Peugeot je obnovio model 2008 i snizio mu cijenu
Iako se i dalje mogu birati benzinski i dizelski modeli, dakako uz verziju pogonjenu električnim motorom, kupci ipak najviše odabiru benzinske verzije. Cijene kreću od 23.370 eura
Svaki proizvođač ima svoje omiljene modele. Naravno, za niti jedan model nitko od proizvođača neće izreći da i nije ono što su očekivali, ali će se pohvaliti kada postigne dobre rezultate. Tako su i u Peugeotu iznimno ponosni na model 2008, jedan od prvih modela u B-SUV segmentu. Globalno, prodan je u više od 700 tisuća primjeraka, odnosno na našim cestama završilo je 2 tisuće primjeraka. Nakon nešto više od tri godine na tržištu, došlo je vrijeme i za redizajn. Upravo su ti redizajnirani primjerci stigli i u domaće prodajne salone pa smo iste imali priliku isprobati zagrebačkim prometnicama.
U Peugeotu su svjesni da nije bilo potrebno raditi radikalne promjene, jer model 2008 se jako dobro prodaje. Tako su kod redizajnirane izvedbe zadržane one pozitivne strane koje cijene i kupci. Solidan prtljažni prostor koji može biti obujma do 1467 litara svakako je jedan od njih. Novi je model odmah prepoznatljiv po dotjeranom prednjem dijelu. Nova je maska, ali i dnevna LED svjetla.
Sprijeda novi logo, straga natpis Peugeot
Maska je šira, a u srednjoj odnosno najboljoj razini opreme je i u boji vozila. I donji dio branika je novi, dok su LED dnevna svjetla još upečatljivija. Tzv. kandže sada su trostruke sa svake strane. Obnovljeni 2008 se sada može pohvaliti i novim u potpunosti LED glavnim svjetlima. S boka su vidljivi novi naplatci, kao i oznake kod GT i električnog modela.
Novost je i siva Selenium boja, koja je besplatna, kao i bijela Okenite. I dok prednji dio vozila sada krasi novi logotip, koji se novim generacijama, odnosno redizajnima dobivaju svi modeli, stražnji dio više ne sadrži logo. Tu je sada, središnje smješten natpis Peugeot. 3D stražnja svjetla novog su izgleda, kao i još neki detalji.
Putnička kabina dolazi uz posljednju generaciju i-Cockpita, koji je moderniziran uz veću dozu ergonomije. Čini ga digitalna instrumenta ploča koja može biti u 2D ili 3D izvedbi, kao i 10-inčni središnji zaslon. On je dio Infotainment sustava i-Connect. Omogućava bežični Mirror Screen uz istovremeni prikaz s dva pametna telefona. Pojačan je indukcijski punjač smart uređaja koji je sada od 15 W. Koriste se nove tkanine na sjedalima, a na GT verziji je moguća i Alcantara. Vozačima je sigurno olakšano i manevriranje na manjim prostorima jer se sada koriste HD kamere za prikaz okoline vozila.
I dalje benzinci i dizelaši
Ponuda pogonskih strojeva u biti ne donosi neka bitnija iznenađenja. Tu su dvije izvedbe 1,2-litrenog PureTech benzinaca, od 101 i 131 KS. Dizelaš od 131 KS, kao i model pokretan isključivo elektromotorom. Kasnije se očekuje hibridna verzija od 136 KS koja će biti uparena 6-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.
Kod električne izvedbe ima novosti. Pored verzije od 100 kW/136 KS koji se napaja iz 46,3 kWh baterije, novost je elektromotor od 115 kW/156 KS i baterija od 48,1 kWh neto kapaciteta. Novi motor ima deklarirani domet od 406 km, a dolazi uz 11 kW AC punjač, dok DC punjač prima 100 kW. Iako možda ove razlike nisu toliko velike na papiru, vjerujemo kako je nova generacija baterija i elektromotora bolji izbor, bez obzira na razliku u cijeni od 2300 eura. S obzirom na to da je do sada najveća potražnja bila za benzinskim modelima, vjerujemo kako će tako biti i nadalje. U nastavku donosimo cijene, a koje su nešto niže u odnosu na dosadašnje izvedbe.
S obzirom na to da je do sada najveća potražnja bila za benzinskim modelima, vjerujemo kako će tako biti i nadalje. Za početak lansiranja pripremljena je i posebna ponuda. Tako je moguće obnovljeni 2008 kupiti bez kamata, a odlučite li se na financiranje u tri jednake rate. Pored toga, na poklon dobivate i zimske gume.
Izvadak iz cjenika
Model | Snaga kW (KS) | Cijena (kn) | Cijena (EUR) |
PureTech 100 Active | 75 (101) | 176.085 kn | 23.370 € |
PureTech 100 Allure | 75 (101) | 187.432 kn | 24.876 € |
PureTech 130 EAT8 Allure | 96 (132) | 216.013 kn | 28.670 € |
PureTech 130 EAT8 GT | 96 (132) | 235.167 kn | 31.212 € |
BlueHDi 130 EAT8 Allure | 96 (131) | 232.795 kn | 30.897 € |
BlueHDi 130 EAT8 GT | 96 (131) | 251.808 kn | 33.421 € |
46,3 kWh 136 Active | 100 (136) | 281.263 kn | 37.330 € |
46,3 kWh 136 Allure | 100 (136) | 293.318 kn | 38.930 € |
46,3 kWh 136 GT | 100 (136) | 311.778 kn | 41.380 € |
48,1 kWh 156 Active | 115 (156) | 298.592 kn | 39.630 € |
48,1 kWh 156 Allure | 115 (156) | 310.647 kn | 41.230 € |
48,1 kWh 156 GT | 115 (156) | 329.107 kn | 43.680 € |