Citroën je u prodaju pustio dorađeni C3 Aircross koji starta na 131.900 kn
I dalje su u ponudi benzinci od 110 i 130 KS te dizelaši od 110 i 120 KS, s time da jače izvedbe dolaze uz 6-stupanjski automatski mjenjač
Citroën nastavlja pomlađivati svoju SUV paletu modela. U tu kategoriju vozila spada i C3 Aircross, model koji je na tržištu od 2017. godine. Sada je na red došao i njegov redizajn. Model je to koji je u ove četiri godine prodan u 370 tisuća na području Europe, a gdje je naše tržite doprinijelo uz 1100 primjeraka. Zanimljivost dosadašnjeg miksa prodaje, govorimo o Hrvatskoj, je što je 70% svih prodanih u dvobojnoj karoserijskoj izvedbi. Dodatno, čak 40% odnosilo se na Shine razinu opreme, dok je na 20% prodanih korišten i color paket.
Dobro znamo kako redizajnirani modeli ne donose nikakvu revoluciju, već samo evoluciju. Tako je i sada. Govorimo li o prednjem dijelu vozila, vidljiva su nova svjetla uz uglate linije, novog je izgleda i središnja maska uz zaštitu podvozja. Taj redizajn prati zadnje dizajnerske smjernice, a koje smo na proljeće upoznali i na novoj generaciji modela C4.
Više opcija personalizacije
Sada je obnovljeni C3 Aircross moguće još bolje personalizirati, a u čemu pomažu i 4 nova dizajna dostupnih aluminijskih naplataka, po dva od 16 i 17 cola, s time da su dva u crnoj izvedbi. Kupci mogu birati između sedam boja karoserije, a nove su Khaki siva te Voltaic plava. Kod dvobojnih verzija, krov može biti bijeli ili crni, color paketi odnose se na detalje poput kućišta bočnih retrovizora. Tu su pored crne i bijele verzije sada dostupne i narančasta te tamnoplava.
Osvježenje je primjetno i u putničkoj kabini gdje je i dalje zadržava vrlo visoka razina udobnosti, a po čemu su Citroënovi automobili iznimno poznati. Tako se koriste dorađena Advanced Comfort sjedala, koja su dostupna u tri izvedbe nazvane Urban blue, Metropolitan graphite te Hype grey. Središnji greben može biti opremljen novim 9-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, a između prednjih sjedala je i nova središnja konzola za odlaganje stvari.
Po dvije benzinske i dizelske opcije
Pogonska grupa ne donosi ništa novo, već provjerene benzinske i dizelske inačice. U ovom segmentu bolje prolaze benzinci, a osnovni PureTech ima 110 KS te dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač. Želite li 20 KS više, onda računajte da ide isključivo uz 6-stupanjski automatski mjenjač. Tako je i kod dizelaša. Osnovni BlueHDi ima 110 KS, i dolazi uz ručni mjenjač, dok 6-stupanjski automatik ide uz verziju od 120 KS.
Na odabir se nude tri razine opreme, Feel, Feel pack te Shine. Od bitnijih stvari početna razina sadrži sustav prepoznavanja znakova za ograničenje brzine, LED Vision svjetla, 7-inčni središnji zaslon te klima-uređaj.
Druga, Feel pack razina donosi i upravljač presvučen kožom, stražnje parking senzore, prednja svjetla za maglu te Color paket Black. Dodatna zanimljivost pripremljena za lansiranje redizajnirane izvedbe u benzinskom modelu od 110 KS koji se može nabaviti za 126.900 kuna.
Cjenik
model | oprema | snaga | cijena do reg. |
izvedbe s benzinskim motorima | |||
PureTech 110 | Feel | 81 kW/110 KS | 131.900 kn |
PureTech 110 | Feel Pack | 81 kW/110 KS | 138.900 kn |
PureTech 130 EAT6 | Feel Pack | 96 kW/130 KS | 155.900 kn |
PureTech 110 | Shine | 81 kW/110 KS | 147.900 kn |
PureTech 130 EAT6 | Shine | 96 kW/130 KS | 164.900 kn |
izvedbe s dizel motorima | |||
BlueHDi 110 | Feel | 81 kW/110 KS | 144.900 kn |
BlueHDi 110 | Feel Pack | 81 kW/110 KS | 151.900 kn |
BlueHDi 120 EAT6 | Feel Pack | 88 kW/120 KS | 167.900 kn |
BlueHDi 110 | Shine | 81 kW/110 KS | 160.900 kn |
BlueHDi 120 EAT6 | Shine | 96 kW/131 KS | 176.900 kn |