Volkswagen vraća fizičke kontrole nakon kritike kupaca
Volkswagen mijenja dizajn: umjesto touch sučelja vraća fizičke tipke. Dizajner Mindt jednostavno objašnjava razliku u pristupu: "Ovo nije pametni telefon, ovo je automobil" - priznajući da vožnja zahtijeva kontrole kojima se upravlja bez skretanja pogleda s ceste

Volkswagen mijenja svoj pristup dizajnu uvođenjem fizičkih kontrola za osnovne funkcije u svojim vozilima. Ova promjena dolazi nakon kritika usmjerenih na tvrtkin dosadašnji oslonac na dodirne zaslone i haptička sučelja za osnovne operacije u automobilu. Inicijativu predvodi Volkswagenov šef dizajna Andreas Mindt, a predstavlja odmak od industrijskog trenda centraliziranja kontrola vozila na infozabavnim zaslonima.
ID 2all za početak
Prijelaz na fizičke kontrole započet će s proizvodnom verzijom koncepta ID 2all, čije je lansiranje planirano za sljedeću godinu. Ovaj model imat će namjenske tipke za ključne funkcije poput kontrole glasnoće, grijanja, ventilacije i pokazivača opasnosti, smještene ispod infozabavnog zaslona. Mindt je potvrdio da će ove fizičke kontrole postati standard u svim budućim Volkswagenovim modelima.
Kritike korisnika kao pokretač promjene
Korisničke reakcije bile su glavni poticaj za Volkswagenovu odluku o povratku fizičkim tipkama. Tvrtka je primila brojne kritike zbog touch-kontrola, naročito onih na upravljaču, koje su vozači doživjeli kao manje pouzdane i praktične od klasičnih tipki. Najveće zamjerke odnosile su se na manjak taktilne povratne veze i potrebu za navigacijom kroz izbornike na zaslonu tijekom vožnje, što odvlači pozornost. Uvažavajući te primjedbe, Volkswagen je shvatio prednost opipljivih kontrola za bolje korisničko iskustvo i sigurniju vožnju, pri čemu je Mindt naglasio ključnu razliku: "Ovo nije pametni telefon, ovo je automobil."
Balans između tehnologije i praktičnosti
Dodirni zasloni će i dalje biti prisutni u Volkswagenovim vozilima, jer tvrtka priznaje potrebu za kompleksnim sučeljima za upravljanje raznim funkcijama vozila. Dodatno, regulatorni zahtjevi, poput obaveznih kamera za vožnju unatrag u SAD-u, nameću potrebu za zaslonima u modernim vozilima. Međutim, Volkswagen će balansirati između fizičke kontrole za kritične funkcije i interakcija s dodirnim zaslonom.
Industrija prepoznaje važnost fizičkih kontrola
Volkswagen nije jedini jer su proizvođači poput Hyundaija također počeli ponovno uvoditi fizičke kontrole nakon nezadovoljstva kupaca sučeljima dominantno baziranim na dodirnim zaslonima. Promjena također dolazi uoči potencijalnih EU regulativa koje bi mogle zahtijevati određene fizičke kontrole kako bi vozila prošla sigurnosne testove. Očito automobilska industrija shvaća, nakon žurbe da digitalizira upravljanje vozilima, da digitalna tehnologija, iako korisna, mora biti nadopunjena tradicionalnim sučeljima kako bi se poboljšala upotrebljivost i sigurnost.