Xiaomi "skinuo" Rimca – SU7 Ultra na Nürburgringu brži od Nevere
Xiaomijev električni sedan SU7 Ultra postao je službeno najbrži serijski električni automobil na legendarnoj stazi, ostvarivši vrijeme od 7:04:957, prestigavši tako Taycana i Neveru

Službeno je oboren rekord staze Nürburgring Nordschleife za automobile iz serijske proizvodnje. Dvije godine nakon što je Rimac Nevera tamo zabilježila vrijeme od 7:05:298, za manje od pola sekunde s trona ju je skinuo Xiaomi SU7 Ultra – s vremenom 7:04:957. Time je kineski proizvođač, svojim sedanom pretvorenim u sportski serijski hiperautomobil, postao rekorder legendarne staze u kategoriji električnih automobila iz serijske proizvodnje.
Opremljen opcijskim paketom za stazu, Xiaomi SU7 Ultra pokorio je legendarnu stazu iz prvog pokušaja, etablirajući se kao neosporni lider u visokoučinkovitim električnim vozilima – u slavljeničkom su tonu objavili iz Xiaomija. Ovaj rekord, kažu, "svjedoči o neumornoj potrazi Xiaomija za performansama na stazi".
Za to su zaslužne njihove vlastito razvijene tehnologije poput "trostruke elektrifikacije" (što uključuje elektromotor, bateriju i upravljačku jedinicu motora), "torque vectoring" upravljanja okretnim momentom i aerodinamičkog dizajna. Proizvodni model Xiaomi SU7 Ultra implementira inženjerska rješenja provjerena na stazi.
Njegov pogonski sklop sastoji se od dva V8 i jednog V6 elektromotora (neka vas ne zbune nazivi, nije riječ o V-konfiguraciji cilindara) te isporučuje kombiniranu najvišu izlaznu snagu od 1.548 KS. To mu omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 1,98 sekundi i maksimalnu brzinu višu od 350 km/h.
Cijeli rekordni krug s Nürburgringa možete pogledati u priloženom videu. Vožnja je obavljena 1. travnja, a rezultat je tek sad službeno potvrđen.