Audi se napokon odriče konfuzne pogonske nomenklature
Audi je prije 7 godina uveo nomenklaturu pogonskih jedinica, kroz koju su logični nazivi koji su predstavljali obujam i vrstu motora zamijenjeni naizgled nasumičnim brojevima uz dodatak vrste motora.
Audi planira odbaciti svoju trenutačnu strategiju imenovanja pogonskih sklopova, što će dovesti do kraja sustava koji koristi brojeve koji su samo djelomično povezani sa snagom pogonske jedinice. Strategija s brojevima koja je predstavljena 2017. godine bit će potpuno napuštena počevši s potpuno novim SUV-om Q6 e-tron. Proces postupnog uklanjanja brojeva počeo je tiho s lansiranjem modela Q8 e-tron. Iako flagship električni SUV marke ne prikazuje brojeve na svom prtljažniku, oznake su još uvijek primijećene u cijenama i press materijalima.
Prvi model s novom oznakom
Novi Audi Q6 e-tron bit će prvi Audi model koji će nositi novu oznaku pogonske jedinice. Florian Hauser, voditelj prodaje i marketinških proizvoda za baterijska električna vozila u Audiju, objasnio je da je veliki fokus marke u budućnosti olakšati stvari svojim kupcima. "Kada govorimo o jednostavnosti, ne govorimo samo o opcijama i procesu konfiguracije (za razliku od starijih Audi modela, Q6 ima samo nekoliko paketa opreme za odabir), stvarno razmišljamo o dobivanju najlakšeg programa motora za Q6 koji ipak odgovara zahtjevima naših kupaca."
Nazivi slični Teslinima
S manje pogonskih sklopova za odabir, Audi će moći pojednostaviti strukturu imenovanja svoje palete temeljenu na broju pogonskih kotača i izboru jednog ili dva izlaza snage, pri čemu će se redovita verzija Q6 s pogonom na sve kotače jednostavno nazivati "quattro" u budućnosti. "Ako je riječ o modelu visokih performansi s Quattro pogonom, onda je "SQ6"." kaže Hauser. "Ako razmišljate o onome što slijedi, kada govorimo o pogonu na stražnjim kotačima, to je samo Q6. Za manje i veće baterije možemo razmišljati o sufiksu iza "6" - na primjer "Performance". I tako više ne trebamo brojeve, pa ih nećemo prikazati.".
Isto vrijedi i za klasične modele
Iako je potvrđeno da će budući EV-ovi odbaciti strategiju numeriranja, oznake će također biti uklonjene s prtljažnika njihovih vozila opremljenim motorima unutarnjim izgaranjem - iako se još uvijek raspravlja interno hoće li također nestati sa stranica konfiguratora. Audijeva struktura numeriranja dizajnirana je kako bi odvojila pogonske sklopove prema njihovim izlaznim snagama, ali neujednačene grupacije s naizgled nasumičnim brojevima - učinili su sustav zbunjujućim za mnoge ljude. Na primjer, pogonski sklop "30" predstavljao je automobile koji proizvode između 80 i 95 kW, dok je "45" je pokrivao raspon između 170 i 185 kW.