Peugeot ima novi električni fastback SUV – E-3008

Verzija produljenog dosega koristi bateriju kapaciteta 98 kWh za doseg do 700 kilometara, dok osnovna verzija ima bateriju od 73 kWh. Na tržište stiže u veljači 2024. godine, a pripremljena je i verzija s pogonom na sva četiri kotača

Ivan Cvetković srijeda, 13. rujna 2023. u 00:00
📷 foto: Peugeot
foto: Peugeot

Nema sumnje kako svi proizvođači automobila užurbano rade na proširenju svoje električne flote, a što naravno rade i u Peugeotu. Jedan od najprodavanijih vozila ovog francuskog proizvođača je aktualna generacija modela 3008. U proteklih je sedam godina prodan je u više od 1,320.000 kupaca u 130 zemalja svijeta. Sukladno tome sada je prikazan potpuno novi model E-3008. Već se iz samog imena može potvrditi kako je riječ o električnom modelu, a od kojeg u Peugeotu očekuju mnogo. Ovo je model kojime Peugeot otvara vrata novog, električnog doba.

E-3008 prvi je model napravljen na novoj platformi, STLA Medium. Riječ je o platformi osmišljenoj da u najvećoj mjeri ispuni sve najvažnije kriterije kupaca. To su svakako doseg (do 700 km), vrijeme punjenja (30 minuta), užitak u vožnji, performanse, učinkovitost te povezane usluge i funkcije (planiranje putovanja, pametno punjenje, funkcija Vehicle to Load, Plug&Charge i bežično ažuriranje).

Elegancija u službi učinkovitosti

Nema sumnje kako Peugeot modeli već dugi niz godina privlače svojim dizajnom. Na njemu je veliki naglasak i kod novog modela, a koji je u skladu s posljednje predstavljenim modelima poput modela 408. Novi E-3008 logičan se slijed. Novi E-3008 lako je prepoznatljiv po svojem fastback SUV dizajnu. Dok dinamična i aerodinamična konstrukcija (Cx 0,28) novog E-3008 spaja profinjenost, učinkovitost i prostranost. Energičnost proizlazi iz uravnoteženih dimenzija vozila. Novi E-3008 broji 454 centimetara duljine, 189 cm širine te 164 cm visine. I dalje je riječ o najkompaktnijem među posve električnim SUV vozilima C-segmenta, uz dosta prostora za putnike i prtljagu.

Peugeot ovdje predstavlja novi dizajn prednjeg kraja. Zadržan je prepoznatljiv svjetlosni potpis u obliku triju kandži, dok je dizajn prednjih svjetala i maske posve nov. U središtu dizajna prednjeg kraja nalazi se novi logo koji, zahvaljujući gradacijskom učinku boje, bez vidljivih granica povezuje novi svjetlosni potpis i prednju masku.

Prednja svjetla, izvedena u obliku tankih linija, smještena su iznad prednje maske te se protežu cijelim prednjim krajem. Riječ je o posebnoj značajki dizajna koja novom E-3008 pruža impozantan izgled. Sve inačice modela imaju LED prednja svjetla. E-3008 GT serijski je dodatno opremljen novom Pixel LED tehnologijom. Ona automatski prilagođavaju snop prednjih svjetala, održavajući optimalno osvjetljenje bez ometanja drugih sudionika u prometu.

Prtljažnik od 520 litara

Moderniziran klasičan dizajn stražnjeg dijela fastbacka dolazi s ‘lebdećim’ spojlerom. Ta značajka povećava zakrivljenost karoserije modela E-3008, a istodobno poboljšavajući aerodinamična svojstva. Velik stražnji kraj dinamičnog je dizajna. Naglašen je prepoznatljivim svjetlosnim potpisom u obliku triju kandži te u 3D izvedbi na GT inačicama. Osigurano je dosta prostora u drugom redu sjedala i velik obujam prtljažnika (520 litara bez obzira na vrstu motora), isto kao i u aktualnom modelu 3008.

