražnji parking senzori, kao i električno sklopiva i podesiva te grijana vanjska ogledala. Tu je moguć TCe benzinac od 90 KS, model opremljen plinskim instalacijama ili dCi od 100 KS. Za ljubitelje dizelaša, ali i modela s plinskim instalacijama, to je jedina opcija.
Dominantan Esprit Alpine
Techno je treća razina opreme, a koja se nastavlja na razinu Evolution. Tu su 16-colni alu naplatci, sportski izgled branika, kromirani detalji i bolje presvlake. Automatski klima-uređaj uz vozačevo sjedalo podesivo po visini te središnja konzola s naslonom za ruku doprinose udobnosti. Multimedija dolazi uz Multi-Sense sustav, tu je kamera za vožnju unazad ali i kartica ‘slobodne ruke’. TCe benzinac od 90 KS te E-Tech full hybrid 145.
Posljednje navedena opcija pogona jedina je u top izdanju koje je punog naziva Iconic Esprit Alpine. Esprit Alpine postavljen je na 17-colne alu naplatke La Fleche, sportski dizajn prednjeg, ali i stražnjeg dijela. Tu je Alpine vanjski dizajn s Esprit Alpine natpisom na bočnom dijelu s brojnim dodacima. Još je više sustava koji sigurnost vožnje podižu na još veći nivo. Putničku kabinu isto tako krase brojni Alpine detalji, kao i oznake. Središnji dio pak krasi 9,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir s navigacijom. Ispred vozača je 10-inčna digitalna instrumentna ploča. Ovaj model stvarno izgleda top. Moćno. No, to ima i svoju cijenu – 28.190 eura.
Dotjeran Clio i dalje je vrlo udoban, a što smo se sam imao priliku uvjeriti na putu do Istre i nazad. Isprobao sam model TCe 90 u Evolution razini opreme. Upravo bi ovaj model mogao biti i najtraženija izvedba. S obzirom na to da se dimenzije vozila nisu mijenjale, navikli smo se kako je na raspolaganju sasvim solidna količina prostora. Tu je i prtljažnik od 391 litre, a što je najviše u klasi.
Sve u svemu, Renault je ponovno napravio mnogo kako bi Clija potjerao u vrh prodaje. Naravno, mnogo se očekuje od ovog modela koji je po mnogim parametrima najkonkurentniji u klasi. Za proizvodnju je već zadužena turska tvornica u Bursi, a tijekom studenog započinje proizvodnja i u slovenskom Novom Mestu. Valja napomenuti kako je Renault za početak prodaje pripremio i posebnu ponudu – poklon 4 zimske gume. Pored toga, uzimate li Mobilize Financial Services tu je na poklon i 8 godina jamstva te besplatni kasko.
Izvadak iz cjenika
Oprema | Snaga kW (KS) | Cijena | |
Authentic | SCe 65 | 49 (65) | 16.790 € |
Evolution | TCe 90 | 67 (90) | 17.790 € |
Evolution | TCe 100 LPG | 74 (100) | 18.490 € |
Evolution | dCi 100 | 74 (100) | 20.190 € |
Techno | TCe 90 | 67 (90) | 19.790 € |
Techno | E-Tech Full Hybrid 145 | 105 (143) | 25.890 € |
Iconic Esprit Alpine | E-Tech Full Hybrid 145 | 105 (143) | 28.190 € |