Cybertruck dobio pet zvjezdica na američkom crash testu
Testovi agencije NHTSA pokazali su da je Cybertruck potpuno u skladu s modernim sigurnosnim standardima, no oni ne mjere utjecaj na ostale sudionike, kao što bi to bio slučaj s Euro NCAP-om

Američka agencija za sigurnost prometa NHTSA podvrgnula je Teslin robusni kamionet standardiziranom, ali neobaveznom, setu crash testova. Kontroverzni kamionet, sastavljen s egzoskeletom od nehrđajućeg čelika i izvan klasičnih principa automobilskog dizajna od svoje pojave izaziva skepsu oko sigurnosti. Neki su tvrdili da on nema klasične zone gužvanja u karoseriji te da bi zbog prevelike krutosti mogao biti "lijes na kotačima", dok su drugi više zabrinuti za njegov robusni oklop, koji predstavlja veliku opasnost za ostale sudionike u prometu, pogotovo one ranjive poput biciklista ili pješaka.
Maksimalan rezultat na ograničenom testu
Najnoviji rezultati testiranja ove su prve sumnje otklonili. Cybertruck je prošao sve testove s izvrsnih pet zvjezdica. Testiran je u scenarijima frontalnog sudara, gdje je dobio pet zvjezdica za zaštitu vozača i četiri za suvozača. U bočnim sudarima u svim je segmentima polučio odličan maksimalan rezultat, što je dodatno potvrdilo da su putnici unutar tog "tenka" potpuno sigurni.
Iz Tesle su povodom uspješno položenog testiranja objavili i video svojih internih testova pasivne sigurnosti, gdje je vidljivo da je kamionet dizajniran i za još opasnije scenarije, od onih u standardnim testovima.
Međutim, NHTSA ne uzima u obzir sigurnost ostalih sudionika u prometu, kao što bi to bio slučaj kod testiranja u Euro NCAP-u. Na tom testiranju, kad bi nekim čudom i prošao homologaciju za europske ceste, teško da bi dobio vrlo visoke ocjene u slučaju naleta na pješake i bicikliste. Previsoki odbojnici, preoštri rubovi čeličnih panela i neobični kutovi velikih ravnih površina teško da bi se pokazali sigurnima za ranjive sudionike u prometu – pa bi ocjena Euro NCAP-a gotovo sigurno bila niža od maksimalne.
K tome, stručnjaci ističu i da bi "blindirana" stakla i karoserija Cybertrucka predstavljali dodatni problem u slučajevima teških nesreća. Kao takvi, imaju veliku šansu zarobiti putnike u uništenom vozilu i značajno otežati spasilačkim timovima izvlačenje unesrećenih rezanjem karoserije te razbijanjem prozora.