Na novom E-3008 svaki je detalj dizajna pomno osmišljen kako bi bio još inovativniji i učinkovitiji. Tako su i brtve stakala skrivene su u vratima, što pridonosi elegantnom izgledu bočne strana automobila. Nastavljaju se inovacije započete na modelu 408. Tako i novi E-3008 dolazi na kotačima koji pridonose suvremenijem izgledu i aerodinamičnim svojstvima. Dolaze u verzijama od 19 ili 20 inča na čijem se središtu ističe logo marke Peugeot.

Profinjena i izdržljiva završna obrada

Kad je riječ o vanjskoj završnoj obradi, na modelu E-3008 primijenjen je nov, suvremeniji pristup usmjeren na izdržljivost. Novi E-3008 dostupan je u šest boja karoserije. Zahvaljujući dvobojnim pigmentima, plava boja Obsession mijenja se iz plave u zelenu, ovisno o osvjetljenju i kutu promatranja automobila. To na profinjen način pokazuje kako E-3008 ulazi u novo doba. Posve nova plava boja Ingaro svojim suptilnim odsjajem naglašava moderne linije vozila. Ostale dostupne boje su bijela Okenite, crna Perla Nera, siva Artense i siva Titanium. Novi E-3008 GT serijski dolazi u dvobojnoj izvedbi sa sjajnim crnim krovom. Također, u istom tonu su i donji dijelovi prednjeg i stražnjeg odbojnika, blatobrani i zaštite pragova vrata.

Tehnološki napredan putnički prostor

Odmah nakon otvaranja prednjih vrata teško da se ne primjećuje 21-inčni lebdeći panoramski zaslon. On je dio novog Panoramic i-Cockpita. Privlačnost i tehnološke značajke putničkog prostora dodatno su naglašeni ambijentalnim LED osvjetljenjem koje se može prilagoditi u osam različitih boja. Osvjetljenje se reflektira u elegantnom obrubu od pravog aluminija koji se proteže cijelom armaturnom pločom i nastavlja na vratima. Kombinacija aluminija, svjetla i tkanine s uzorkom stvara jedinstven i kvalitetan sklad prvorazrednih materijala.

U Peugeotu navode kako Panoramic i-Cockpit odvodi užitak u vožnji na novu razinu. Zakrivljeni lebdeći 21-inčni panoramski zaslon visoke razlučivosti kombinira head-up zaslon i središnji zaslon na dodir. Peugeotovi stručnjaci odlučili su spojiti dva od tri glavna elementa i-Cockpita, head-up zaslon i veliki središnji dodirni zaslon. Oni su sad integrirani u zakrivljeni panoramski zaslon koji čini jedinstveni 21-inčni zaslon visoke razlučivosti. On se proteže s lijeve strane armaturne ploče do središnje konzole. Taj panoramski zaslon ‘lebdi’ iznad armaturne ploče. Efekt ‘lebdenja’ naglašen je ambijentalnim LED osvjetljenjem koje se emitira ispod zaslona. Smješten je tako da osigura najbolje ergonomske značajke tako da je blago zakrivljen prema vozaču, a opet posve pristupačan suvozaču.

Dakle, ovaj veliki digitalni zaslon spaja dvije ključne funkcije Peugeot i-Cockpita. To su, s lijeve strane panoramskog zaslona, instrumentalna ploča koja prikazuje sve informacije povezane s vožnjom – brzina, snaga, sustavi za pomoć u vožnji, protok energije. Smješten je iznad kompaktnog upravljača. A s desne strane panoramskog zaslona, u središtu armaturne ploče je dodirni zaslon pristupačan i vozaču i suvozaču. Može ga se koristiti za upravljanje grijanjem / klima-uređajem, navigacijom, medijskim sadržajem, sustavima za povezivanje itd.

