Najružniji koncepti automobila koji (srećom) nisu ušli u proizvodnju
Kad proizvođači automobila u javnost iziđu s nekim odvažnim konceptom, obično se radi o prikazu tehnologija ili vizija budućnosti, ali i ispitivanju reakcija javnosti. Očekivano, ne naiđu svi na odobravanje

Koncepti automobila, koje proizvođači s vremena na vrijeme predstavljaju, ponekad završe manje ili više izmijenjeni modeli u serijskoj proizvodnji, no često ostanu na maketi ili renderu. Portal Carscoops nedavno je pitao svoje čitatelje koji su to koncepti u povijesti automobila bili toliko ružni ili neobični, da je bolje da se nikad nisu pojavili na cestama. Nakon njihovih prijedloga izbor je spao na niz zaista ružnih modela…
Chrysler Atlantic (1995.), automobil koji je imao za cilj prikazati uglađenost, ali je na kraju izgledao prikladnije za loš znanstvenofantastični film iz 90-ih nego za luksuzni salon.
Isuzu Como F1 Super Truck (1991.), koncept bizarnog imena i ništa manje čudnog izgleda. Maleni je to kamionet s dvojim vratima, tovarnim prostorom i V12 motorom ispod haube. I to ne bilo kojim V12 motorom, već onim koji je posebno dizajniranim za – Formulu 1.
Isuzu Zen (2001.), iako mu ime sugerira mir i opuštenost, neobično vozilo izgleda kao oklopnjak iz filma Robocop, potpuno nejasnog dizajnerskog stila, kao i namjene.
BMW Fun Car (1994), spoj motocikla s bočnom prikolicom i kabrioleta. Nikad nije bio službeno razmatran za proizvodnju, već je rezultat jednog studentskog natječaja koji je ta marka organizirala.
Rolls-Royce 103EX Concept (2021), futuristički luksuzni model kao iz filma o Batmanu, s gullwing vratima, skrivenim kotačima i neobičnim dizajnerskim rješenjima gdje god da pogledate.
Acura Advanced Sedan Concept (2006.) ilustrirao je "predanost marke modernom dizajnu i vrhunskom stilu", a primarni cilj studije bio je stvoriti "sofisticirani i rafinirani sedan misteriozne prisutnosti". Što mislite, je li uspio u tome?
Mi bismo na ovu listu dodali i dva nedavno predstavljena koncepta: kontroverzni Jaguarov Type 00 i General Motorsov Chevrolet Corvette "za novo doba" – oba vrlo vjerojatno neće završiti u prodaji točno onakvi kakvi su prikazani, a možda je za sve bolje tako. Tvrtke bi u njih uložile ogromna sredstva, dok prve reakcije tržišta pokazuju da kupci još nisu spremni niti na potpunu elektrifikaciju, a kamoli na vozila koja izgledaju kao da su ispala iz kakvog znanstvenofantastičnog filma. Za ponekog kolekcionara možda je to prihvatljivo, ali za svakodnevnu vožnju – nije niti približno.