Ovo je prva slika novog Volkswagenovog električnog modela cijene 20.000 eura
Uz otkrivanje prve slike novog modela i njegovih ključnih odrednica, Volkswagen je uveo i novu strategiju razvoja u segmentu malenih električnih obiteljskih modela, s dvije premijere u dvije godine
Direktor Volkswagenove divizije osobnih automobila Thomas Schäfer u Wolfsburgu je ovoga tjedna održao sastanak sa zaposlenicima i otkrio im prve pojedinosti o novom modelu. Prikazan im je dizajn novog automobila, ulaznog modela u segmentu električnih pogona, čija bi prodajna cijena trebala biti oko 20.000 eura.
Taj je sastanak bio nastavak pregovora o budućnosti kompanije, koji su vođeni sa sindikatima i rezultirali dogovorom o brojnim rezovima i promjenama. "Po okončanju pregovora u prosincu pokrenuli smo najveći plan u povijesti Volkswagena. Uz punu predanost idemo ambicioznim putem da bismo osigurali postizanje zajedničkih ciljeva. Ključni korak u tome je učiniti e-mobilnost privlačnom za sve – to je obećanje našeg brenda", izjavio je Schäfer pokazujući zaposlenicima prvu sliku novog modela.
Dva jeftina električna modela
Najavljeno je da će pokazni model automobila biti otkriven početkom ožujka, dok bi svjetska premijera trebala biti održana 2027. godine. S atraktivnom bi cijenom ovaj model mogao postati popularan kod šire publike, a time osigurati da Volkswagen u Europi i za Europu proizvodi cjenovno prihvatljive, visoko kvalitetne i profitabilne automobile.
Model niske cijene u električnom segmentu jedan je od temelja za ostvarenje tog plana. Zajedno s produkcijskim modelom ID. 2all upotpunit će ponudu marke u segmentu malenih obiteljskih automobila. Oba će biti zasnovana na modularnoj platformi grupacije (MEB). ID. 2all će u prodaju stići 2026. godine kao njihov prvi maleni električni automobil, a koštat će u osnovnoj izvedbi manje od 25.000 eura.
Vjeru u ostvarenje ambicioznog plana daju im dosadašnji rezultati. Volkswagen je od uvođenja ID serije 2019. godine prodao više od 1,35 milijuna automobila te oznake, uključujući oko pola milijuna primjeraka modela ID.3. Prošle je godine marka prodala 383.100 električnih automobila.
Trostruki plan
Volkswagen je usvojio i ambiciozan plan razvoja e-mobilnosti, koji se sastoji od tri faze (accelerate, attack achieve):
- Uhvatiti korak: Prvo treba pojačati konkurentnost optimizacijom troškovne strukture i ciljanim proširenjem postojećeg portfelja modela.
- Napasti: Do 2027. imat će devet novih modela, uključujući serijsku verziju ID.2all za manje od 25.000 eura i ulazni električni automobil za oko 20.000 eura.
- Preuzeti vodstvo: Kao lider u segmentu po volumenu prodaje, Volkswagen postavlja nove standarde i grabi naprijed s mobilnošću diljem svijeta.