U razini opreme Allure novi i-Cockpit serijski čine dva 10-inčna digitalna zaslona integrirana u jedan element panoramskog zaslona, čime se postiže isti efekt lebdenja kao kod 21-inčnog zaslona. Tek razina opreme GT serijski je opremljena 21-inčnim zaslonom.

Nova arhitektura i ergonomske značajke

Panoramic i-Cockpit ima posve novu arhitekturu. Inovativnost proizlazi iz toga što je panoramski zaslon postavljen na armaturnu ploču sustavom pričvršćivanja koji nije vidljiv iz putničkog prostora. Tim je rasporedom poboljšana pristupačnost i vidljivost informacija na dodirnom zaslonu. Na središnjem dijelu armaturne ploče smještene su tipke i-Toggle. One se mogu u potpunosti prilagođavati i programirati kako bi omogućile brz pristup deset omiljenih funkcija korisnika. To su pozivanje omiljenog kontakta, pokretanje navigacije do često korištenog odredišta, namještanje radija na omiljenu postaju, postavljanje idealne temperature klima-uređaja itd.

 Središnja konzola prostrana je i pročišćena, čime se povećava prostor za odlaganje i postiže zaista ugodan i otvoren prostor u području suvozačeva sjedala. Ta je prostranost rezultat premještanja ručice automatskog mjenjača na armaturnu ploču. Mjenjač se sad nalazi s desne strane upravljača, pored tipke stop/start. To omogućuje veću ergonomiju te lakši pristup mjenjaču i tipki za zaustavljanje i pokretanje vozila jednim pokretom.

Novi kompaktni upravljač s tipkama osjetljivima na dodir

Kompaktni upravljač ključan je dio i-Cockpita od samih početaka i redizajniran je kako bi omogućio još veći užitak u vožnji. Naravno, zadržao je kompaktna svojstva i dobio moderniji izgled. Redizajnirani središnji dio smanjen je i ‘odmaknut’ od krakova kako bi se postigao efekt lebdenja sličan onome na panoramskom zaslonu armaturne ploče. Nove tipke na upravljaču automatski detektiraju prste vozača, ali aktiviraju se tek kad ih vozač pritisne, čime se izbjegavaju nenamjerne radnje. U GT verziji obruč upravljača je grijan.

Novi Panoramic i-Cockpit uvodi dva nova, tanka i elegantna prekidača i dvije ručice za regenerativno kočenje iza kompaktnog upravljača.

Putnički prostor novog modela E-3008 nudi putnicima opuštajuće iskustvo te dosta prostora i svjetlosti. Nova prednja sjedala u kombinaciji TEP kože i tkanine u inačici Allure te TEP kože i Alcantare u inačici GT pružaju visoku razinu udobnosti. Sjedala su iznimno udobna i izrađena od pjene visoke gustoće. Prednja sjedala dolaze uz AGR (Aktion für Gesunder Rücken) certifikat. Taj dio već smo dugi niz godina upoznavali u brojnim Opel modelima, a koji je poput Peugeota dio Stellantis grupacije. Bogati GT paket uključuju ventilaciju i masažnu funkciju sjedala, odnosno grijanje dostupno i u drugom redu. Peugeot sada prvi put nudi mogućnost opremanja prednjih sjedala prilagodljivim bočnim potporama. One se električno napuhuju ili ispuhuju kako bi se što bolje prilagodili obliku tijela putnika.

Focal Premium Hi-Fi

Kako bi se osigurala zdrava atmosfera u unutrašnjosti, E-3008 opremljen je sustavom AQS (Air Quality System). On kontinuirano prati kvalitetu zraka koji ulazi u putnički prostor i, prema potrebi, automatski aktivira pročišćavanje zraka.

Inačica GT uključuje i sustav za tretiranje zraka Clean Cabin koji filtrira onečišćujuće plinove i čestice. Kvaliteta zraka prikazuje se na desnoj strani panoramskog zaslona.

