Predstavljen je najbrži serijski Mercedes-AMG ikada, s plug-in hibridnim pogonom
Hibridni Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE bit će najbrži serijski Mercedes s potpisom AMG-a ikada proizveden, s V8 motorom i dodatkom elektromotora snage 204 KS
Na marginama utrke Formule 1 u Šangaju protekloga vikenda Mercedes-AMG je predstavio svoj novi top model u prestižnoj sportskoj GT seriji. Na postojeći V8 motor ugradit će i hibridni dodatak, pa će tako elektrificirani novi Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE razvijati čak 816 konjskih snaga. To će mu dati i titulu iz naslova, najbržeg serijskog modela ikada proizvedenog pod tom markom, bržega čak i od modela AMG One.
Po uzoru na F1
Novi će GT 63 S E PERFORMANCE nuditi ubrzanje od nule do 100 km/h za 2,8 sekundi, bolje od ijednog serijskog AMG modela dosad. Kombinacija elektromotora snage 204 KS i 4-litrenog V8 biturbo benzinca dat će mu i veliku vršnu snagu, ali i agilnost te bolje ubrzanje. Klasični će motor snagu prenositi na prednje, a elektromotor isključivo na stražnje kotače, putem dodatnog automatiziranog dvobrzinskog mjenjača. Zahvaljujući sustavu diferencijala s ograničenim proklizavanjem pogonski će sustav ravnomjerno raspoređivati tu snagu prema potrebi.
Elektromotor će se, logično, uključivati u trenucima najvećeg opterećenja – kod kretanja, pretjecanja i ubrzavanja. Ugrađena se baterija sastoji od 540 individualno hlađenih članaka, a naglasak je na brzom punjenju i pražnjenju, kao u Formuli 1, odakle sustav i vuče inspiraciju. Stoga je i ukupni kapacitet baterije malen, tek 6,1 kWh, ali može ponuditi najviše 150 kW izlazne snage. Punjenje se obavlja na brzom izmjeničnom punjaču ili na kućnoj utičnici, ali i kroz regeneriranje kinetičke energije, tipično za hibride. Doseg vozila samo na struju iznosi 13 kilometara.
Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE donosi i elemente aktivne aerodinamike. Prvi je skriven u podvozju i služi za stabilnost vozila, dok je drugi izraženi aktivni stražnji spojler, koji se automatski prema potrebi postavlja u jedan od 5 predefiniranih položaja. Tu su i aktivni ovjes, zakretanje stražnje osovine, keramičke kočnice i sva sila opreme primjerene takvom jednom sportskom modelu.
Unutrašnjost karakteriziraju sportska sjedala, ručno izrađeni personalizirani elementi kabine u bojama prema želji kupca, visokokvalitetni materijali te digitalni kokpit (MBUX), poznat iz aktualne Mercedesove ponude. Narudžbe će se za ovaj napredni model početi primati ove jeseni, a cijena zasad nije objavljena. Očekuje se da će biti viša od 250.000 eura.
Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE Coupé – Tehničke karakteristike
Ukupna snaga pogonske jedinice | 816 KS |
Okretni moment | 1.420 Nm |
Motor s unutarnjim izgaranjem | 4.0 l biturbo V8 s izravnim ubrizgavanjem |
Zapremnina | 3.982 cm3 |
Snaga klasičnog motora | 612 KS |
Snaga elektromotora | 204 KS |
Mjenjač | AMG SPEEDSHIFT MCT 9G |
Potrošnja | 12,6 kWh/100 km plus 8,2 l/100 km |
Emisije CO2 | 188 g/km |
Baterija | 6,1 kWh |
Električni doseg | 13 km |
Ubrzanje 0-100 km/h | 2,8 s |
Najveća brzina | 320 km/h |