Novi Peugeot 208 stigao u Hrvatsku, donosimo cijene benzinaca i dizelaša
Peugeot 208 nudi tri različite mogućnosti izvora energije – struju (u prvom kvartalu 2020), benzin ili dizel. Donosimo cijene svih uskoro dostupnih modela za hrvatsko tržište
Novi Peugeot 208, predstavljen u ožujku ove godine u Ženevi, ističe se sportskim i atraktivnim linijama te učinkovitošću pogona. Prvi je puta ova marka istodobno predstavila benzinski, dizelski i električni model, s time da električni u prodaju stiže na proljeće 2020. godine. Novi smo model imali priliku i isprobati na domaćoj prezentaciji koja je upriličena u Opatiji.
Modularna platforma za veću učinkovitost
Novi Peugeot 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme Grupe PSA: CMP (Common Modular Platform). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform), a može se prilagoditi u pogledu dimenzija i motorizacija. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li benzinski, dizelski ili električni motor.
Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom benzinskih i dizelskih motora, a svi oni usklađeni su sa standardom EURO 6.d. Jedinstvena je ponuda (uz bratsku Opel Corsu koju smo vozili prije nekoliko dana) u B segmentu što su benzinski PureTech 100 i 130 motori dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8, i to kao opcija kod slabijeg modela, odnosno jedina verzija kod snažnijeg.
Atraktivan dizajn
Vanjština novog Peugeota 208 toliko je prepoznatljiva, smatraju njegovi dizajneru, da mu nisu potrebni kromirani elementi. Duži, širi i niži od trenutačnog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter. Dojam koji ostavlja novi model 208 podsjeća nas na onaj koji je prije 21 godinu ostavljao iznimno uspješan, miljenik ženske publike, model 206. Tek će vrijeme pokazati koliki uspjeh negdašnjeg modela će pokupiti sadašnji 'eye catcher', jer dobro znamo da su se vremena malo promijenila, kao i prohtjevi kupaca.
Vozačima će na usluzi biti i novi sustav i-Cockpit 3D koja prikazuje informacije na instrumentnoj ploči na dvije razine. Na digitalnoj slici visoke razlučivosti informacije se prikazuju poput holograma, a što djeluje iznimno zanimljivo i privlačno.
Poput modela 3008/5008/508, stražnji dio novog Peugeota 208 krasi crna letvica koja se proteže cijelom širinom vrata prtljažnika i povezuje svjetla u tri linije (koja se pale danju i noću).
Uz standardne boje karoserije i krov boje Black Diamond, novi Peugeot 208 ima i posebnu paletu boja: metalizirana žuta, troslojna plava te crvena boja s perla efektom.
Četiri razine opreme
Novi Peugeot 208 u ponudi je s četiri razine opreme: Like, Active, Allure i GT Line. Najviša razina opremljenosti GT Line opremljena je Full LED svjetlima sa svjetlosnim potpisom s tri linije, oblogama blatobrana i crno lakirani obrubima stakala, 17-inčnim poliranim aluminijskim naplatcima, te posebno uređenim detaljima kabine kao što su crne stropne obloge, odabir između osam boja za ambijentalno osvjetljenje ili aluminijske papučice.
Sigurnost
Uz novi sustav Drive Assist, novi Peugeot 208 otvara put poluautomatskoj vožnji uz opremu za pomoć u vožnji najnovije generacije, najbolju u njegovom segmentu. Tu su, primjerice, adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sustav Full Park Assist uz perimetrijsku funkciju Flankguard, automatsko kočenje u nuždi, upozorenje na opasnost od sudara, upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (ili strane ceste) s ispravljanjem putanje već pri brzini od 65 km/h, automatsko upravljanje dugim svjetlima, napredno prepoznavanje prometnih znakova, aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta i električna parkirna kočnica.
U Hrvatskoj već ovog mjeseca
S nacionalnom prezentacijom novi Peugeot 208 u prodaji je i na hrvatskom tržištu, a Peugeot je za kupce u svim prodajnim salonima omogućio i probne vožnje. Nešto kasnije, u proljeće 2020. na tržište stiže i novi Peugeot e-208.
Dojam nakon nekoliko stotina kilometara je jako dobar. Pored dinamičnog eksterijera, koji osim što je bio privlačan nama privlačio je poglede i brojnih prolaznika. Toliko je dinamičan, da djeluje i kao da je riječ o sportskom modelu, pa Peugeot neće biti u problemima kad će pripremati snažniju, GTi verziju.
Imali smo priliku voziti srednju benzinsku inačicu od 100 KS u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Odlična kombinacija koja u mnogo slučajeva ostavlja dojam kako je ispod poklopca motora i snažnija izvedba od 100 KS. Rekli bi i da djeluje nešto čvršće u odnosu na ono što smo navikli kod modela ovog francuskog proizvođača. Ipak, opet nam je bilo potrebno privikavanje na manji obruč upravljača koji je niže postavljen. I dojam uređenja putničke kabine je iznimno dobar, no i dalje je ista filozofija oko pojedinih komandi pa za regulaciju temperature u putičkoj kabini morate koristiti digitalni zaslon na središnjem grebenu, a ne neku bržu opciju poput personalizirane tipke.
PEUGEOT NOVI 208 | Snaga (KS) | Mjenjač | Gorivo | Cijena vozila s PDV-om i posebnim porezom |
MODELI S BENZINSKIM MOTOROM | ||||
PureTech 75 S&S Like | 75 | BVM5 | B | 99.895,00 |
PureTech 75 S&S Active | 75 | BVM5 | B | 106.985,00 |
PureTech 100 S&S Active | 101 | BVM6 | B | 116.995,00 |
PureTech 100 S&S EAT8 Active | 101 | EAT8 | B | 132.765,00 |
PureTech 100 S&S Allure | 101 | BVM6 | B | 129.895,00 |
PureTech 100 S&S EAT8 Allure | 101 | EAT8 | B | 145.665,00 |
PureTech 100 S&S GT Line | 101 | BVM6 | B | 143.795,00 |
PureTech 100 S&S EAT8 GT line | 101 | EAT8 | B | 161.797,00 |
PureTech 130 S&S EAT8 GT line | 131 | EAT8 | B | 172.637,00 |
MODELI S DIZELSKIM MOTOROM | ||||
BlueHDi 100 S&S Active | 102 | BVM6 | D | 129.940,00 |
BlueHDi 100 S&S Allure | 102 | BVM6 | D | 142.840,00 |
BlueHDi 100 S&S GT line | 102 | BVM6 | D | 158.912,00 |
Električna izvedba, odnosno e-208 u Allure razini opreme, prodavat će se po cijenu od 255.900 kuna.