Posebno pažljivo izvedena zvučna izolacija može se dodatno unaprijediti opcijskim laminiranim prednjim staklima u kombinaciji s vrlo kvalitetnim sustavom Focal Premium Hi-Fi. Ovaj sustav uključuje 10 zvučnika opremljenih ekskluzivnim patentiranim tehnologijama. To su 4 TNF zvučnika s invertiranom kupolom od aluminija te 4 zvučnika s membranom od materijala Polyglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) za prigušivanje ovjesa. Tu su i po jedan središnji zvučnik s membranom od materijala Polyglass poboljšanih performansi te Power Flower optimizirani Subwoofer. Svi su oni povezani na novo 12-kanalno pojačalo od 690 W.

Obilje prostora za odlaganje i velik obujam prtljažnika

U putničkom prostoru na raspolaganju je 17 različitih prostora za odlaganje, ukupnog obujma od oko 34 litre. Tu su lako pristupačan bežični punjač pametnih telefona na središnjoj konzoli te hlađeni pretinac ispod središnjeg naslona za ruke. Ne zaboravimo i na pretinac za naočale na stropnoj konzoli, držače čaša te pretinac ispred suvozača. Iskoristivi obujam od 520 litara ispod police čini prtljažnik jednako prostranim kao kod prethodnika. Zahvaljujući novoj platformi STLA Medium, obujam prtljažnika sad je jednak neovisno o odabranom motoru.

Model E-3008 opravdava ugled marke PEUGEOT kad je riječ o prianjanju uz cestu i užitku u vožnji. Platforma STLA Medium uključuje novi prednji i stražnji ovjes. Dizajniran je tako da omogući dinamično prianjanje uz cestu. Struktura same platforme pridonosi dinamičnim svojstvima. To je postignuto maksimalno iskorištenim laganim i krutima materijalima te snižavanjem težišta vozila. Tome pomaže idealan položaj jednoslojne baterije na najnižoj mogućoj točki između kotača.

Četiri načina vožnje

Vozač može odabrati jedan od četi načina vožnje s pomoću upravljača smještenog na središnjoj konzoli. Sve to kako bi se omogućila savršena prilagodba performansi modela E-3008 željama vozača i/ili uvjetima na cesti.

Normal je osnovni način vožnje. Snaga i okretni moment neznatno su smanjeni kad se papučica gasa pritišće između 0 i 70%. Iznad 70% dostupni su puna snaga i okretni moment.

Eco omogućuje ugodniju vožnju i manju potrošnju energije. To se postiže korištenjem posebne postavke papučice gasa koji ograničava snagu i okretni moment te smanjuje učinkovitost grijanja i hlađenja.

Sport omogućuje dinamičniju vožnju korištenjem specifičnih postavki za servo upravljač, papučicu gasa i mjenjač.

I naposljetku način rada 4WD (u određenim verzijama – s tim da je dostupan samo do brzine od 135 km/h) raspoređuje snagu na sva četiri kotača ako je podloga skliska (snijeg, blato itd.).

Kompaktnost se očituje i u jako dobrom krugu okretanja od 10,6 m među svim potpuno električnim SUV modelima u svojoj klasi. Tim je olakšano korištenje u gradu. Kako bi upravljanje bilo jednostavnije serijski je opremljen stražnjom kamerom. Ona vozaču nudi prikaz iz dvaju kutova: straga ili odozgo. Kamera ima i mlaznicu za čišćenje. Opcijski se može opremiti sustavom VisioPark 360° koji, zahvaljujući četirima kamerama postavljenima tik uz prednje i stražnje kotače te 12 senzora raspoređenih po cijelom automobilu, nudi prikaz okruženja u 360°. To vozaču omogućuje izbjegavanje bilo kakvih prepreka u blizini vozila.

