Obnovljeni Peugeot 3008 po uzoru na manje modele 208 i 2008
Dinamičniji prednji dio sada je dobio prepoznatljive 'kljove', a koje predstavljaju LED dnevna svijetla. Dolaze i dvije opcije plug-in hibrida
U Peugeotu su iznimno zadovoljni uspjehom modela 3008 koji je od 2016. godine proizveden u više od 800 tisuća primjeraka. Godinu nakon lansiranja okićen je i titulom Car of the Year 2017. Sad je došlo vrijeme za lagano zatezanje bora, a kako bi i dalje ostao visoko na listi želja potencijalnih kupaca. U skladu s time u Peugeotu su odradili pomlađivanje.
Povezanost s nedavno predstavljenim modelima
Kako to i inače priliči tijekom redizajna, promijenjeno je nekoliko bitnijih elemenata. Tako se dorađeno 3008 može pohvaliti novim izgledom prednjeg dijela vozila, a koji sada pokazuje jasnu povezanost s manjim modelima 208 i 2008. Karakteristična LED dnevna svijetla, svojevrsne 'kljove' sada obilježavaju i model 3008. I nova prednja maska pokazuje veću povezanost s ostalim modelima iz Peugeotove game. Na GT i GT Pack modelima tu si u potpuna LED svijetla koja doprinose još dinamičnijem dizajnu, ali i većoj vidljivosti do brzina od 90 km/h zahvaljujući funkciji osvjetljenja zavoja.
Nova su svijetla postavljena i na stražnji dio, a dolaze u Full LED tehnologiji, uključujući i svjetlo za vožnju unatrag, koja naglašavaju 3D kandže. UZ GT razinu opreme dolaze i novi 19-colni aluminijski naplatci s dijamantnom obradom.
Pored već poznatih boja, perla bijele, dvije nijanse sive, perla crne i crvene, Peugeot je za obnovljeni 3008 pripremio i dvije nove izvedbe plave boje. Celebes plava i Vertigo plava dostupne su kupcima dotjeranog modela 3008.
Za dvije najbolje razine opreme, GT i GT Pack pripremljen je i Black Pack dizajnerski paket. Uključuje posebno dotjerane 19-inčne alu naplatke Washington, tamniju prednju masku, crno dno vrata, sjajno crni okvir spojlera, krov u istom tonu, kao i prag stražnjeg branika te obloge prednjih blatobrana...
Manja tehnička i vizualna poboljšanja
U putničkoj kabini dotjerani Peugeot 3008 donosi 12,3-inčnu digitalnu instrumentnu ploču koja osigurava bolju čitljivost i kontrast. Zatim je tu novi 10-inčni središnje smješten ekran osjetljiv na dodir, u čijem je podnožju smješteno sedam 'klavirskih tipki' za lakše i brže dolaženje do najbitnijih funkcija.
Verzije opremljene motorima s unutarnjim sagorijevanjem, u pravilu, dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem, a vozaču se ostavlja na odabir Normal, Eko ili Sport način odziva. Obnovljena je i paleta materijala koji se korite pri oblogama raznih elemenata putničke kabine, a kako bi odali što veću dozu kvalitete.
Dorađeni 3008 donosi i dvije nove sigurnosne značajke. Prva je Night Vision sustav koji tijekom nožne vožnje ili pak vožnje tijekom smanjene vidljivosti omogućava lakše uočavanje pješaka i životinja. Sustav je sposoban 'prepreku' uočiti na udaljenosti od 200 do 250 metara, dalje od signala dugih svjetala, a na što upozorava na digitalnoj instrumentnoj ploči.
Druga značajka odnosi se na adaptivni tempomat koji sada ima Stop&Go funkciju, kao i Lane position assist, a koji omogućava još veću razinu autonomne vožnje. On dolazi u sklopu Drive Assist Plus paketa te omogućava vozaču da odabere položaj u traci, ali i zahtijeva od vozača da drži ruke na upravljaču.
Dva plug-in hibridna modela
Novost kod modela 3008 sada su i dvije plug-in hibridne opcije. Hybrid4 300 e-EAT8 dolazi s pogonom na sva četiri kotača te ima sposobnost prevaliti do 59 km isključivo na električni pogon. Model je to koji kombinira snagu od 200 KS PureTech benzinskog motora te dva elektromotora. Jedan, snage 110 KS smješten je sprijeda te povezan s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, dok je drugi od 112 KS smješten na stražnjoj osovini. 4WD pogon, također dostupan u električnom načinu rada, pruža poboljšanu vuču na cestama i teškim terenima. Rezultat je besprijekorno prianjanje: snaga na mokrim, blatnjavim, snježnim ili zavojitim cestama raspoređuje se elektronički i ravnomjerno na sva četiri kotača vozila.
Hybrid 225 e-EAT8 predstavlja model s pogonom samo na prednju osovinu, a ovaj model može uz elektromotor prevaliti do 56 km. Ovaj model od 225 KS ima pogon samo na prednju osovinu, a kombinira 180 KS iz PureTech benzinca te 110 KS iz električnog motora povezanog s e-EAT8 mjenjačem. Elektromotori se napajaju iz litij-ionske baterije kapaciteta 13,2 kWh, a koju je moguće puniti putem jednofaznog punjača od 3,7 kW ili snažnijeg 7,4 kW koji se napaja iz WallBoxa. Vrijeme punjenja može biti od sata i 45 minuta do 7 sati.
Pored hibrida, kupci još uvijek mogu odabrati klasične benzince i dizelaše. Govorimo li o benzincima, to su 3-cilindrični 1,2-litreni model od 130 KS kao i 1,6-litreni sa 180 KS. Samo početni benzinac se može odabrati i uz ručni mjenjač, dok je kod ostalih dostupan samo 8-stupanjski automatik. Dizelska opcija je 1,5-litreni četverocilindraš sa 130 ili pak 150 KS. Dakako, oba samo uz automatski mjenjač.
Obnovljeno izdanje modela 3008 do kraja godine stiže u prodajne salone, i to iz poznate tvornice u francuskom Sochauxu. Ovisno o zemlji, Peugeot uskoro pokreće i Peugeot Store, u potpunosti online prodaju automobila. Kupcima će biti omogućeno u potpunosti realizacija kupnje novog automobila, ali i davanje pod račun starog vozila, kao i financiranje. Sve digitalnim putem, koristeći svoje računalo, tablet ili pak smartphone.