Predstavljena Rimac Nevera R, radikalnija verzija Nevere s čak 2.107 KS

Bugatti Rimac je u Montereyu otkrio ono što su pomalo najavljivali proteklih dana – dizajnerski i karakterom agresivnijeg "blizanca" Nevere, hiperautomobil još naprednijih karakteristika i veće snage

Autonet.hr subota, 17. kolovoza 2024. u 02:45

Tvrtka Bugatti Rimac na jednom od najvažnijih automobilskih događaja, The Quail: A Motorsports Gathering u Montereyu u Kaliforniji, predstavila je novi automobil – Nevera R. Osmišljen kao agresivni alter ego Nevere, predstavlja prijelaz s hiper GT automobila u hiper sportski automobil. Kao što mu samo ime govori, razvoj Nevere R slijedi filozofiju brenda Rimac: Radical (radikalan), Rebellious (buntovan), Relentless (neumoljiv), kažu iz tvrtke.

Zahvaljujući novoj generaciji Rimčevog sustava All-Wheel Torque Vectoringa i novim naprednim kočnicama, u kombinaciji s novim baterijskim sustavom usmjerenim na performanse i dostupnih čak 2.107 konjskih snaga, Nevera R osmišljena je za uzbudljivu vožnju i savladavanje zavoja.

Brži i fokusiraniji

Mate Rimac, glavni izvršni direktor Grupe Rimac, izjavio je: "Kada smo razvijali Neveru, važan dio zadatka bio je da automobil bude Grand Tourer. Potrudili smo se da bude prostran i udoban automobil, koji predstavlja ravnotežu između uzbudljivosti i iskoristivosti, intuitivnog upravljanja. Konačni je proizvod savršeno uspostavio tu ravnotežu: dobili smo automobil vrhunskih performansi koji je postavio brojne svjetske rekorda i može se udobno voziti tisućama kilometara preko različitih kontinenata. Bila je to prekretnica na tržištu hiperautomobila: prvi električni hiperautomobil koji predvodi novu generaciju i postavlja ljestvicu za performanse na novu razinu. No neprestano smo ga prilagođavali željama kupaca, od kojih su mnogi željeli automobil koji naglašava Neverinu sposobnost savladavanja zavoja zahvaljujući ugrađenoj naprednoj tehnologiji. Naš odgovor na to je Nevera R: posjeduje DNK rekordne Nevere, ali je brži i fokusiraniji."

Dizajneri i inženjeri u Bugatti Rimcu i Rimac Technologyju od Nevere su stvorili novi karakter, pa je tu uz već spomenuta tehnička unaprjeđenja i novi vizualni identitet koji se temelji na performansama.

Redizajn i bolje performanse

U dizajnu Nevera R ističu se čiste površine i naglasak na savršene proporcije. Osim toga, ne samo da se doima nižim i elegantnijim, već je i nagnut prema naprijed s obzirom na to da ima veće stražnje kotače promjera 21" i prednje kotače promjera 20". Prednji dio automobila upečatljiv je i tehničke prirode, s vodoravnim linijama koje naglašavaju aerodinamičnu učinkovitost, položaj i širinu. Novo stilsko rješenje za kotače ističe se duljim "žbicama" kako bi se naglasila njihova veličina i jasna podjela boja.

Veliko stražnje fiksno krilo u kombinaciji s agresivnim aerodinamičnim elementima, koji uključuju novi veliki difuzor, povećava potisnu silu (downforce) za 15% i aerodinamičnu učinkovitost za 10% u odnosu na Neveru. Zahvaljujući novim gumama Michelin Cup 2, ukupno podupravljanje smanjeno je za 10%, bočno prianjanje povećano je za 5%, a vrijeme kruga na testnoj stazi Nardo sniženo je za 3,8 sekundi.

Nevera R donosi poboljšane performanse i još veći naglasak na povratne informacije samome vozaču. Zahvaljujući novoj generaciji sustava Rimac All-Wheel Torque Vectoring (R-AWTV), koji je iznova podešen kako bi se maksimalno iskoristio potencijal guma visokih performansi, novi automobil omogućuje oštrije, čvršće skretanje u zavojima. Jači downforce pruža veću stabilnost i bočne performanse, te postavlja nove standarde kada je riječ o uzbudljivosti vožnje po zavojitim cestama, a povremeno i po trkaćim stazama. Sustavu za sprječavanje proklizavanja pogonskih kotača dodane su mogućnosti sustava R-AWTV, što osigurava predvidljivost čak i u uvjetima mokrih kolnika. Drift način vožnje prilagođen je novim gumama, dok je upravljački sustav dorađen za oštriju reakciju i jasnije povratne informacije vozaču.

Automobil dolazi opremljen novom generacijom baterijskog sustava tvrtke Rimac Technology od 108 kWh i koristi najsuvremeniju tehnologiju za pružanje više snage i učinkovitosti u novom i lakšem pakiranju. Osim toga, uz dostupnih 2.107 konjskih snaga, Nevera R donosi i brže pravocrtne performanse od dosadašnje Nevere, postižući brzinu do 300 km/h za 8,66 sekundi. Nove karbonsko-keramičke kočnice EVO2 sa slojem silikonske matrice povećavaju performanse pri zaustavljanju, te unaprjeđuju hlađenje i istrajnost pri uporabi.

Novi automobil Nevera R premijerno je predstavljen u boji pod nazivom Nebula Green i, kao takav, predstavlja vizualnu evoluciju priče o brendu Rimac, s Lightning Green zelenim elementima modela Nevera Time Attack sada u novoj paleti boja, iznutra i izvana. Unutrašnjosti Nevere fokusirana je na vozača i iznimno prilagodljiva, a dodane su joj i nove opcije boja te opcija prilagodbi po želji kupca. Boja na karbonskim elementima, poput osnovne strukture kontrolne ploče i ukrasa na središnjoj konzoli, može biti istovjetna boji izvana ili se promijeniti u skladu sa željama kupca.

Proizvodnja Nevere R bit će ograničena na do 40 primjeraka, a početna cijena je 2,3 milijuna eura.