Proširene sposobnosti poluautonomne vožnje

Sustav Drive Assist Plus vozaču pomaže tako što koristi sve senzore automobila (kamere, radar itd.) i informacije koje prikuplja iz povezanog navigacijskog sustava. Ti su sustavi za pomoć osmišljeni da olakšaju život vozaču na cestama s više traka, kao što su autoceste ili brze ceste. Tako je tu recimo prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go i održavanje vozila u voznom traku. On prilagođava upravljanje i brzinu kako bi vozilo zadržao u traku i na brzini koju unaprijed postavi vozač.  Poluautomatska promjena traka omogućuje prelazak vozila u drugi trak kad vozač to zatraži.

Jednostavno aktiviranje putem pokazivača smjera i pritiskom tipke OK na upravljaču znači da će sustav usmjeriti vozilo u drugi trak. Na temelju očitanih prometnih znakova i prikupljenih informacija iz povezanog navigacijskog sustava otkriva moguće promjene u ograničenju brzine. To znači i da preporučuje vozaču prilagodbu postavki prilagodljivog tempomata. Ako vozilo detektira kišu, sustav odmah predlaže smanjenje brzine u skladu s ograničenjem brzine, na primjer sa 130 na 110 km/h na autocesti. Za tu sposobnost poluautonomne vožnje potrebno je odobrenje vozača. Senzori osiguravaju da vozač u svakom trenutku drži ruke na upravljaču.

Nova razina električnih performansi

Nova električna platforma STLA Medium razvijena je za buduća električna vozila Stellantis grupe i postavlja nova pravila na tržištu. Odlikuje se rekordnom isporukom energije kotačima, s do 98 kWh uz kraći međuosovinski razmak (273 cm na modelu E-3008). Dizajn usmjeren na performanse omogućuje modelu E-3008 najveći doseg u klasi (do 700 km) uz zadržavanje kompaktnih dimenzija (454 cm duljine). E-3008 od samih je početaka dizajniran kao električni model koji nudi tri posve električna pogonska sklopa s nultom stopom emisija. Nova generacija sinkronih motora s permanentnim magnetima nudi više snage i veću učinkovitost.

Početna je verzija od 157 kW/210 KS (343 Nm okretnog momenta) koja ima pogon na dva kotača te doseg od 525 km. Inačica s dualnim motorom ima pogon na sva četiri kotača, snagu od 240 kW/320 KS (157 kW i 343 Nm sprijeda te 83 kW i 166 Nm straga) te isto tako doseg od 525 km. Tu je i model od 170 kW/230 KS koja ima pogon na dva kotača te produljeni doseg od 700 km. Elektromotore proizvodi zajednički Stellantis-NIDEC u mjestu Trémery (Francuska), dok mjenjač proizvodi Stellantis u Valenciennesu (Francuska).

Dvije baterije

Visokonaponska litij-ionska baterija od 400 V, kemijskog sastava NMC (nikal, mangan i kobalt), smještena je ispod podnice te napaja elektromotor koji pokreće vozilo. Drugi elementi koji troše električnu energiju (svjetla, multimedijski sustav itd.) i dalje se napajaju iz 12 V baterije koju pak putem pretvarača napaja visokonaponska baterija. Tri su tehničke definicije relevantne za visokonaponsku bateriju. To su doseg od 525 km (uz bateriju kapaciteta 73 kWh), 525 km dosega za inačica s dualnim motorom (uz bateriju kapaciteta 73 kWh) te do 700 km dosega za model koji rabi bateriju kapaciteta 98 kWh.

Toplinsko upravljanje baterijom postiže se cirkuliranjem rashladne tekućine kako bi se postiglo ultra-brzo punjenje, optimalan doseg i dulji životni vijek. Toplinska pumpa također pridonosi toplinskoj ugodi putnika, a istodobno štedi energiju baterije. Kao i kod većine električnih modela baterija je pokrivena jamstvom na osam godina (ili 160.000 km) na 70% kapaciteta punjenja.

