Sljedeći Rimčev projekt je ekstremni električni trkaći bolid za stazu
Nakon Nevere, homologirane za cestu, u Rimac Automobilima predstavit će napredni jednosjed, namijenjen trkaćim pistama i "brži od većine trenutačnih bolida"
Protekloga vikenda prvi su potencijalni kupci imali prilike pogledati novu verziju Nevere, Neveru R, koja donosi više snage, bolje ubrzanje i nešto drugačiji i agresivniji dizajn od prethodnika. Ona će biti proizvedena u najviše 40 primjeraka (obična Nevera je ograničena na 150 komada), a početna će joj cijena biti 2,3 milijuna eura. No, nakon toga u Rimac Automobilima predstavit će nešto još brže, ekskluzivnije, a vjerojatno i – skuplje.
Naime, Mate Rimac je u razgovoru za portal Motor1 potvrdio da njegova kompanija trenutačno radi na razvoju bolida za trkaću stazu, "jednosjed koji će biti brži od svih trkaćih bolida na većini staza". Električni bolid bit će, kaže Rimac, brži i od Formule 1 i od bolida s Le Mansa. Otkrio je i da će biti riječ o vozilu sa zatvorenim kokpitom, ali i da neće biti zasnovano na Neveri, već da će imati vlastitu platformu.
"Vjerojatno ćemo ga pokazati ove godine, a prve vožnje na pistama odraditi nagodinu", kaže Rimac. Novi bolid neće pratiti nikakva pravila, primjerice ona za LMP klasu ili slično, već mu je svrha biti najbržim na svijetu isključivo na zatvorenim trkaćim stazama. Jedina ograničenja u razvoju ona su koja se tiču sigurnosti, sve ostalo je, čini se, otvoreno. Homologaciju za cestu ne treba očekivati, pa će se novi Rimčev bolid moći mjeriti s modelima kao što su Bugatti Bolide, Aston Martin Valkyrie ili nedavno predstavljeni RB17.