Brzo punjenje do 160 kW

Priključak za punjenje s lijeve stražnje strane omogućuje povezivanje s punjačima Mode 2/3 (izmjenična struja) i Mode 4 (istosmjerna struja). Za punjenje izmjeničnom strujom dostupne su dvije vrste punjača u vozilu. Serijski je tu trofazni punjač od 11 kW, dok je duplo brža verzija od 22 kW dostupna uz nadoplatu. Za punjenje istosmjernom strujom priključak je prikladan za punjenje snagom od 160 kW. To znači da se 20% do 80% kapaciteta može dobiti za 30 minuta u inačici s produljenim dosegom.

E-3008 dolazi uz V1G ili funkciju Smart Charging. Ona je kompatibilna s uslugama dobavljača energije i prilagođava vrijeme i snagu pri kojoj se puni baterija kako bi se optimizirali troškovi punjenja. Nadalje, tu je funkcija V2L (Vehicle to Load) koja omogućuje kupcima napajanje drugih električnih uređaja putem visokonaponske baterije vozila. Tako se, na primjer, može napuniti električni bicikl ili pokrenuti neki električni kućanski uređaj. Sustav može isporučiti do 3 kW i 16 A. Funkcija Plug & Charge pojednostavnjuje postupak provjere autentičnosti vozila na punionici. Ako je punionica kompatibilna s funkcijom Plug & Charge, automatski će identificirati i prepoznati Peugeot E-3008. Sve što kupac treba učiniti jest povezati E-3008 s punionicom da bi započelo punjenje i izravno terećenje računa. Tu nije potrebno fizičko korištenje kartice za identifikacije ili bankovne kartice.

Tri razine regenerativnog kočenja

Omogućeno je instinktivno i jednostavno prilagođavanje razine obnove energije, kao i razine usporavanja vozila. S pomoću polugica smještenih iza upravljača možete aktivirati neku od tri razine regenerativnog kočenja. Lijeva ručica povećava snagu regenerativnog kočenja, a desna je smanjuje. Niska razina (-0,6 m/s²), za dojam kakav obično ostavljaju vozila s termičkim motorom. Srednja razina (-1,2 m/s²), za snažnije usporavanje pri otpuštanju papučice gasa. Visoka razina (-1,8 m/s²), za najsnažnije usporavanje pri otpuštanju papučice gasa te stoga i najveću regeneraciju. Posljednje dvije razine automatski aktiviraju stražnja kočiona svjetla.

Razina opreme Allure serijski uključuje sustav Peugeot i-Connect koji omogućuje potpunu povezanost zahvaljujući funkciji Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto). Tehnološko iskustvo upotpunjuje sustav i-Connect Advanced, i to serijski na razini opreme GT. Dodatno opremljen naprednim povezanim navigacijskim sustavom TomTom s funkcijom ‘trip planner’ koja optimalno planira putovanja kako bi se maksimalno iskoristio doseg vozila i olakšalo punjenje.

Sustav pri izračunu rute u obzir uzima velik broj informacija. Među ostalim tu su udaljenost koju je potrebno prijeći, razinu napunjenosti baterije pri polasku, željenu razinu napunjenosti baterije po dolasku, brzinu, potrošnju energije, promet, vrstu ceste, nagib… Naravno, u obzir se uzimaju i punionice koje su dostupne po putu ili na odredištu.

Aplikacija za bolju povezivost

Funkcija glasovnog upravljanja ‘OK Peugeot’ omogućuje pristup multimedijskom sadržaju, grijanju, klima-uređaju i telefonu. Funkcija glasovnog upravljanja sad može razlikovati naredbe vozača i suvozača. Kako bi pružio podršku korisnicima i odgovorio na sva moguća pitanja, sustav dolazi uz dokumentaciju i vodič u vozilu (dostupan putem QR koda). Ažuriranja sustava provode se bežično.

Svi modeli E-3008 imaju dvije USB-C utičnice smještene s prednje strane središnje konzole, jednu za punjenje i prijenos podataka, a drugu isključivo za punjenje. Modeli opremljeni sustavom i-Connect Advanced imaju dodatne dvije USB-C utičnice (za punjenje), smještene na stražnjoj strani središnje kontrole za putnike u drugom redu. Sve izvedbe imaju 12-V utičnicama smještene na prednjoj i stražnjoj strani središnje konzole te u prtljažniku. Bežični punjač mobitela (15 W) smješten je na središnjoj konzoli, ispod iToggle tipki.

Nove povezane usluge

Aplikacija za pametne telefone My Peugeot omogućuje korisnicima modela E-3008 stalnu povezanost sa svojim vozilom. Tu je tako geolociranje vozila uz primanje upozorenja za potrebe održavanja. Moguće je daljinsko upravljanje zatvaranjem vrata te aktiviranje svjetala ili trube i to u cilju lociranja automobila. Nadalje, moguće je pokretanje ili planiranje rasporeda grijanja i hlađenja. Osim što osigurava veću udobnost, funkcija pridonosi i optimizaciji dosega jer prilagođava temperaturu dok se vozilo puni. Također, moguća je provjera, planiranje, pokretanje ili odgoda punjenja baterije. Osim što štedi vrijeme, omogućuje vam i optimizaciju troškova.

Za proizvodnju modela E-3008 koristi se više od 500 kg zelenih materijala u svakom dijelu vozila (metali + polimeri). Tako ‘zeleni’ čelik i aluminij čine 60% ukupne mase zelenih materijala dok se više od 30% polimernih dijelova proizvodi sa zelenim materijalima. Reciklirana plastika koristi se u odbojnicima, spojlerima, pretincima za odlaganje i tepisima. Održivi pristup dizajnu očit je smanjenjem broja ukrasnih umetaka na karoseriji i uklanjanja svih kromiranih detalja novog E-3008.

Integrirani industrijski ekosustav

U okviru vlastitog održivog pristupa, Peugeot dizajnira i proizvodi novi E-3008 u Francuskoj. Baterije su dizajnirane u Stellantis pogonu u Mulhouseu, a sastavljaju se u pogonu u Sochauxu u kojem se model E-3008 i proizvodi. Jednostavnost se očituje i u tek  dvije razine opreme (Allure i GT), a ne njih nekoliko. Završna obrada modela E-3008 Allure jednobojna je, a presvlake su kombinacija TEP kože i tkanine s utisnutim uzorkom. Važnija serijska oprema uključuje otključavanje i pokretanje vozila bez ključa, HD stražnju kameru, stražnje senzore za parkiranje, LED svjetla, 19-colne aluminijske naplatke, i-Cockpit s dva 10-inčna zaslona i povezani multimedijski sustav i-Connect.

GT verzija dolazi u dvobojnoj izvedbi s crnim krovom i presvlakama od Alcantare. Pored već spomenute opreme tu su još 20-colni aluminijski naplatci, Pixel LED glavna svjetla, prednji senzori za parkiranje te motorizirana vrata prtljažnika. Dodajemo tome i grijanje prednjih sjedala i upravljača, bežični punjač pametnog telefona, prilagodljivo ambijentalno osvjetljenje, Panoramic i-Cockpit sa zakrivljenim 21-inčnim zaslonom, prilagodljive tipke i-Toggle i povezani multimedijski sustav i-Connect Advanced.

U Peugeotu najavljuju kako će u okviru strategije potpune elektrifikacije naše game, uskoro predstaviti i električni SUV više klase, a riječ je o modelu E-5008. Riječ je o vozilu namijenjenom široj bazi kupaca velikih SUV vozila. Novi Peugeot E-3008 proizvodit će se isključivo u Francuskoj,  u Sochauxu, a u prodaju kreće u veljači 2024. Za model 3008 u ponudi će biti i hibridni 1,2-litreni motor 136 KS odnosno plug-in hibridni 1,6-litreni motor od 195 KS.